سارق سیمهای برق جیرفت دستگیر شد

پدیده سازان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تلویزیون شهری و تابلو روان آماده تامین و فروش قطعات تابلو روان و تجهیزات مورد نیاز شما همکاران ارجمند جهت تولید تابلو روان و نمایشگرهای ال ای دی شما میباشد.بهترین قطعات با قیمت مناسب را از پدیده سازان تهیه فرمائید. ضد آب و ضد ضربه بودن و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی از دیگر خصوصیات نسل جدید تلویزیون شهری است. دات پیچ P5 outdoor Qiangli یکی از انواع ویدئو وال و تلویزیون شهری و تابلو روان است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد. یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول P8 outdoor Qiangli وزنی 0/48 کیلوگرمی دارد.

این نوع ماژول داری عایق ضد آب از روبرو IP67 و دارای ۱۰ پیچ در بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم که متشکل از الیاف پلی کربنات می باشد که در برابر تابش مستقیم خورشید بسیار مقاوم می باشد. یکی دیگر از تفاوت های ماژول های Outdoor با ماژول های indoor بخاطر جنس و الیافی که در بافت آن کار شده است و به همین خار در برابر حرارت ها مقاوم تر است. نزدیک بودن پیکسل ها به هم منجر به کار بردن بیشتر آنها و در نهایت بهبود یافتن کیفیت تصویر میشود. دات پیچ P8 outdoor Qiangli یکی از انواع تلویزیون های شهری داخلی (ویدئو وال)است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد. دات پیچ P3 یکی از انواع تلویزیون های شهری داخلی است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد. در نسخهٔ ۲٫۰ ساختار داخلی اس کیوال لایت تغییر یافت و از یک درخت بی در آن استفاده گردید. به مرور زمان این تابلو ها شکل و رنگ شان عوض می شود و به طرحی جذاب در می آیند.

دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور VP9001 قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند. دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور X 200 قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند. DP است که ورودی USB آن بسیار مفید و کاربردی است که می توان فایل های صوتی و تصویری را مستقیم از طریق فلش مموری به تصویر کشید و دارای یک خروجی صدا نیز می باشد. 2 است که ورودی USB آن بسیار مفید و کاربردی است که می توان فایل های صوتی و تصویری را مستقیم از طریق فلش مموری به تصویر کشید و دارای یک خروجی صدا نیز می باشد.

این ویدیو پروسسور دارای چندین ورودی HDMI / DVI / VGA / USB (plug & play).CV است که ورودی USB آن بسیار مفید و کاربردی است که می توان فایل های صوتی و تصویری را مستقیم از طریق فلش مموری به تصویر کشید و دارای یک خروجی صدا نیز می باشد. 3 / SDI.SDI Loop است که ورودی USB آن بسیار مفید و کاربردی است که می توان فایل های صوتی و تصویری را مستقیم از طریق فلش مموری به تصویر کشید و دارای یک خروجی صدا نیز می باشد. این ویدیو پروسسور دارای چندین ورودی HDMI / DVI / VGA / USB / (plug & play).CV است که ورودی USB آن بسیار مفید و کاربردی است که می توان فایل های صوتی و تصویری را مستقیم از طریق فلش مموری به تصویر کشید و دارای یک خروجی صدا نیز می باشد. دارای عمر مفید است بنابراین می توانید از آن به عنوان تابلو سر در مغازه برای مدت طولانی استفاده نمایید . 15mm با ضخامت 15 میلیمتر تولید شده است و در هر متر مربع 40000 پیکسل دارد. 19mm با ضخامت 19 میلیمتر تولید شده است و در هر متر مربع 15625 پیکسل دارد. آیامیدانید دمایمناسب برایپکیج در زمستان چقدراست؟

بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 6 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول P8 outdoor Qiangli استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد. بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 5 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول P5 indoor استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد. در نسل جدید تلویزیون شهری ساعت، دمای محیط، رطوبت و … این کابینت مناسب برای تلویزیون شهری ها و انواع ویدئو ال ها مناسب هستند. عدد 8 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 8 میلیمتر می باشد.

عدد 4 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 4 میلی متر می باشد. اگر سابقا اکثر تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها و فروشگاه ها فلکس، بنر و نئون بود، حالا تابلوهای روان جای آن ها را گرفته و به همین سبب استفاده از تابلوهای روان رو به رشد گذاشته است. یک ویدئو وال میتواند چندین سیگنال را بگیرد و همزمان نمایش دهد، حتی اگر در قالبها و با وضوحهای مختلفی باشند. اگر پنج خط نتهای موسیقی را روی تابلو بکشید، دستان رسولان و قرصهای نان روی میز در جایگاه نتهای یک ملودی موسیقی قرار میگیرند. بر فرض ۱۰۰۰۰ متر مربع تک رنگ را می توانید با قیمت دو میلیون و فول کالر را با قیمت هشت میلیون در اختیار بگیرید. یک پخش کننده واحد از محتوا مراقبت میکند، چه شما چهار صفحه را داشته باشید و چه چهل صفحه 4k به طور کامل پشتیبانی میشود و که محتوا بر روی چهار صفحه نمایش بهترین نقطه ممکن را به دست می آورد. بنابراین تصاویر و فیلم ها به صورت فول کالر پخش می شوند و بیشتر در تلویزیون شهری کاربرد دارد. دات پیچ P2 یکی از انواع ویدئو وال است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد.

یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول P4 ایندور Qiangli وزنی 0/35 کیلوگرمی دارد. بستگی دارد.به عنوان مثال ویژگی های یک سیستم ویدئو والی که در محیط عمومی نظیر فروشگاه یا پارک قرار میگیرد با سیستمی که اتاق کنترل وجود دارد بسیار متفاوت از یکدیگر میباشند. دات پیچ P5 indoor یکی از انواع تلویزیون شهری و ویدئو وال و تابلو روان است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد. یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول P5 indoor وزنی 0/35 کیلوگرمی دارد. یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول P6.6 outdoor Qiangli وزنی 0/51 کیلوگرمی دارد. 19mm با ضخامت 19 میلیمتر تولید شده است و در هر متر مربع 40000 پیکسل دارد.

واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می سازد قطعات تابلو روان . نرم افزار کالیبراسیون رنگ BenQ با یکسان سازی کارآمد نمایه رنگ دقیق دیوار ویدیویی، در زمان با ارزش صرفه جویی می کند. برای استعلام قیمت تابلو روان بهتر است با تیم فروش مجموعه ای اس ای لایت تماس گرفته و مشخصات و ابعاد دقیق خود را اعلام نمایید. در عوض، ممکن است بخواهید از یک متخصص نصب کمک بگیرید. به طور میانگین قیمت ماژول P2 indoor با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. ویدئو پروسسور VP9001 یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست.

این تابلو ها را می توانیم جزو تابلوهای با دوام به شمار آوریم. این مدل تابلوها همان تابلو روان یا ال ای دی بوده که جايگزين بسيار مناسبي برای انواع تابلوهای قدیمی چون فلکس، بنر، نئون و … اگر قطعهای از محصول خراب شود، امکان تعمیر یا تعویض آن به راحتی امکان پذیر است، به طور کلی در این نوع نمایشگرها در صورت خرابی چون نمایشگر از کنار هم قرار گیری ماژول ها تشکیل می شود به راحتی با تعویض هر بخش خراب مشکل در سریعترین زمان بر طرف می شودو نیازی به تعویض کل نمایشگر نیست و همچنین قطعه خراب نیز قابل تعمییر و جایگذاری مجدد می باشد لذا در هنگام خرید همواره تعدادی ماژول یدک و منبع تغذیه و کنترل کارت تهیه کنید. علاوه بر اینها باید گفت که در این نوع ماژولها قلع کمتری برای محکم کردن قطعات مصرف میشود و ضایعات نهایی کمتر است. به طور میانگین قیمت ماژول P5 indoor با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. به طور میانگین قیمت ماژول P5 outdoor Qiangli با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. اگر شما نیاز به نصب نمایشگرها در فضای بیرونی داشته باشید، حتما باید از این مدل استفاده کنید.

ویدیو پروسسور LVP615S یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. شرکت Meiyad از بزرگترین کارخانه های تولید ماژول در چین است که ماژول های دیپ این شرکت در چندین سال تولید این شرکت با کیفیت به این عرصه وارد شده است. به طور میانگین قیمت ماژول P4 ایندور Qiangli با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. دسته آخر جزو تابلوهای گران قیمت می باشند که دارای عمر بالا می باشند، ولی خیلی هزینه بر می باشند که برای کسب و کارهای لاکچری خیلی بزرگ با درآمد زیاد مناسب می باشند.

نوع دومی از این نمایشگرها وجود دارد که بر روی یک اسکلت چهار چرخ سوار شده و توسط موتور محرک دیگری به مکان های مختلف جابه جا می شود. این ماژول قابلیت نمایش 256 سطح طیف نور توسط سیگنال OE که به چیپ های درایور اعمال می شود را دارد. عدد 3 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 3میلی متر می باشد. عدد 2 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 2 میلیمتر می باشد. یکی دیگر از تفاوت های ماژول های Outdoorبا ماژول های indoor بخاطر جنس و الیافی که در بافت آن کار شده است و به همین خار در برابر حرارت ها مقاوم تر است.

اگر تابلو برای پشت شیشه مد نظر باشد نیازی به ساخت قاب برای طرح نیست و همانگونه نصب می گردد. اما به دلیل اینکه تلویزیون شهری از هر نقطه ای دید مناسبی برای افراد داشته باشد، بر رروی پایه های بزرگی نصب می شوند. آیا تاکنون به ساختار و آشنایی با قطعات تابلو روان، که معمولا در خیابانها و بر سر در مغازهها نصب شدهاند فکر کردهاید؟ این مورد برای کاسبهای فعال در پاساژها و مراکز تجاری بیشتر نمود پیدا میکند. کارت هاب را بعد از نصب به وسیله کابل فلت اول به سطر اول و هاب دوم به سطر دوم و به همین ترتیب ادامه پیدا می کند.