دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | cctvipcamera

امواجی که در این دوربین ها جهت دریافت و ارسال تصاویر به کار برده می شود امواج آنالوگ بوده و صداها و تصاویر هر کدام با استفاده از یک کابل دو رشته ای به صورت جداگانه انتقال می یابد. به همین دلیل می توان با تهیه یکی از آنها ضمن صرفه جویی در هزینه ها و از نصب چند دوربین جلوگیری کرد. دوربین فیش آی یا چشم ماهی یکی از جالب ترین دوربین های مدار بسته است که به دلیل به کارگیری لنز خاص در این نوع از دوربین ها استفاده از آن در شرایط مختلفی امکان پذیر است. دوربین های مدار بسته فیش آی دارای گستره دید وسیعی تا 360 درجه هستند و به طور کلی این دوربین زمانی کاربرد دارد که لازم باشد تا همه نقاط یک اتاق را با یک دوربین پوشش دهیم. در ضمن این دوربین ها به وای فای داخلی مجهز هستند و میتوانند مستقیما تصویر و صدا را به تلفن همراه شخص ارسال کنند. به علت زاویه دید گسترده ای که دارند امکان نظارت و مشاهده تصاویر را در تمامی جهات میسر خواهند کرد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IT5

همان‌طور که از نام آن پیداست، این نوع دوربین به‌گونه‌ای طراحی شده است که موردتوجه قرار نمی‌گیرد. با این حال، این نوع دوربین هنوز هم تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، راه‌اندازی و نگهداری کمتری برای دوربین موردنیاز است و فیلم برای دسترسی آسان به‌صورت آنلاین ارسال می‌شود. تصاویر از طریق اینترنت منتقل می‌شوند، تا بتوان آنها را در هر جایی مشاهده کرد. می‌توان از هر نقطه از جهان از طریق یک دستگاه هوشمند مانند رایانه شخصی، لپ تاپ یا تلفن همراه مشاهده کرد.

دوربین مداربسته TORBO HDمدل DS-2CE16D0T-IT PF

همچنین در برخی مواقع نیز ممکن است دماهای بسیار بالا مانع از حضور افراد در این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها گردد. همچنین اگر در این زمینه سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا همینطور از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی پرشین دُر در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم. محصولات Hikvision’s TurboHD بر اساس فناوری HD-TVI ویدیوی با کیفیت بالا را از طریق کابل کواکسیال در فواصل حداکثر 1500 فوت ارائه می دهند. راه حل های Smart Pro IP یک گزینه ایده آل برای برنامه های حرفه ای هستند، زیرا هوشمندی، کارایی و راحتی را برای نظارت تصویری به ارمغان می آورند. با نظارت بر تمام حرکات آنها، زمان بسیار بهتری برای تمرکز بر ایمنی در اطراف خانه یا محل کار خود دارید. این نوع دوربین‌ها در گونه‌ها و اندازه‌های مختلفی مانند ساعت دیواری، دکور خاص کوچک و انواع وسایل خاص، تولید می‌شوند.

  • در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و …
  • این دوربین ها همانطور که از نامشان مشخص است از بستر دیجیتال برای ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند.
  • نقطه‌ضعف آنها این است که نمی‌توانند بسیاری از مناطق را پوشش دهند، آنها در منطقه‌ای که می‌توانند پوشش دهند، بسیار محدود هستند.
  • یکی از مزیت های اسپید دام وجود محافظ طلقی است که به دلیل نصب در ارتفاع بیش از 3 متر و زاویه قرار گیری لنز دوربین در کاور طلقی، جهت لنز دوربین اسپید دام مشخص نیست.
دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم.

http://dieselcommittee.irدوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد. همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است. بطور مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره کرد که برای شناسایی جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد. دوربین های چشم ماهی کابردهای گسترده ای دارند و در محیط هایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ کاربرد دارند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0-I