دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس پارندسیستم | cctvipcamera

این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. یونی ویو به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ،پشتیبانی از +PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده .

نقاط قوت دوربین مداربسته برند پلکو

هایک ویژن را می توان به عنوان اولین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته شناسایی کرد. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین مداربسته به حساب می آید که خدمات و محصولاتش را با تعرفه های متنوعی در بازار عرضه می نماید. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی به حساب می آید، نزدیک 20 سال سابقه داشته و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

http://dieselcommittee.ir

اکنون با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله به آنها پرداخته شد شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید. برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر و برای برخی دیگر قیمت دوربین مداربسته و عده ای نیز برند را در اولویت قرار میدهند. شرکت داهوا در زمینه تجهیزات نظارتی، سخت افزار و نرم افزاری بسیار باتجربه عمل کرده و موجب شده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

نقاط قوت دوربین اکسیس

این برند در زمینه تولید دوربین های مداربسته از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات بوش از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما در عین حال نصب و راه اندازی این برند به سادگی سایر برندها نیست. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است. از زمان های گذشته تا به امروز سیستم نظارت و دوربین های شرکت سونی، بهترین برند دوربین مدار بسته به حساب می آیند. این برند ژاپنی در چندین سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی را در طراحی و تولید محصولات و سیستم های نظارتی و امنیتی را داشته است.

  • از سال 2014 میلادی تاکنون برند داهوا جزو ده برند برتر در دوربین های مداربسته بوده است.
  • تعداد محدودی از دوربین های سامسونگ در بازار باقی مانده است و از معایب بزرگ دوربین های سامسونگ نا موجود بودن آن در بازار است.
  • شرکت دوربین مدار بسته ی یونی ویو یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد که از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده است.

این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی یکی از بزرگ ترین و موفق ترین برندها در زمینه تولید سیستم های صوتی است. پانوسیک نیز در زمینه دوربین های مداربسته تحت شبکه فعالیت می کند و دوربین های مداربسته آنالوگ را حذف کرده است. برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. پاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد.

امتیاز دوربین های مداربسته بوش از نظر کارشناسان Bosch