خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | cctvipcamera

ارتباط دوربین های مداربسته بیسیم از طریق ip بسیار مطمئن تر و امن تر است. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند. ضمن اینکه ارتباط بیسیم دیجیتال و تحت شبکه بدون افت کیفیت تصویر و صداست و امواج نویز بر کیفیت تصویر بی تاثیر است. همه این عوامل باعث شده‌اند تا سازنده‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، از یک رشته سیم برای به حداقل رساندن این پارازایت‌ها استفاده کنند.

معرفی انواع دوربین های مدار بسته

دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. همین امروز با ما تماس بگیرید یا برای قیمت مشاوره رایگان درخواست دهید. از طرف دیگر، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، از صفحه تعرفه نصب دوربین مدار بسته ما دیدن فرمایید. این مدل از انواع دوربین مداربسته، برای افرادی که می‌خواهند منطقه بزرگ‌تر و طولانی‌تری را پوشش دهند، چالش‌برانگیز است. این بهترین نوع از انواع دوربین مداربسته برای مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها و سایر شرکت‌های پذیرایی است. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITPFS

دوربین مداربسته مینیاتوری ، پین هول یا سوزنی در ابعاد یک قوطی کبریت ، رایج ترین دوربین مداربسته پنهان است. دوربین مداربسته pinhole به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود حتی از یک حفره 3 میلی‏متری میتواند ، ضبط تصویر را انجام دهد. از نیمه دوم سال ۱۹۹۰ پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها نصب کرد. شهر “نورفولک” انگلستان نخستین مکانی در این کشور بود که دوربین ها را در خود جای داد .

http://dieselcommittee.ir

فیلم های مجله خبری دوربین مداربسته آی پی شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند. فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود. این فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد.

پکیج دوربین مداربسته وایرلس 4 دوربین صدا دار زومیکس PG-1002

علت نام گذاری دوربین های مداربسته دام شکل ظاهری آنهاست در زبان انگلیسی Dome به معنی گنبد است. از کاربرد این دوربین را می توان نصب در منازل، اداره ها، فروشگاه ها، داخل قطار مترو و… نام برد. جنس بدنه دوربین دام اغلب پلاستیک و در مواردی نیز از فلز ساخته شده است.

  • با ویژگی های هوش مصنوعی برای تشخیص افراد و وسایل نقلیه از سایر اجسام متحرک مانند حیوانات یا سقوط برگ، تیم امنیتی می تواند تلاش خود را بر روی تهدیدات امنیتی واقعی متمرکز کند و به حوادث بسیار سریعتر پاسخ دهد.
  • دوربین های مداربسته دام ظاهری شبیه به گنبد یا نیم کره دارند و تشخیص آن ها بسیار راحت است.
  • این دوربین‌ها به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا بدون توجه به نور محیطی که دارند، به‌طور مؤثر عمل کنند.
  • بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد.
  • همچنین به راحتی می توان با قرار دادن دوربین های بولت در یک پوشش آنها را ضدآب کرد و به همین دلیل می توان از آنها در محیط های باز نیز استفاده نمود.