سئو کلاه خاکستری؛ تکنیک های زیرزمینی سئو سایت!

پیشنهاد تیم رادزاد برای این افراد، طراحی سایت در ابتدا و سئوی آن در یک بازه زمانی طولانی تری است. فرمت WEBP به طور معمول حجم کم تری نسبت به فرمت های قبلی دارد و استفاده از این فرمت از طرف گوگل توصیه شده است. عمق زیاد: محتوای کم و بی ارزش از جمله اهداف گوگل پاندا بود. در حوزه های کم رقابت می توانید در مدت زمان کوتاهی مانند 3 ماه به رتبه های اول برسید و در حوزه ای دیگر برای رسیدن به نتیجه مطلول یک سال زمان و فعالیت نیاز دارد. به صورت تجربی مشاهده شده که سایت هایی که دارای کامنت های بیشتری در پست های خود هستند، معمولا رتبه بهتری کسب می کنند. بسیاری تصور میکنند که تکنیک هایی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان در مدتی کوتاه نتایجی جذاب بدست آورد.

در بخش بعدی، به بررسی قابلیت رندر شدن یا در دسترس بودن در سئو تکنیکال میپردازیم. برای شروع، ربات های گوگل صفحات را برای خزیدن و رندر در صف قرار می دهند. درصورتیکه شما با این الگوریتم جریمه شدهاید، با اصلاح بهروزرسانی صفحات کپی شده سایتتان، شانس بازگشت خواهید داشت. بعداً مشتری میخواد که یک بازاریاب سئو رو استخدام کنه و ترجیح میده مستقیماً با کارمند شما که این کار خارق العاده رو برای اون انجام داده، کار کنه! اگر چه موضوع محتوا مفصلتر از توضیحاتی است که ارائه کردیم، ولی تا همین جا هم بدون شک متوجه شدهاید که تولید محتوا برای سایت کار سادهای نیست و چقدر میتواند در اثربخشی سئوی سایت نتایج ارزشمند به همراه داشته باشد. اگه در مورد استفاده از افراد فرعی روشن نیستین و مشتری متوجه بشه، منطقی هست که ناراحت بشه. زمانی که در یک صفحه از سایت شما تعداد زیادی مخاطب نظر بدهند، گوگل متوجه این میشود که مطلب شما به شدت مورد توجه قرار گرفته. دو نوع بازه زمانی در سئو خبرها وجود دارد: ارزش 48 ساعت ابتدایی انتشار خبر و ارزش آرشیوی آن. قبل از آنکه درباره روش های تولید محتوا و سئوی محتوا به شکل دقیق صحبت کنیم باید بدانید که محتوای یونیک و منحصربهفرد ارزش دارد، محتوای کپی از سایتهای مختلف و یا بازنویسی آنها، برای سایت و شرکت شما ارزش نمیآفریند.

بنابراین فعال کردن این گزینه، سرعت بارگذاری تصاویر وب سایت شما را به طرز قابل توجهی افزایش میدهد و دیگر نیازی نیست کاربر برای مشاهده تمامی محتواهای تصویری شما زمان زیادی را صرف دانلود آنها کند. زیرا میدانید این توضیحات چکیده ای از مطالب داخلی این لینک ها است و اگر پاسخ سوالات خود را در آن نبینید وارد لینک نمیشوید. شما باید کلمه کلیدی مورد نظر خودتون رو حداقل یکبار توی توضیحات متا ذکر کنید. اما می توانید با URL کنونیکال مشخص کنید کدام آدرس اصلی است. چرا باید از کنونیکال استفاده کنیم و چه کاربردی دارد؟ با استفاده از اکثر پلاگین های معروف سئو در وردپرس مانند رنک مث و یاست سئو به صورت اتوماتیک برای تمام صفحات شما به صورت پیشفرض تگ کنونیکال تعریف خواهد شد. اما مدام با مشکل خطا، عدم نمایش بهینه تصاویر، صفحات و قالب روبرو میشوید. یعنی شما به مشتری متعهد میشوین که با n کلمه میتونین سایت رو تا سه تا یا 5 تای اول صفحه گوگل بالا بیارین. شما در این نوع بازاریابی برای اینکه پیام برند خودتان را به اطلاع عموم و بازار برسانید، با پرداخت مبلغی به اینفلوئنسرها می خواهید تا محصول یا خدمات شما را به مخاطبان خود که عمدتاً متشکل از افراد متعهد و اختصاصی هستند، معرفی و تبلیغ کنند.

منظور از مقالات پژوهشی همان تحقیقاتی است که شما در یک زمینه انجام میدهید و به مطالعه میپردازید و سپس حاصل آن را در قالب یک مقاله انتشار میدهید. اگر خوب به نظر می رسد، راهنمای جامع “افزایش ترافیک سئوی سایت در 30 روز” را مطالعه کنید. پیشنهاد میکنیم که مقاله آموزش جامع بازاریابی محتوا را مطالعه کنید. به هر حال هر چه این نوع مقالههای تعاملی در سایت بیشتر باشد مقاله ما سئو بهتری میگیرد. گوگل حروف بزرگ و کوچک را به عنوان آدرس های متفاوت در نظر میگیرد. اگه قرارداد سئو شما شامل کارهای بسیار خاصی باشه، ممکن عملاً برخی از اونها در آینده مورد استفاده قرار نگیره. نکاتی که باید درباره سئو URL دانست: URL تا حد ممکن مختصر و مفید باشد؛ از – برای جداکننده استفاده شود نه چیز دیگری؛ از کارکتر های اضافه استفاده نشود؛ فقط یک بار از کلمه کلیدی استفاده شود؛ URL تنها با یک آدرس در دسترس باشد؛ از ترجمه انگلیسی کلیدواژه در URL استفاده شود. تگ H1، مهمترین هدینگ هر صفحه است و بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا نیز به صورت اتوماتیک این تگ را به کد صفحه اضافه می کنند. حداقل نام یک فایل از تصاویر صفحه را با کلمه کلیدی پر کنید و کلمات کلیدی را در متن جایگزین صفحه نیز به کار ببرید.

شما در انتهای کار میتونین از یک وکیل تقاضا کنین تا قرارداد شما رو بررسی و ویراش کنه. مثلاً اگه سایتی در روز 200 بازدید داره؛ شما میتونین متعهد بشین که به روزی 2000 بازدید صفحه رو میرسونین. مجموع ماهانه به خدمات مورد نیاز شما بستگی دارد، اما می تواند از 200 تا 30000 دلار در ماه متغیر باشد. هزینه خدمات سئو بستگی به نیازهای کسب و کار شما و میزان تجربه کارشناسان سئو دارد. این به نیازهای شما بستگی دارد و می تواند از چند صد دلار در ماه تا ده ها هزار دلار در ماه متغیر باشد. همچنین در بیشتر موارد، تجارت ها با این سبک از استراتژی در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر نشده و به رشد ارگانیک و واقعی آن ها کمکی نمیکند. این تکنیک گاهی آنقدر بازخورد دارد که بعضی از وبمستران اقدام به ساخت اکانتهای مختلف در شبکههای اجتماعی و حتی تولید محتوا در آن کرده تا صرفاً بتوانند از این طریق سئو وب سایتشان را بهبود بدهند. اگه زیر 25 کیورد برای مشتری داشتین مثلاً تعهد میدین که همه این 25 کیورد به صفحه اول بیاد. یعنی شما لیستی رو برای مشتری آماده میکنین و متعهد میشین فلان خدمات رو در فلان بازه زمانی به اون ارائه میدین.

۵- شیرین برای خرید لوازم آرایش در اینترنت و اینستاگرام سرچ میکند و به سایت و اینستاگرام شما میرسد. تعیین یک خط درست برای فسخ قرارداد در نمونه قرارداد سئو میتونه از سوء تفاهمها جلوگیری کنه و همچنین به شما کمک میکنه تا جریان نقدینگی و تکالیف تیمی خود رو بر این اساس بهتر تنظیم کنین. زمان تنظیم الگو قرارداد سئو باید در نظر بگیرین که چطوری میخواین چندین خط خدمات با مشتری رو مدیریت کنین. پیش پرداخت رو در نظر بگیرین! استفاده از عکس ها در متن می تواند بر جذابیت آن برای کاربران را اضافه کند. به عنوان مثال، اگر باید اطمینان حاصل کنید که محتوای جدید به طور منظم به سایت خود اضافه و بهینه می شود، پشتیبانی وب سایت یک نجات واقعی خواهد بود. ببینید، به طور کلی ما دو روش بازاریابی داریم. بازاریابی دیجیتال چیه و چه متعلقاتی داره؟ چه چیزی باعث شده تا به اینجا شما مقاله ما را بخوانید؟

اگه قرارداد خود رو در قسمت انجام وظایف، بیش از حد مبهم بگذارین؛ ممکن قرارداد شما مبهم و مشکوک به نظر برسه یا در مورد انتظارات سردرگمی برای مشتری ایجاد کنه. در این مقاله 12 مورد که برای کمک به شما در ایجاد یک قرارداد سئو محکم وجود داره رو با هم بررسی میکنیم. اگر چه این امکان در وب سایتها نیز وجود دارد اما در شبکههای اجتماعی به علت دسترسی آسانتر افراد، کارایی بیشتری دارد و تعامل میان کاربران و مدیران سایت بیشتر میشود که این امر به سئو سایت کمک میکند. سومین روش اجرای سئو، سئو و یا بهینه سازی خارجی است که به آن سئو off page نیز گفته می شود. لینک های داخلی (Internal Links) در سئو بسیار موثرند و سعی کنید از دو یا پنج لینک داخلی در هر صفحه استفاده کنید.

مراقب فریلنسرهایی باشید که هزینههای سئو در سئو سایت طلا و جواهر ساعتی پایینی دریافت میکنند (مثلاً 10 تا 20 دلار در ساعت) زیرا احتمالاً خدماتی با کیفیت پایین ارائه میکنند. زیرا محتواهای جدیدی که خیلی غنی و کامل هستند، کاربران را به مطالعه محتواهای قبلی هم تشویق میکنند. اگر میخواهید به طور کامل با مفهوم بازاریابی محتوا آشنا شوید، با مراجعه به وبلاگ ابرآراز، مقاله کانتنت مارکتینگ چیست را مطالعه کنید. چنین تیم هایی به طور مداوم رقبای شما را ارزیابی میکنند و همیشه به دنبال فرصتهای جدید و بهتر هستند. در صورتی که از SSL برای رمزگذاری داده های وب سایت خود استفاه کنید، امنیت داده هایی مثل اطلاعات کارت های عابر بانک و اطلاعات حساس دیگر که بین کاربران و سایت شما تبادل می شوند، تا حد زیادی تامین می شود. بیش از ۹۰درصد عموم مردم زمانی که نیازی داشته باشند برای رفع نیازهیا خود از اینترنت استفاده می کنند و بحث جستجو در گوگل برای عموم مشخص شده و وب سایت هایی که در رتبه های برتر گوگل باشند می توانند بیشترین ترافیک و بازدهی را دریافت کنند. زمانی که شما در وبسایت خود بخشی با عنوان بلاگ دارید تعامل کاربران بیشتر میشود، بخش مقالهها یا بلاگ، جدا از آنکه برای فروشگاهها بسیار خوب است برای ارائه دهندگان خدمات و SaaS هم میتواند بسیار مفید باشد.

اما برای اینکه این مقاله در گوگل بهتر دیده شود تا کاربران بر روی آن کلیک کنند، میتواند عنوان صفحه را تغییر دهید و برای مثال به این شکل آن را دربیاورید «همهچیز در مورد تولید محتوا | انواع فرم و ساختار محتوا». و به شکل منطقی از محتواها استفاده کنید. لازم به ذکر است استفاده از دستور (:site) روش دقیقی نیست و برای بررسی دقیقتر صفحات ایندکس شده توسط گوگل میتوانید به قسمت Index Coverage در گوگل سرچ کنسول مراجعه فرمایید. تجربه کاربری: آیا صفحات شما به سرعت در هر دستگاهی بارگیری می شود؟ اکنون میدونیم که بهترین نوع الگو قرارداد سئو چیه و دقیقاً چه مسائلی رو در خصوص اون باید رعایت کرد. شما به چه اندازه به سئو تصاویر سایت موجود در سایت خود اهمیت می دهید؟ گوگل هم از همین مورد استفاده میکند تا بتواند میزان مفید بودن سایت شما و محتوای شما را درک کند بنابراین سئو محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است.

سئو در سئو سایت طلا و جواهر در ماه آموزش سئو تکنیکال سنیور سئو چقدر است؟ از سوی دیگر، اگر سئو در سئو سایت طلا و جواهر یک ناشر هستید، هدف شما ممکن است افزایش رتبه و ترافیک در جستجوهای جستجو با ویژگی محلی باشد. گاهی اوقات این کافی نیست که بدانید وب سایت شما با افزایش رتبه و ترافیک روبرو است. این موارد شامل تعداد بک لینک هایی است که از وب سایت های معتبر و قابل اعتماد به سایت شما اشاره می کند، بهینه سازی های کسب و کار گوگل، مدیریت شهرت، بهینه سازی سایت بررسی، و بهبود دارایی رسانه های اجتماعی. گوگل سایت هایی که برای موبایل ریسپانسیو نباشند را در نتایج جستجو با موبایل نشان نمی دهد یا رتبه آنها را به شدت پایین می آورد. نحوه کار آن به این صورت است : Google (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده – crawler است که اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند.

این صفحه یک خوبی که دارد این است که کش نمیکند و چیزی داخل آن ذخیره نیست . حال این تگ دو ویژگی گفته شده را داخل خود جای میدهد. درج ویدیو راهنما و یا گفتن یک ترفند در داخل ویدیو اثربخشی بیشتری دارد، طبق آمار یک وبسایت (طبق گزارشهای سایت hubspot) درج ویدیو باعث افزایش ۸۰ درصدی تعامل کاربران میشود. فریلنسرها معمولاً کمترین هزینه را دریافت می کنند، اما ممکن است کیفیت مورد انتظارتان را دریافت نکنید، مگر اینکه شخصاً آنها را بشناسید یا مرجعی در اختیار شما قرار داده شده باشد. نمیتوان یک محتوای باکیفیت را صرفا به خاطر کیفیت ارتقا داد و آن هم بدون بهینه سازی و بدون لینک سازی. منظور از لینک های خارجی، لینک هاییست که به سایر سایت ها داده می شوند.

کلمات کلیدی عبارات مرتبط به حوزه فعالیت شما هستند که توسط مخاطب و مشتری بالقوه جستوجو میشوند و اگر آموزش سئو وردپرس را بهخوبی دنبال کنید، سایت شما در نتایج ابتدایی این کلمات نشان داده میشوند. شما با تحقیقات درمورد مشتریان­تان و ساخت پرسونا برای کسب و کارتان می­توانید بفهمید بیشتر زنان مخاطب شما هستند، یا مردان، قالب آن­ها چه بازه سنی­ دارند و… افزونه های وردپرسی مانند TinyPNG یا WP Smush می توانند این کار را به سادگی انجام دهند و در کاهش حجم تصاویر به ما کمک کنند. 5. بهتر است نام برند، در پایان تگ عنوان به کار رود.

شاید بتوان گفت هر محصول برای خود یک لندینگ پیج یا صفحه فرود به حساب میآید. در سئو و حتی دیدن آموزش سئو نباید سخت کار کرد، باید در کنار سختی کار هوشمندانه هم قدم برداشت، هر چند در هر کاری باید اینطور باشید تا بتوانید به هدف مد نظر برسید. به شکل خلاصه بیان کنیم نمونه قرارداد سئو رو نباید ساده بگیرین. با این که هنوز کلمات کلیدی مهم هستند، اما استفاده از یک شکل ثابت از کلمه کلیدی و تکرار استفاده از آن دیگر اهمیتی ندارد. این مهم ترین اقدامی است که برای جلوگیری از موفقیت اسپمرها انجام می شود.

چیزی که برای گوگل از اولویت بالایی برخوردار است؛ مرتبط بودن صفحه با خواسته کابران می باشد. در عوض می بایست بیشتر به این نکات توجه کنید که کاربران شما چه کسانی هستند، به دنبال چه چیزی می باشند و درباره چه موضوعات و کلمات کلیدی می توانید محتوای مناسب و کاربر پسند بنویسید. آیا میخواهید به هر قیمتی که شده سرعت لود صفحه را بالا ببرید یا حاضرید سرعت بارگذاری کمی کند شود و در عوض صفحهای داشته باشید که به لحاظ بصری باکیفیت و چشمگیر است؟ اگر تغییرات کوچکی ایجاد کنید، مانند حذف یک مقاله قدیمی، میتوانید URL قدیمی را با یک 301 به یک مقاله جدید مرتبط هدایت کنید یا به آن 410 بدهید تا بگویید که آن را حذف کردهاید. بسیاری از مردم از انجام این کار می ترسند، اما بررسی مجدد محتوای قدیمی یک راه عالی برای شروع ایده های مقالات جدید است. اگه شما میخواید که در مورد توقف موقت در کار منعطف باشین؛ باید نسبت به این موضوع کاملاً واضح با مشتری خود برخورد کنین. این شامل تجزیه و تحلیل روند حجم کلمات کلیدی ماهانه، تجزیه و تحلیل رقابتی، تجزیه و تحلیل SERP سئو در سئو سایت طلا و جواهر و اولویت بندی است.

در نقطه مقابل سئو داخلی، سئو خارجی یا Off-Site SEO وجود دارد که شامل لینک های خارج از سایت شما و همینطور دیگر سیگنال هاییست که از محیط اینترنت به سمت سایت شما ارجاع داده می گردد. در سالهای اخیر وب ایران، رشد بسیار خوبی در جهت تولید اینفوگرافیک با کیفیت رخ داده است و حتما در شبکه اجتماعی تلگرام اشتراک گذاری اینفوگرافیک را بسیار مشاهده میکنید. اگر کاربری پس از ورود به سایت شما از طریق نتایج گوگل، فورا دکمه Back را بزند، گوگل صفحه شما را بی کیفیت ارزیابی می کند. سرعت بارگذاری صفحه عنصر کلیدی در تجربه کاربری به حساب می آید. بالا بودن سرعت وبسایت و داشتن یک UX خوب نقش بسیار مهمی در بازخورد مثبت صفحات محصولات دارد.

اگه خدماتی بیش از سئو ارائه میدین؛ در نظر داشته باشین که قالب توافق نامه خدمات اصلی رو به همراه دستورات کار و بیانیههای کار پیوست کنین. در بخش Description توضیحات محصول با استفاده از متغیرها قرار دهید. 8. کپی نکنید : از درج توضیحات متا به صورت کپی شده، خودداری کنید و سعی کنید توضیحات متا را از نو بنویسید. نکته مهم دیگر اینکه اگر نظم توضیحات به هم نمی خورد، سعی کنید حتما کلمه کلیدی را در ابتدای توضیحات قرار دهید. نکته جالبتر اینکه پستهای فیس بوک با تصاویر، دو سه برابر جذابیت بیشتری دارند. وجود دارند که شماره گذاری می شوند. دقت کنید که وجود تعادل میان لینک های فالو و نوفالویی که به یک سایت داده میشود، از جمله نکات تاثیرگذار روی سئو آن است. سپس در نوار ابزار آیکون لینک (شکل زنجیر) را مشاهده میکنید که با کلیک روی آن میتوانید آدرس URL صفحه مدنظرتان را وارد کنید.

آیا سئو در سئو سایت طلا و جواهر مورد نیاز است؟ چگونه خدمات سئو در سئو سایت طلا و جواهر ارائه دهم؟ بهترین خدمات سئو در سئو سایت طلا و جواهر چیست؟ آیا سئو در سئو سایت طلا و جواهر دیگر کار می کند؟ آیا برای سئو در سئو سایت طلا و جواهر هزینه می کنید؟ این سرویسها محتوایی را که از قبل برای کلمات کلیدی و مضامینی که میخواهید رتبهبندی سئو در سئو سایت طلا و جواهر کنید، بهینه میکنند. محتوای با کیفیت بالا، وب سایت شما را به عنوان یک مرجع معرفی می کند و برای هدایت سئو در سئو سایت طلا و جواهر ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه ضروری است. تجربه کاربری؛ کلیدواژهای است که گوگل تاکید زیادی بر آن دارد و این تجربه تنها به کیفیت محتوا وابسته نیست. پس از مطالعه مفاهیم اولیه و عمومی سئو می توانید به مشاهده ویدئوهای تخصصی آموزش سئو و کتاب های اینترنتی این حوزه بپردازید ( می توانید ویدئوهای آموزش سئو را در کانال آپارات وب24 و شبکه های اجتماعی وب24 دنبال کنید.). هنگام مطالعه کردن توضیحات متاهای نوشته شده برای وب سایت های دیگر حتماً با خود اینگونه فکر می کنید که نوشتن آن کار دشواری نیست اما در بسیاری از موارد سادگی بیش از اندازه یک کار، آن را به کاری دشوار تبدیل می کند.

بسیاری از شرکتهای سئو به حداقل قرارداد 6 تا 12 ماهه نیاز دارن. میتوانید از شرکتهای واسطه تبلیغ گوگل را خریداری کنید؛ یک کلمه کلیدی که سرچ بالایی دارد و مناسب سایت شماست را انتخاب میکنید (مثلاً واکسن کرونا) و سپس یک جایگاه برای آن انتخاب میکنید (فرضاً جایگاه سوم) و هزینه آن را میپردازید. شناخت و پیاده سازی استراتژی های لینک سازی به ما کمک میکند که در رقابت های پیچیده تر نیز شانس موفقیت بالایی داشته باشیم. شما با انتخاب همیار توسعه علاوه بر دریافت کلیه خدمات مذکور، قادر به بهرهگیری از کمک مشاوران متخصص ما نیز بوده و با کمترین هزینه، بهترین نتایج ممکن را کسب خواهید کرد.

All in One SEO جامع ترین مجموعه افزونه / بازاریابی SEO WordPress SEO در جهان است. اطلاعات بیشتری در نتایج ظاهر میشود. هر یک عکسی که استفاده میکنید باید بهطور واضح با متن صفحه مرتبط بوده و ظاهر خوبی به صفحه ببخشد. با استفاده از راهکارهایی که در ادامه خدمتان عرض می کنیم و همینطور مطالب مرتبط با سئو داخلی که در انتهای همین صفحه آمده اند، می توانید از عهده این مهم برآیید. این یکی از راه های سئو کلاه سفید برای گرفتن ترافیک بیشتر می باشد. بهترین راه برای بهینه سازی مقاله جهت سئو سازی، قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان است.

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید، در جستجوهای موبایلی بخش Product وجود دارد که با کلیک روی آن، این فیلتر را مشخص میکنیم که فقط محصولات نمایش داده شوند. این واژه اشاره به زمانی دارد که کاربر از نتایج جستجو وارد سایتتان شود تا زمانی که دوباره به نتایج جستجو برگردد. حداکثر زمانی که مشتری میتونه توقف موقت داشته باشه، چقدره؟ توجه کنین که این مسئله میتونه دو طرفه باشه. این مسئله باعث شد که تجربه من و همکارانم نیز در این زمینه بیشتر بشه. همانطور که متن محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه میکنیم باید بهینه سازی را برای تصاویر و عکس های سایت نیز انجام دهیم. این کار احتمالا برای کاربران تازه وارد کمی سخت و طاقت فرسا باشد.

3. سپس پیشنهاد میشود محتوای تولید شده را به خدمات ارتباط دهید. اگر میخواهید رتبه موتور جستجوی خود را افزایش دهید، وقت آن رسیده است که از سایت خود خارج شوید و با سایر وبلاگ نویسان و صاحبان سایت ارتباط برقرار کنید. گوگل صراحتا اعلام کرده که سرعت بارگذاری سایت یکی از معیارهای رتبه بندی صفحات است. در ادامه نحوه تعیین کردن عدم نمایش صفحات تگ را با هم می بینیم. البته امروزه این تکنیک دیگر در گوگل کارایی ندارد، اما استفاده کردن از آن خالی از لطف نیست. خیلی از وب سایت ها سعی در این دارند که فقط محتوای تصویری خود را به یک شکلی تامین کنند به همین خاطر وارد گوگل می شوند و از عکس های سایت های دیگر یا عکس ها stock استفاده می کنند .

گوگل یا هر موتور جستجو دیگر، از تعداد زیادی ربات تشکیل شده است که در بین میلیون ها وب سایت (Crawl) یا خزش می کنند و تمام اطلاعات مربوط به محتوای موجود در هر صفحه وب را به دست می آورند. بسیار مهم است که بدانید چه کسی در حال ایجاد پیوند یا تغییر مسیر به وب سایت شما است. همونطور که همه ما میدونیم، سئو و بهینه سازی سایت عملاً روزانه در حال تغییر هست. لینک خروجی یا outbound link لینکی است که شما از وب سایت خودتان به یک سایت دیگر در سطح وب میدهید. اگر سایت شما آنقدر بزرگ است که نمیتوانید به تنهایی این کارها را انجام دهید و یا زمان کافی برای بهبود سئوی سایت ندارید، میبایست از یک شرکت سئوی معتبر و متخصصان با تجربه کمک بخواهید. هر چقدر حجم فایل کمتر شود، اندازه و کیفیت آن هم به نسبت کاهش مییابد؛ بنابراین دیگر نمیتوانید برای نمایش از ابعاد بزرگ استفاده کنید. صفحه محصولات اصولا جزء مهمترین صفحات سایت است و باید بسیار شفاف و صادقانه نوشته شود و محتوای آن از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. بنابراین موتورهای جستجو می توانند به این واسطه بهترین و مناسب ترین صفحات را با توجه به جستجوی کاربران به آنها ارائه دهند.

اما امروزه این روش دیگر کاربردی ندارد. یکی دیگر از روش های بهینه سازی تصاویر، استفاده از اسکیما های مختلف برای معرفی بهتر تصاویر برای موتور های جست و جو است. و یا آقای دکتر مجید حسینی که همیشه در حال نقد و بررسی نظام آموزشی کشور است و تعامل کاربران در صفحات اینستاگرام ایشان به شدت بالا است. سئو تکنیکال را میتوان پایه اولیه سئو دانست، زیرا حتی اگر بهترین مقالات را با تکنیکهای تولید محتوا در سایت آماده کنید اما موتورهای جستحو نتوانند صفحات شما را ایندکس (Index) (ثبت و نمایش مطالب سایت شما در لیست جستجو) کنند، عملا کار بیهوده انجام دادهاید.

با زدن تیک این بخش صفحات آرشیو شما از ایندکس خارج و اهمیت صفحه اصلی شما بالاتر می رود. سئو خارجی سایت به اقداماتی که خارج از وبسایت شما انجام می گردد تا در نتایج صفحات موتورهای جستجو تاثیر بگذارد می گویند . همچنین مراقب باشین که در ذکر وظایف خود خیلی مبهم عمل نکنین. بنابراین موارد بسیار جزئی رو در الگو قرارداد سئو خود مطرح نکنین. رباتهای جستجو نمیتوانند داخل اینفوگرافیک را بخوانند پس در بالا و پایین اینفوگرافیک از متن در جهت تشریح داخل اینفوگرافیک استفاده کنید. در مورد گوگل، بهترین راه برای مشاهده اینکه چه صفحاتی را بررسی و ایندکس میکنند، مراجعه به گزارش موجود در گوگل سرچ کنسول با عنوان Crawl Stats Report است که اطلاعاتی درباره نحوه بررسی سایتتان توسط رباتهای خزنده ارائه میدهد. محتوا و سئو دو امر جداناپذیر هستند، در موتورهای جستجو، کاربری چیزی را سرچ میکند و براساس فاکتورهای سئو، محتوای یک سایتی نمایش داده میشود.

سعی کنید در صفحات اصلی، کاربر ها را با سایت در گیر کنید. اقدامات شامل به روز رسانی عنوان، افزودن کلمات کلیدی هدفمند به کپی اصلی، استفاده از تصاویر جذاب و بهینه سازی طرح بندی صفحه برای تعامل است. چرا خدمات سئو وبسایت در سئو سایت طلا و جواهر مورد نیاز است؟ آیا سئو در سئو سایت طلا و جواهر هدر دادن پول است؟ تکنیک های سئو در سئو سایت طلا و جواهر چیست؟ سئو در سئو سایت طلا و جواهر هنگامی که محتوای عالی دارید، بهینه سازی خارج از سایت به تقویت محتوای شما و در نهایت افزایش ترافیک موتورهای جستجو کمک می کند. این امکان وجود دارد که محتوای باکیفیت مورد سئو در سئو سایت طلا و جواهر نیاز برای رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی هدف خود را نداشته باشید. چگونه سئو در سئو سایت طلا و جواهر را شروع کنم؟ چند نوع خدمات سئو وب سایت در سئو سایت طلا و جواهر وجود دارد؟ آیا می توانم سئو در سئو سایت طلا و جواهر را به تنهایی انجام دهم؟ تولید محتوا بدون سئو همانند داشتن طلا زیر خاک است.