خرید انواع دریچه زیر فن کویل و دریچه بازدید فن کویل قیمت

این نوع دریچه برای بازدید فنکویل هایی که لزوماً هوای برگشت را از طریق داکتِ هوا از فضای محیط تامین می نمایند بکار می‌رود. در واقع دریچه زیر فن کویل ساده، نیازی به هیچگونه شیار و معبری برای ورود هوا به داخل محفظه‌ای که دستگاه فن کویل درآن قرار خواهد داشت، نیست و درب دریچه زیر فن کویل به صورت یک قطعه‌ی بدون شیار و سوراخ(به صورت ورق ساده از آلومینیوم)ساخته می‌گردد. دریچه زیر فن کویل ساده، با دو مدلِ لولایی با قفل زیمنس و مدل وزنه‌ای تولید می‌شود. دریچه زیرفن کویل ساده آلومینیومی به دوصورتِ پیچ ازرو و پیچ مخفی قابلیتِ نصب در محل خود را خواهد داشت.

آشنایی با دریچه فن کویل و معرفی انواع دریچه زیر فن کویل

همچنین رنگ پلی یورتان با پوشش پی وی سی از سطح چوبی بدنه این دریچه محافظت خواهد کرد. پوشش دریچه فن کویل مشبک رنگ کوره ای الکترواستاتیک میباشد که از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.همچنین به علت استفاده از ورق آلومینیوم با ضخامت بالا،به یکی از مقاوم ترین دریچه های بازدید تبدیل شده است. مدل های متنوع دریچه های آلومینیومی و همچنین امکان رنگ پذیری سطوح آن باعث تمایل و رغبت کارفرمایان و مهندسین به استفاده از این نوع دریچه بازدید فن کویل در پروژه ها شده است. حال در مدل وزن دار درب دریچه از روی چهارچوب دریچه کاشی شده و پس از بازدید از دستگاه مجددا در جای خود قرار می گیرد. دریچه زیر فن کویل ساده را می توان با یک پیچ از منشور فریم و با یک پیچ مخفی ثابت کرد. نمونه دیگر از دریچه بازدید زیر فن کوئل که به صورت دستی امکان جابجایی وجود دارد و لولادار نیست دریچه بازدید فن کویل طرح مشبک می‌باشد.

برای دستگاههایی که نیاز به مکش هوا از بدنه درب دریچه بازدید را دارند برای تناسب با مدلِ دریچه دهش (اگر از مدل خطی باشد)، از دریچه زیر فن کویل خطی استفاده می‌گردد. از جمله دریچه‌های دکوراتیو و شکیل در صنعت دریچه سازی برای بازدید فن کویل، مدلِ گل سقفی است. ساختار دریچه زیر فن کویل گل سقفی به صورت شیاری چهارگوش در داخل بدنه درب دریچه ‌یا در حاشیه درب دریچه زیرفن کویل است. این شیارِ چهارگوش می‌توان یک پله‌یا دوپله باشد که حالت یک پله به مدلِ دریچه زیر فن کویل تک گل و حالت دو پله به مدل دریچه زیر فن کویل دوگل معروف است.

اگر قرار باشد هوای مورد نیاز برای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود، از این نوع دریچه زیر فن کویل دریچه زیر فن کویل استفاده می شود. پروفیل آلومینیومی فریم دریچه زیر فن کویل حتماً باید حالت سه پری داشته باشد تا پس از ایجاد چهار چوب فریم دریچه زیر فن کویل ، درب دریچه زیر فن کویل به راحتی در روی این نشیمن گاه جانمایی شود . فریم دریچه زیر فن کویل از چهار تکه تشکیل می شود که با گوشه های فلزی یا کرنر به هم وصل می شوند . اگر قرارباشد دریچه زیر فن کویل با پیچ از روی نما نصب گردد ، باید در این مرحله جای پیچ ها به وسیله ی پرس های مخصوص تعبیه شود . آنچه که در ساخت و تولید این نوع دریچه زیر فن کویل چوبی باید رعایت گردد ایجاد یا عدم ایجاد شیار هوارسانی به دستگاه فن کویل می باشد. همانطور که در دریچه های دیگر گفته شد سطحِ بدنه دریچه زیر فن کویل مختلط با رنگ کوره ای پودری استاتیک بصورتِ متناسب و دکوراتیو پوشش داده می شود و بصورت پیچ ازرو یا پیچ مخفی در محل مورد نظر تعبیه می گردد.

  • با توجه به اینکه هر چه مکش بهتر باشد راندمان دستگاه بالاتر می رود انتخاب درست دریچه های زیر دستگاهی یکی از موارد کلیدی در مصرف بهینه دستگاه می باشد.
  • یکی از کوچکترین بخش های سیستم تهویه را فن کویل ها شکل داده اند که مهندسان طراحی این تجهیزات برای تعمیرو نگهداری فن کویل ها، دریچه هایی را تعبیه و طراحی کرده اند که بتوانند به کمک این دریچه ها دسترسی بسیار راحت تری را به فن کویل مورد نظر داشته باشند.
  • امکان استفاده گسترده از دریچه زیر فن کویل برای یک مجموعه بزرگ مسکونی، اداری و تجاری سبب شده تا از این سیستم خنک‌سازی اسقبال زیادی شود.
  • دریچه زیر فن کویل گل سقفی بوسیله رنگ پودری استاتیک بصورت کوره ای پوشش داده می شود.
  • در حقیقت لایه های دوگانه شیارهای محیطی به درب دریچه زیر فن کویل به آسانی این قابلیت را ایجاد میکند که حجم فراوانی از به هوای برگشت مورد نیاز دستگاه فن کویل به سمت محفظه دستگاه انتقال یابد.
  • در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده میشود.

این دریچه ها باعث شده دسترسی به فن کویل یا داکت (سیستم دمنده یا مکنده) آسان تر باشد و اندازه آن با اندازه فن کویل نسبت مستقیم دارد. دریچه فن کوئل تهویه یا دریچه بازدید فن کویل برای دسترسی راحت و بدون دردسر با کمترین زمان و امکانات به دستگاه هایی همچون کانال ها و واحدهای فن کویل که اغلب در سقف قرار گرفته اند استفاده می شود. ساختار دریچه زیر فن کویل گل سقفی بصورت شیاری چهارگوش در داخل بدنه درب دریچه یا در حاشیه درب دریچه زیرفن کویل می باشد. در واقع دریچه زیر فن کویل ساده، نیازی به هیچگونه شیار و معبری برای ورود هوا به داخل محفظه ای که دستگاه فن کویل درآن قرار دارد، نیست و درب دریچه زیر فن کویل بصورت یک قطعه ی بدون شیار و سوراخ(بصورت ورق ساده از آلومینیوم)ساخته می شود.

از جمله دریچه های دکوراتیو و شکیل در صنعت دریچه سازی برای بازدید فن کویل، مدل گل سقفی می باشد. ساختار دریچه زیر فن کویل گل سقفی بصورت شیاری چهارگوش در داخل بدنه درب دریچه یا در حاشیه درب دریچه زیر فن کویل می باشد. پس از اندازه گیری ابعاد شروع به ساخت و برش اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل می نماییم.

لوله و اتصالات کانال (

اگر دریچه دمش هوای فن کویل از مدل دریچه خطی کله قندی باشد برای ایجاد هارمونی در ساختار دریچه های دمش و بازدید فن کویل از دریچه زیر فن کویل با مدل خطی کله قندی استفاده می شود. برای دستگاههایی که نیاز به مکش هوا از بدنه درب دریچه بازدید را دارند برای تناسب با مدلِ دریچه دهش(اگر از مدل خطی باشد)، از دریچه زیر فن کویل خطی استفاده می شود. دریچه های بازدید فن کویل در مدلهای خطی، مشبک، گریلی، گل سقفی، کله قندی و…. پس از آنکه دستگاه فن کویل برای هوارسانی محیط در سقف کاذب نصب شد، جهت دسترسی و بازدید، تعمیر و سرویس آن نیاز به دریچه بازدید فن کویل خواهد بود. مقاومت بسیار بالای فلز آلومینیوم در برابر حرارت، برودت، رطوبت و خمیدگی موجب استفاده بسیار بالا از این آلیاژ در صنعت ساخت محصولات هوارسانی به ویژه دریچه زیر فن کوئل شده است.

دریچه زیر فن کویل لولایی مدل شیار ۱۸

اگر دریچه دمشِ هوای فن کویل از مدلِ دریچه خطیِ کله قندی باشد برای ایجاد هارمونی در ساختار دریچه های دمش و بازدید فن کویل از دریچه زیر فن کویل با مدلِ خطی کله قندی استفاده می شود. به طور کلی قیمت دریچه فن کویل با درب لولایی و قفل زیمنسی بالاتر از قیمت دریچه بازدید فن کویل با درب وزنه ای خواهد بود. ابعاد و سایز دریچه بازدید فن کویل به ابعاد دستگاه دمنده یا مکنده بستگی دارد. در یک تقسیم بندی کلی دریچه دسترسی به فن کوئل به دو مدل قفلی – لولایی و وزنه ای تقسیم بندی می شود. هر دو دریچه فن کویل پلاستیکی و آلومینیومی دارای تنوع طرح، رنگ، مدل و ابعاد بوده و شرایط سازگاری با محیط با رطوبت بالا درکنار نشت احتمالی آب از دستگاه فن کویل را خواهند داشت.

درب دریچه زیر فن کویل گل سقفی هم بصورت وزنه ای و هم بصورت لولایی تولید و عرضه می گردد. دریچه بازدید زیر فن کویل طرح اسلات موجب افزایش هوادهی بازگشتی به فن کویل شده و با شمایل بسیار زیبا موجب شیک شدن محیط داخلی خواهد شد. تولید این دریچه فن کویل با بهترین آلیاژ و رنگ خاص علاوه بر کارکرد بهتر فن کویل، تاثیر زیادی در محیط داخلی ساختمان خواهد داشت. انتخاب یکی از حالت‌های لولایی یا وزنه‌ای نیز به سلیقه و تشخیص معمار وابسته است. شکیل‌ترین نوع دریچه دسترسی فن کویل نوع چوبی آن بوده که از جنس چوب یا ورق MDF که توسط دستگاه CNC طراحی خاص شده؛ تولید خواهد شد. بیشترین تنوع طرح بر روی درپوش و بدنه از لحاظ رنگ و لعاب در دریچه فن کوئل چوبی بوده و معماران ساختمانی از آن در طراحی محیط داخلی ساختمان‌های شیک و لاکچری بهره خواهند برد.

خرید انواع دریچه زیر فن کویل و دریچه بازدید فن کویل قیمت در حالتی که درب دریچه بازدید فن کویل با گریل، بصورت لولایی ساخته می‌شود درب دریچه بازدید فن کویل با قفل‌های زیمنس که روی درب دریچه تعبیه می‌شود قابل باز و بسته شدن است. حال ورق آلومینیوم برش داده می شود و در ابعاد چهارگانه ی این ورق یک خم به عنوان استحکام دهندهدرب دریچه زیر فن کویل ایجاد می شود. در مرحله ی بعد با توجه به جانمایی محل مکش دستگاه فن کویل نسبت به کار گذاری دریچه مرکب خطی بر روی بدنه ی درب دریچه زیر فن کویل اقدام خواهد شد. دریچه زیر فن کویل خطی لولایی این قابلیت را داردکه در پشت آن توری تعبیه نمود تا از نفوذ گرد و خاک و تردد حشرات جلوگیری نماید. هرکدام از انواع دریچه های زیر فن کوئل ویژگی هایی دارند که آنها را برای مورد استفاده خاصی مناسب کرده است. به عنوان مثال، دریچه زیر فن کویل مشبک یکی از قدیمی ترین انواع دریچه هاست که برگشت هوا را به دستگاه منتقل کرده، از افت فشار جلوگیری می کند و مناسب برای استفاده در محیط های مسکونی می باشد.