خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | cctvipcamera

قابلیت چرخشی این دوربین ها، باعث می شود که اگر مکان نصب دوربین را نپسندید بتوانید با استفاده از این قابلیت، زاویه دید را تشخیص دهید. این دوربین ها نسل اولیه دوربین مدار بسته می باشند که برای دریافت و ارسال اطلاعات تصویر و صدا از سیگنال آنالوگ استفاده می کنند. دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی گفته می گردد که در محل خود ثابت هستند و قادر به ارسال تصاویر به چندین محل هستند. استفاده از دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی ، مناطق توریستی ، رستوران ها و… باعث می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت داشته باشند. زیرا آسوده خاطر هستند که در صورت بروز حادثه ، پلیس می‏تواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کند .

http://dieselcommittee.ir

بطور کلی در دهه میلادی بین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج پیدا کرد . برند های محبوب دوربین مدار بسته به ترتیب الویت عبارتند از داهوا,هایک ویژن,بالت,شیائومی, … با کیت دوربین مدار بسته منبع تغذیه دوربین ها به تعداد دوربین ها بستگی دارد.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ10CM

بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند. یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند. در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .

دوربین مداربسته صنعتی

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است. از سری دوربین های پر کاربرد برای کاربری خانگی دوربین بیبی کم است که با نصب آن در محیط مورد نظر امکان کنترل و نظارت بر کودک، سالمند یا پرستار آنها وجود دارد.

دوربین های مداربسته مخفی

زمانی که شما نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم پیدا می کنید این دوربین مدار بسته ضعف بزرگی از خود بروز می دهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان شکل آنالوگ انتقال پیدا کنند باید از بازه فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر نویز و تداخل امواج توسط میدان مغناطیسی قرار می گیرد. سیستم‌های دوربین مداربسته در دنیای امروز تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید انواع آنالوگ و دیجیتال آن‌ها را برای مکان‌های مختلف استفاده کنید. دوربین مدار بسته یکی از لوازمی است که می‌توان برای امنیت محیط کار یا منزل خود استفاده کنید. با قرار گرفتن دوربین مداربسته در ورودی منازل می‌تواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و در صورت بروز مشکل هم برای حل آن کارآمد باشد.

  • دی وی آر ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند.
  • لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود.
  • برخی از مدل‌ها امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند که به آن می‌پردازیم.
  • گاهی نیاز است تا دوربین های صنعتی در محیط های بیرونی و گاهی در محیط های داخلی نصب گردند.
  • شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید.
  • دو نوع دوربین اکشن وجود دارد، حرکت مبتنی بر نرم‌افزار و مادون‌قرمز غیرفعال .