خرید و قیمت دریچه کولر کلاسیک از غرفه گروه صنعتی تهویه اورانوس باسلام

استفاده از دریچه کولر روشنایی سبب یکدست شدن نور در محیط ها می شود. جهت ثبت سفارش دریچه کولر ابتدا با کارشناسان فروش شرکت تهران دما تماس بگیرید. پس از اینکه ابعاد و نوع دریچه کولر خود را انتخاب کرده و به کارشناسان فروش انتقال دادید. در پایان بعد از تأیید نهایی محصول دریچه کولر واریزی را به صورت اینترنتی به شماره حساب مورد نظر ارسال می نمائید. به دلیل دایر شدن فروشگاه های اینترنتی امروزه خرید دریچه کولر آسان است.

دریچه هوای مناسب مناطق مرطوب چیه؟

قیمت دریچه کولر طرح چوب با توجه به ابعاد (طول و عرض) دریچه محاسبه می شود. قیمت ورق ام دی اف خریداری شده بر روی مبلغ دریچه های چوبی تأثیر گذار می باشد. همچنین به دلیل اعمال ظرافت های جزئی در هنگام تولید دریچه کولر چوبی قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات بیشتر می باشد. دریچه هوای طرح چوب بسیار زیبا بوده و تهران دما تمامی رنگ هایی را که مشتریان بخواهند برایشان تولید می کند.

  • دریچه کولر از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین نوع دریچه محسوب می شود.
  • پیشنهاد می شود پیش از تهیه دریچه کولر آبی مورد نیاز خود حتما با شرکت تماس حاصل فرموده و از قیمت های ما و تنوع در رنگ و جنس دریچه ها مطلع گردید.
  • اما یک موضوع همواره وجود دارد و آن اینکه خرید دریچه کولر آلومینیومی بدون شک قیمت بیشتری نسبت به دریچه های آهنی خواهد داشت.
  • فروشگاه اینترنتی تهران دما به موجب افزایش سرعت خرید این محصول اقدامات مهمی در این راستا انجام داده است.
  • در هنگام تهیه ی این کالا ابتدا جنس ورق آن را بررسی می کنیم.
مشتریان می توانند به راحتی تنها با یک تماس سفارش محصول دریچه کولر خود را ثبت نمایند. دریچه کولر روشنایی برای نور پردازی در محیط ها استفاده می شود. اگر به سقف های برخی از منازل مسکونی،ادارات و یا تالارهای پذیرایی توجه نمایید، این نوع از دریچه کولر را مشاده خواهید کرد.

شرکت تهران دما ارسال دریچه کولر با اسنپ را برای مشتریان انجام می دهد. یکی از سوالات متداولی که مشتریان از ما می پرسند، موضوع ارسال دریچه کولر به سایر استان ها می باشد. دریچه کولر اصفهان، دریچه کولر تبریز، دریچه کولر مشهد و سایر شهرهای ایران بزرگ همگی تحت پوشش شرکت تهران دما می باشند. به طوری که هزینه ی ارسال از طریق باربری حداقل 5 عدد دریچه تنظیم هوا تقریبا به مبلغ بیست هزار تومان می باشد. برای ایجاد دمایی مناسب در خانه ها و سایر مکان های فیزیکی از دریچه کولر برای تنظیم دما و هوا استفاده می نمایند. افراد می توانند با دریچه تنظیم هوا را به راحتی به هر جهتی که می خواهند تغییر دهند.

دریچه کولر چوبی

هدف کلی این دریچه انتقال هوای تازه از بیرون به درون محیط دریچه کولر است. برای آشنایی هرچه بیشتر شما با انواع دریچه کولر بر آن شدیم تا این نوشتار را به این مبحث اختصاص دهیم. یکی از مفاهیمی که تقریبا همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم دریچه کولر است. در گذشته دریچه کولر یک نمونه بیشتر نداشتند اما در سال های اخیر با پیشرفت فن آوری های روز دنیا انواع مختلفی از دریچه کولر به بازار عرضه شده اند.

نصب آنها سریع و آسان بوده و با پیچ های خودکار یا چوبی به راحتی انجام می شود. قیمت دریچه کولر آبی با توجه به ابعاد و تعداد سفارش و همچنین قیمت روز مواد اولیه متفاوت می باشد. جنس دریچه ها نیز در تعیین قیمت دریچه کولر تاثیرگذار می باشد و دریچه کولر الومینیومی میان رده محسوب می شود. پره های دریچه کولر آبی به صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند و عموما گره های عمودی در قسمت جلوی دریچه و پره های افقی در قسمت پشت دریچه قرار گرفته اند. این دریچه ها قابلیت ساخت با دمپر در پشت دریچه را نیز دارا می باشد . قیمت دریچه کولر کله قندی به نسبت میزان استفاده آلومینیوم در آن و قیمت روز مواد اولیه متغیر می باشد.

خرید و قیمت دریچه کولر کلاسیک از غرفه گروه صنعتی تهویه اورانوس باسلام

دریچه کولر مشبک تیز از جمله انواع دریچه کولر میباشد که هوای دستگاه را به محیط مورد نظر هدایت میکند . این دریچه کولر دارای دو بخش فریم و شبکه های داخلی می باشد . یکی از زیباترین و مدرن ترین دریچه ها، دریچه های چوبی هستند.

علت کیفیت بالاتر و دوام بیشتر آن ها استفاده از مواد با کیفیت تر در ساخت آن هاست. این دریچه ها در سایزهای مختلفی با توجه به سایز محیط مورد استفاده ساخته می‌شوند. در صورت تمایل به استفاده از دریچه‌های آهنی باید از رنگ با کیفیت بالا برای رنگ کردن آن استفاده کرد. دریچه مخصوص کولر، دریچه ای است که هوای مطبوع، گرمایشی و سرمایشی را انتقال می دهد و هوای گرم یا خنک را برای گرم کردن، تهویه و خنک کردن هر اتاق تامین می کند. کانال‌ های هوا بخش مهمی از سیستم تهویه مطبوع شما هستند که رفاه حرارتی و کیفیت هوای داخلی خوب را برای خانواده شما فراهم می‌کنند.

جنس قاب دریچه از پروفیل آلومینیوم است و جنس پره ها از ورق آلومینیومی می باشد. پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت قرار می گیرند و دارای دمپر جهت تنظیم فشار هوا و یا انسداد ورود هوا می باشد. یکی از لاکچری‌ترین دریچه‌های کولر در کشور بوده و ساختمان‌های پیشرفته از این سیستم بهره خواهند برد. مهمترین ویژگی دریچه کولر از جنس آلومینیوم امکان تغییر جهت پره های عمودی که در جلوی دریچه تعبیه شده می باشد. دریچه کولر از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین نوع دریچه محسوب می شود. پره های آن قابلیت جهت دهی به جریان هوا را به واسطه پره های متحرک دارا می باشد.

الف- دریچه کولر تایلی چهارطرفه سقفی :