دوربین مداربسته برای مغازه ارزان قیمت ⭐️بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بیسیم | cctvipcamera

دوربین های مداربسته هایلوک در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند. برند های لوکیکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد. در صورتی که قصد تهیه دوربین مار بسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم.

بهترین دوربین مداربسته ایرانی کدام برند است؟

دوربین مداربسته برای باغ و ویلا باید وضوح تصویر بالایی داشته باشد تا بتوان تمامی جزئیات تصویر را به خوبی به دست آورد. هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بیشتر باشد، امکان رسد کردن جزئیات نیز افزایش پیدا خواهد کرد. هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست.

http://dieselcommittee.ir

رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود. بسیاری از گزینه‌های DIY، مانند Arlo و Wyze، مجموعه‌ای غنی از ویژگی ها، طراحی قابل اعتماد و یک سرویس اشتراک رقابتی‌را ارائه می‌دهند، اما با قیمت مقرون به صرفه ای که می‌تواند تا 30 دلار ارزان باشد. در حالی که این دوربین‌ها در پایین‌ترین قیمت دوربین‌های امنیتی خانگی قراردارند، مطمئناً می‌توانید دوربینی را پیدا کنید که نیازهای شما را با قیمت کمتر از 200 دلار برآورده‌کند. آیا می‌توانید تشخیص دهید که دوربین امنیتی به‌طور فعال همیشه شما را ضبط می‌کند؟ بستگی دارد؛ اکثر دوربین‌های امنیتی دارای یک چراغ کوچک هستند که هنگام ضبط روشن می‌شود، اگرچه ممکن است دوربین هک شده باشد، نشانگر قابل اعتمادی نباشد. دوربین‌های دیگر، اگر فضای ذخیره‌سازی محلی داشته باشند، می‌توانند فیلم را ضبط و ذخیره کنند – مثلاً روی کارت microSD – حتی اگر اینترنت قطع باشد. همه آنچه گفته شد، اکثر دوربین های بی سیم برای استفاده از تمام ویژگی های خود همانطور که در نظر گرفته شده است به Wi-Fi نیاز دارند.

  • همین‌طور این برند مخاطبان هدف خود را در سراسر جهان بسیار گسترده کرده است.
  • ویژگی منحصر به فرد این برند که آن را از سایر برندها سازگار می کند، دارا بودن به کلید منو می باشد.
  • سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است.
  • برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است.
  • این در حالی است که شاید استفاده از دوربین اسپید دام در اغلب محیط‌های اداری و مسکونی لازم نباشد.
یک دوربین امنیتی یپشرفته دوربینی است که هم بشنود و هم صدا را پخش کند! اول، می‌تواند به ما کمک کند تا با افراد خانه خود ارتباط برقرار کنیم، چه در اتاق کناری تلویزیون تماشا کنیم و چه در تعطیلات باشیم. علاوه بر این، صدای دو طرفه برای جلوگیری از نفوذ افراد ناشناس مؤثر است. آشکارساز صدای عمومی، آشکارساز حرکت، و سنسور کیفیت هوا در دوربین کار امنیتی را آسان‌تر می‌کند. به نظر می‌رسد کودک نیز از حالت لالایی دوربین و نور شب با رنگ قابل تنظیم لذت می‌برد.

برای دانلود فایل مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته ایرانیکافیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا لینک دانلود فایل دوربین مداربسته ایرانی به ایمیل شما ارسال بشه. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد. این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته ایرانی