دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | cctvipcamera

به همین دلیل است که آنها از قدیم تا الان، بهترین دوربین مدار بسته را برای فضای باز ارائه می‌کنند. در این روزگار، دوربین مدار بسته می‌تواند بسیاری از فضاها را پوشش دهد، که در طول سال‌ها مفید بودنشان ثابت شده است. دوربین مدار بسته امنیت بالایی را نه تنها برای دفتر ما، بلکه برای خانه ما نیز فراهم می‌کند. دوربین های دام را می توان در قالب دوربین های آنالوگ یا دیجیتال تهیه کرد. البته دوربین های آنالوگ هم اکنون دیگر تقریبا منسوخ شده و از دوربین های آنالوگ HD استفاده می شود که هزینه پایین و کیفیت بالایی دارند.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-11

امروزه در سرتاسر دنیا نیاز به امنیت بیش از پبش احساس می شود به همین علت از کارخانه های بزرگ صنعتی تا منازل مسکونی، مشتاق به نصب دوربین مداربسته جهت حفظ و برقراری امنیت در محیط کار و یا محل زندگی خود هستند. دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید.

  • از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد.
  • در موقعیت‌هایی که حساسیت کار بالاست بهتر است بجای دوربین‌های آنالوگ از انواع مدل‌های دوربین دیجیتال تحت شبکه استفاده شود.
  • برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند.
  • صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید.
  • این دوربین‌ها اکثرا ضد آب بوده و دارای دید در شب قوی‌تری نسبت به دوربین‌های دام می‌باشند.
حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد. همین ویژگی تحت شبکه بودن در دوربین های مداربسته ip برای آنها مزایای زیادی را به همراه می آورد. در نقل و انتقلات عمومی از دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید بودن محل صورت بگیرد استفاده می شود.

پرفروش ترین محصولات دوربین استور

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی‌های آنالوگ در بازار کشور ما در دسترس بوده و نصب آنها بسیار ساده‌تر و قیمت آنها بسیار ارزانتر از دوربین‌های دیجیتال است. در موقعیت‌هایی که حساسیت کار بالاست بهتر است بجای دوربین‌های آنالوگ از انواع مدل‌های دوربین دیجیتال تحت شبکه استفاده شود. اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود. در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید.

دوربین مداربسته IP بولت مدلDS-2CD1053G0-I

در بازار این دستگاه ها ممکن است هیچ ورودی صدا نداشته باشند و یا یک یا چند ورودی صدا در آنها تعبیه شده باشد. این سیستم بیشتر برای مصارف کوچک و استفاده های کوتاه مدت توصیه می شود. صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که می توانند 4 کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و یا… باشند ، dvr های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیم بندی می شوند.

http://dieselcommittee.ir