دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | cctvipcamera

برند داهوآ برای طراحی دوربین های مداربسته مدرن تلاش زیادی کرده است. این برند همواره بر روی کیفیت نهایی محصولات خود حساسیت نشان داده و به دنبال ساخت بهترین محصولات موجود در بازار های داخلی ایران می باشد. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی این برند همگی طول عمر بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید.

بهترین برند دوربین مدار بسته کدام ها هستند؟

برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. در سال 2016 درآمد کمپانی داهوا به 2.1 میلیارد دلار رسید که 1.93 میلیارد دلار از این مبلغ از فروش دوربین مداربسته و دیگر تجهیزات نظارت تصویر به دست آمده است. محصولات هایک ویژن شامل طیف وسیع و کاملی از دوربین های تحت شبکه و دوربین های آنالوگ ، ذخیره ساز های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ و… می باشد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد. بله، در واقع محبوبیت در فروش یک جنس می‌تواند در زمینه محبوبیت آن جنس در بازار نمایانگر برخی مسائل باشد به همین دلیل توصیه ما این است که در زمان خرید دوربین مداربسته پرفروش بودن یا محبوبیت اجناس را نیز در نظر داشته باشید.

http://dieselcommittee.ir

قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند.. این برند با ایجاد راه‌حل‌های شبکه‌ای برای بهبود امنیت و ایجاد راه‌های جدید کسب‌وکار، دنیایی هوشمندتر و امن‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. در این مقاله ما سعی کردیم تا شما را با برند های برتر دوربین مداربسته آشنا کنیم. بی شک برند های معروف و شناخته شده زیادی هستند که می توانند در این لیست قرار گیرند.

انواع برند دوربین مداربسته

شناختن مجله خبری دوربین مداربسته آی پی برندهای دوربین مداربسته می تواند به شما کمک بسیاری در انتخاب و خرید دوربین مداربسته کند. در این مقاله قصد داریم تا چندین برند پرفروش را معرفی کرده و قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته را بررسی کنیم. دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است. همانند شرکت هایک ویژن شرکت داهوا توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند. شرکت داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده برند برتر در لیست پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا بوده است.

  • سهولت در استفاده و ارایه طیف گسترده‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای متوسط یا سطح بالا از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این برند هستند.
  • در این مقاله قصد داریم تا چندین برند پرفروش را معرفی کرده و قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته را بررسی کنیم.
  • برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است.
  • برخی از انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با وجود اینکه بسیار معروف می باشند، ولی ثبت نگردیده اند و برندی ساختگی می باشند.
داهوا با راه حل‌های نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد. در اینجا می‌توانید لیست بهترین برند دوربین مداربسته در جهان را که بر اساس سهم بازار مرتب شده‌اند، پیدا کنید. یکی از جدید ترین و قوی ترین برند های دوربین مداربسته ، برند هایلوک می باشد.

گروه های دوربین مداربسته