دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | cctvipcamera

در مجله خبری دوربین مداربسته آی پی‌هایی که برای فضای باز مناسب هستند نیز برخی قابلیت تحمل درصد رطوبت بالاتری را دارند و برای مناطق خاص با رطوبت هوای بالا مناسب هستند. علاوه بر این، در طول سال‌ها، قیمت دوربین‌های مدار بسته کاهش یافته است و تقریباً برای همه خانواده‌ها مقرون به صرفه‌تر شده است. برای رویدادهای ناگوار، فیلم‌های دوربین مداربسته نقش کلیدی در جمع‌آوری و گردآوری داده‌ها، برای بررسی اینکه چه کسی چیزی در خانه یا محل کار شما نفوذ کرده یا دزدیده است، نقش ایفا می‌کند. سیستم‌های دوربین مدار بسته در نظارت بر حرکات اطراف ساختمان خوب هستند. انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته مناسب برای استفاده در فضای باز وجود دارد، اما عکاسی بسیار حساس در حالت عکاسی در روز و شب، این نوع دوربین را منحصربه‌فرد می‌کند. ما مزایای هر یک از انواع مختلف سیستم‌های دوربین مدار بسته را در زیر خلاصه کرده‌ایم.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

تصویربرداری برای مکان های کم نور از قابلیت های مهم این نوع دوربین است. لنزها در دوربین باکس مدل CS و C دارند که باید در زمان خرید به انتخاب هر کدام از این موارد دقت کافی داشته باشید. خاصیت چرخشی برخی از دوربین های بولت باعث می شود که آن ها در مکان های باریک نیز همان کارکرد مطلوبی را داشته باشند که در جاهای وسیع و گسترده دارند.

دوربین مداربسته دام AHD ایکس ام مدل 2235

بنابراین این انتخاب ایده آل برای کسانی است که نیاز به ضبط بسیار مطمئن در تاریکی کامل دارند. دوربین‌های مداربسته در انواع، ویژگی‌ها، سبک‌ها، طرح‌ها و همه اینها متفاوت هستند. نکته‌ای که به ذهن ما می‌رسد تعداد انواع آنها برای نصب دوربین مداربسته است.

  • دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند.
  • به همین دلیل است که شرکت ها تولید کننده تجهیزات مخابراتی و شبکه ای تمام تلاش خود را برای تولید تجهیزات بیسیم متمرکز می کنند.
  • به منظور نظارت بر کارکنان و بررسی عملکرد آنها کارفرما میتواند ، دوربین را در محیط کار نصب کند.
  • ضمناً امکان مقایسه محصولات با یکدیگر نیز در وب‌سایت ایده آل گستر وجود دارد.
  • کنترل کیفیت از دیگر مزایایی است که با استفاده از دوربین ها مدار بسته امکان پذیر می باشد و این پیشرفت و توسعه در تکنولوژی باعث می شود تا فرآیندها به صورت دقیق تری کنترل شده و محصولاتی با کیفیت بالاتر تولید گردد.
  • دوربین های مدار بسته نقش بسیار مهمی در کنترل جرم و جنایت ایفا می کنند به همین دلیل استفاده از آن ها در مکان های مختلفی که امکان سرقت وجود دارد، بسیار رایج است.
این دوربین ها مجهز به LED مادون قرمز هستند و به همین دلیل در زمره بهترین انواع دوربین مدار بسته برای فضاهای باز و کم نور می باشند. این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود 18 متری تشخیص داد. یکی از مهم ترین موضوعات مورد نیاز برای ورود به شغل دوربین مدار بسته همچنین خرید و نصب آن آشنایی با انواع دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهری است. تمامی تقسیم بندی هایی که در بالا مطرح شد از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته هستند. در صورت انتخاب هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت ها روی قیمت پایه افزوده خواهد شد.

http://dieselcommittee.irیعنی در حالت کلی این دوربین ها همانقدر که نیاز به دوربین های چندگانه را مرتفع می کنند به همانقدر نیز، باعث می شوند که تصاویر و نتیجه متناسب حاصل نشود. پس توجه به فراهم کردن موقعیت و شرایط مطلوب برای این دوربین نیاز است تا بتواند انتظارات فرد را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. این نوع دوربین بدنه ضدآبی ندارند و برای نصب در فضاهای بیرونی و بدون مسقف باید از محافظ مناسبی بهره مند شوند. جنس بدنه مورداستفاده در دوربین های باکس از نوع فایبرگلاس یا پلاستیک است.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76D3T-ITPF