راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان اسفند 1401 | behtarin-laptop

پردازنده‌ی این لپ تاپ نیز مانند مدل معرفی شده‌ی قبلی Core i3 مدل 1115G4 با فرکانس ۳ تا ۴.۱ هرتز است که برای کاربری غیرحرفه‌ای و تخصصی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد و پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه، مدل UHD است. لنوو به این دستگاه حافظه زیادی اختصاص داده و این ظرفیت، شامل ۱ ترابایت حافظه HDD و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است و برای رم آن نیز، ۱۲ گیگابایت در نظر گرفته است. لپ تاپ ایسر Aspire 5 A515 ‌آن‌قدر ویژگی‌های جذابی دارد که لازم است آن را در لیست بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان قرار دهیم. همینطور داشتن هارد یک ترابایت و در کنار آن هارد دیگری از نوع SSD با حافظه 256 گیگابایت و همینطور گرافیک GTX1650 با حافظه 4 گیگابایت آن را به یکی از بهترین لپ تاپ ها تا 30 میلیون تومان تبدیل کرده است.

سعی کردیم در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون از برندهای مختلف استفاده کنیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید. در این لیست از لپ‌تاپ‌هایی از ایسوس، ام اس آی و لنوو نام بردیم که تمام آن‌ها به راحتی جزو بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون به حساب می‌آیند. پس اگر به فکر خرید لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان افتاده‌اید، این مطلب قطعا به شما در داشتن انتخاب بهتر کمک خواهد کرد. دومین لپ تاپ گیمینگی که معرفی می‌کنیم، لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو IdeaPad Gaming 3-15LHU6 است.

بهترین لپ تاپ مخصوص بازی 30 تا 40 میلیون تومان

راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان اسفند 1401 | behtarin-laptop در اکثر موارد نداشتن دی وی دی رایتر به معنی طراحی مدرن‌تر و در نتیجه قطعات جدیدتر، پورت‌های سریعتر و سیستم خنک کننده پیشرفته‌تر است، و این موارد روی سرعت لپ تاپ بهترین لپ تاپ تاثیرگذار هستند. مورد مهم دیگر در کارایی لپ تاپ، میزان حافظه رم آن است، البته رم بسیاری از لپ تاپ‌ها را بعدا می‌توان ارتقا داد. اصولا بهتر است در لحظه خرید خیلی هم به رم آن توجه نکنید، بلکه به قابلیت ارتقا توجه کنید. کلا توصیه می‌کنیم لپ تاپی بخرید که یا دارای 12 گیگابایت رم است و یا قابلیت ارتقا به 12 گیگابایت رم یا بیشتر را دارد. خوشبختانه تقریبا تمام لپ تاپ‌های 30 میلیونی مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی هستند ولی چند مورد هم با صفحه نمایش اچ دی وجود دارد.

  • پردازنده گرافیکی نیز GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده شده است، در کنار آن از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD نیز پشتیبانی می کند.
  • در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان به معرفی لپ‌تاپ‌هایی پرداختیم که برای بازی مناسب نیستند؛‌ بلکه از آن‌ها برای امور روزمره و کارهای اداری استفاده می‌شود.
  • نکته جالب این است که کیبورد لپ‌تاپ مذکور نور پس‌زمینه دارد و حسگر اثر انگشت نیز برای امنیت بیشتر در آن تعبیه شده است.
  • لپ تاپ Lenovo Ideapad L340 Core i7-9750H 16G 1T+256-4G GTX1650 دارای مشخصاتی خوبی با توجه قیمتش هست و یکی از بهترین گزینه های در این بازه قیمتی یعنی 25 میلیون تا 30 میلیون برای گیمینگ هست.
  • تمام کارهایی که با رایانه انجام می‌دهید، توسط CPU پردازش می‌شود.

این مدل از لپ تاپ های برند دل مناسب کسانی است که می‌خواهند مبلغ کمتری هزینه کنند اما مشخصات فنی قابل قبولی هم می‌خواهند. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ FULL HD است که نرخ بروز رسانی 60 هرتز را ارائه می دهد و به پردازنده core i3-1215U، گرافیک یک پارچه Intel UHD و 12 گیگابایت رم DDR4 نیز مجهز شده است. حافظه نیز از نوع HDD با ظرفیت 1 ترابایت در نظر گرفته شده و برای عملکرد بهتر می توانید آن را با حافظه SSD پیکربندی کنید. برای مشاهده بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون در فروشگاه آترین کالا کلیک کنید.

بهترین لپ تاپ در محدوده ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان