خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | cctvipcamera

از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند زیرا دارای دید در شب نیستند. در باکس این سیستم های مداربسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها است و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را روی آن ها نصب کرد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کاربردهای مختلف دوربین مداربسته بپردازیم تا شما در هنگام خرید این دوربین ها دچار سردرگمی نشده و قادر به انتخاب صحیح دستگاه، متناسب با محلی که قرار است دوربین در آن نصب گردد باشید. بهترین روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت. بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند.

  • در صورت انتخاب هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت ها روی قیمت پایه افزوده خواهد شد.
  • دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند.
  • که البته نیاز به توضیح نیست که اتصال بی ان سی های پرسی مطمئن تر می باشد.
  • در دوربین آنالوگ تصویر به وسیله سیگنال آنالوگ و توسط کابل به دستگاه گیرنده ارسال می‌شود اما در مدل دیجیتال تصاویر به وسیله سیگنال دیجیتال ارسال می‌شود و سرعت ارسال آن بسیار بالاتر است.
  • سبک های دوربین از گنبدهای داخلی و خارجی، گلوله ها، برجک ها، مدل های مخفی، مدل های چشم ماهی و گزینه های مختلف PTZ متفاوت است.
دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند. این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد. در تصاویر زیر دوربین در موقعیت یکسان و فاصله 10 متری از ساختمان روبرو نصب شده است. با توجه به تصویر مربوط به لنز 4.3 میلیمتری ، واضح است که برای دید کاملتر باید این لنز را انتخاب کنیم. هرچه به لنز 16 میلیمتری پیش می رویم زوم بیشتر شده و دامنه دید کمتر می شود.

دسته بندی کاربرد دوربین مداربسته

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی کاهش نویز که در دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، نقش بسیار مهمی در ضبط تصاویری واضح و شفاف ایفا می‌کند. به این دلیل که امواج الکترو مغناطیسی موجود در اطراف محیط، می‌تواند اختلالاتی را در ضبط تصاویر با کیفیت ایجاد کند. همچنین به نوسانات برق نیز در ایجاد نویزهای دوربین را در نظر داشته باشید.

http://dieselcommittee.ir

در این دوربین‌ها بجای سیگنال‌های آنالوگ از پالس‌های دیجیتال برای ارسال داده‌ها استفاده می‌شود. در دوربین‌های دیجیتال از زمان دریافت تصاویر به صورت داده‌های دیجیتال تبدیل شده و در نهایت کیفیت تصاویر بسیار بالاتر از دوربین‌های آنالوگ خواهد بود. با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است.

اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود. به علت اندازه کوچکی که این دوربین ها دارند قابلیت جاسازی آنها در مکان های مختلف وجود خواهد داشت. دوربین های مینیاتوری نمونه ای از دوربین های مخفی می باشند که در بسیاری از مورد جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی نیاز است تا دوربین های صنعتی در محیط های بیرونی و گاهی در محیط های داخلی نصب گردند. دوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است. به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-T2A41P