خرید لوله فلکسی فلزی سایز 11 با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

به همین منظور عمدتا برای اینکه محدودیتی برای استفاده از این نوع از لوله ها در تاسیسات برقی وجود نداشته باشد، لوله های فلکسی برق در سایز های ۴، ۶، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲ و غیره تولید می شوند. اما روکش آلومینیومی لوله فلکسی PL موجب به‌کارگیری بیشتر آن به نسبت لوله IFD در محیط باز خواهد شد. از لوله خرطومی PL در مسیر رفت هوای در سیستم دریچه داکت اسپلیت، چیلرها و دستگاه‌های هواساز استفاده نمود. هرچند هزینه خرید فلکسی با عایق الاستومری به نسبت دیگر لوله‌های خرطومی بسیار گران‌تر بوده و مصارف خاصی مثل نصب بر روی فن دستگاه ماینر دارد.

دیدگاه برای لوله فلکسی فلزی سایز 11

این محصولات را با نام لوله خرطومی نرم تابلویی، و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی هم می‌شناسند. به‌طور معمول امکان استفاده از فلکسی PL در مسیر هوای رفت داکت اسپلیت، هواساز و چیلر وجود دارد. محدوده دمایی قابل استفاده از این خرطومی بین منفی 30 الی مثبت 120 درجه سانتی‌گراد است. عدم‌جذب رطوبت، وزن کم و نصب آسان نیز از دیگر خصوصیات مثبت فلکسیبل PL بوده و آن را گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع سیستم سرمایش و گرمایش هوا ساخته است.

لوله فلکسی روکش دار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌کنند که هر مصرف کننده باتوجه به نیاز خود، سایز مورد احتیاج را تهیه و خریداری می‌کند. باتوجه به انعطاف‌ پذیری این لوله‌های فلکسی روکش دار می‌توان گفت که از طول عمر بالایی هم بهره می‌برند. اساساً این لوله‌ها با ورق استیل تولید می‌شوند، به همین دلیل استفاده از آن‎ها در محیط‌های داخلی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. پرکاربردترین لوله‌ای که در صنعت مشاهده می‌شود، لوله فلکسی روکشدار است؛ چرا که بسیار منعطف و درعین حال بسیار مقاوم هستند. این محصولات دارای بدنه ای فلزی هستند و فاقد روکش پلاستیکی می باشند به همین دلیل مقاومت و استحکام آنها در مقایسه با لوله های روکش دار کمتر است و به همین دلیل در محیط های داخلی برای عبور سیم ها و کابل ها قابل استفاده می باشند. استفاده از لوله فلکسی در محل هایی که نمی توان از لوله های برق فولادی یا لوله های پلیکا استفاده کرد مرسوم می باشد زیرا این محصولات در مسیرهای پیچ و خم دار نیز به دلیل انعطاف پذیری بالا کاربرد دارند.

خرید لوله فلکسی فلزی سایز 11 با بهترین قیمت و بهترین کیفیت روکش استفاده شده در این لوله موجب می‌‎شود که سیم و کابل‎‌ها در برابر گرد و غبار، خاک، رطوبت و هر عاملی که به سیم و کابل آسیب بزند، کاملاً مقاوم باشد. برای تعیین قیمت لوله خرطومی هوا موارد زیادی را در نظر میگیرند که بر اساس جنس و قطر و سایز و سطح مقطع و متراژ آن قیمت گذاری میشود. لوله های فلکسیبلی که دارای آلومینیوم است، دارای دو لایه داخلی و خارجی می باشد. نوع دیگری از لوله فلکسیبل فشار قوی وجود دارد که شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل با روکش برای انتقال نوع خاصی از گاز و مواد خورنده استفاده می‌شود. لوله خرطومی شیاردار یا همان لوله خرطومی چاکدار بیشتر در خودروسازی و در کنار و روی موتور ماشین ها استفاده می شود و مقاومت دمایی آن 150+تا30-درجه سانتیگراد می باشد و در برابر مواد شیمیایی از قبیل بنزین،روغن،اسید سولفوریک 2درصد و روغن هیدرولیک مقاومت دارد.لوله خرطومی شیاردار خودرویی دارای یک چاک سرتاسری برروی آن می باشد. اما در صورتی که نیاز به تجهیز یک ساختمان مسکونی، اداری، صنعتی یا تجاری با لوله‌‌های فلکسی متنوع باشد؛ بهتر است به صورت کلی خریدهای خود را به شکل مستقیم از یک شرکت صنعتی انجام دهید.

انواع فشار های ناشی از انفجار را تحمل می کند, تحمل افزایش بسیار زیاد دما را دارد, این نوع لوله ها در برابر اشعه های ماوراء بنفش مقاومت دارد. این لوله ها که لایه ای از مواد عایق را درون خود دارند سبک هستند و کمک بسیار بالایی در صرفه جویی انرژی دارند. این نوع کانال هوا را با نام های دیگری چون کانال کولر انعطاف پذیر یا کانال کولر خرطومی و کانال کولر فنری و موقت و منعطف و متحرک میشناسند. اگر کانال های قدیمی نیاز به عایق داشتند نصب عایق بسیار وقت گیر و طولانی بود. قطر های مختلفی از این لوله ها وجود دارد و با توجه به سفارش مشتری نیز می تواند قابل تغییر باشد. ، کاهش زمان نصب و اجرا پروژه را در پی داشته و انتخاب مناسبی جهت تخلیه هوا و آلودگی گرد و غبار است.

انواع لوله فلکسی و قیمت خرید لوله خرطومی سیستم تهویه

کانال فلکسیبل برزنتی دارای استحکام کششی بالا قایل استفاده در در جاهایی مانند سقفهای کاذب و فضاهای سربسته می باشد. لایه درونی از یک لایه فویل آلومینیوم که با فنر ساختارِ گرد به خود گرفته و لایه میانی از یک لایه پشم شیشه به ضخامتِ حدوداً یک اینچ و لایه بیرونی نیز از یک لایه فویلِ آلومینیومِ لمینیت شده بعنوانِ محافظِ عایق پشم شیشه تشکیل یافته است. اما نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که در زمان خرید توجه بسیار زیادی به سایز لوله ها داشته باشید. به عنوان مثال اگر حجم سیم های برق در یک مسیر بالا باشد و شما بخواهید از یک لوله سایز کوچک برای پشتیبانی و حفاظت از این حجم از سیم استفاده کنید نه تنها سیم های برق آسیب خواهند دید بلکه عملیات برق رسانی نیز به خوبی انجام نخواهد شد. یکی از مهمترین وسایلی که در این زمینه می‌تواند نقش پر رنگی ایفا کند لوله شلاقی فلزی است. این وسیله با مقاومت بالای خود از انواع رشته‌های موجود در تاسیسات الکتریکی به خوبی محافظت می‌کند و خیال شما را از بابت صدمه وارد نشدن به تاسیسات الکتریکی (سیم‌ها و کابل‌ها) کاملا راحت می‌کند.

شما می‌توانید با توجه به ابعاد کارتان، تعداد رشته‌ها و همچنین ضخامت سیم‌ها و کابل‌های خود، سایز مورد نظرتان را لوله فلکسی سفارش دهید. بطور مثال جهت کانال کشی برای سیم و کابل های آر جی RG و شبکه بهترین نوع لوله برق فلزی نیز به حساب می آید. لوله فلکسیبل فویلی آلومینیومی در انواع قطر‌های ۱۰_۱۵_۲۰_۲۵_۳۰_۳۵_۴۰ و ۴۵ تولید و عرضه می‌شود.

  • لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانیدر قطرهای ۴ تا ۲۵ سانت و در شاخه های ۶ متری عرضه می گردد.
  • همانطور که اشاره شد یکی از مهمترین مزایای لوله‌های خرطومی فلزی انعطاف بالای آن است.
  • به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از سفارش و لیست قیمت لوله فلکسیبل هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.
  • تنها عامل تعیین کننده قیمت لوله‌های فلکسی روکش دار برند آن نیست؛ بلکه پارامترها و عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله فلکسی روکشدار موثر هستند که از جمله آن‎ها می‌‎توان مواردی همچون نوع لوله فلکسی، سایز لوله فلکسی، طول لوله، قیمت دلار و ارز و… را نام برد.
کدام فروشنده لوازم ساختمانی به صورت 24 ساعته آماده ارائه اطلاعات، مقایسه و در نهایت خرید آنلاین لوله فلکسی به شما است؟ گروه صنعتی نظری با رویکرد فروش آنلاین محصولات ساختمانی تولید شده در مجموعه خود؛ کیفیت، اصالت و ضمانت قطعات خود را برای مشتریان خود گارانتی کرده و در صورت هرگونه مغایرت در کیفیت اجناس تمامی ضرر و زیان سفارش را قبول خواهد کرد. گروه صنعتی نوین لوله تولید کننده لوله فلکسیبل نیز جهت رفاه حال مشتریان خود، امکان خرید محصولات خودرا به صورت حضوری و آنلاین را فراهم نموده است. شایان ذکر است این نوع فلکسی ها از بهترین نوع پلاستیک ها و مواد پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند.