شیائومی ردمی K50 Ultra رسما معرفی شد: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و شارژ 120 واتی ترنجی

شیائومی ردمی K50 Ultra رسما معرفی شد: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و شارژ 120 واتی ترنجی

ناگفته نماند این چیپست از اینترنت پرسرعت 5G نیز پشتیبانی می‌کند که برای اجرای بهتر بازی‌های آنلاین حسابی به کمک شما می‌آید. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G610 بوده که سرعت بالایی در پردازش داده‌های گرافیکی دارد و مکمل مناسبی برای تراشه‌های شرکت مدیاتک محسوب می‌شود. ردمی k50 در دو نسخه با رم 8 گیگابایتی و یک ورژن با رم 12 گیگابایتی عرضه شده است.

دوربین گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming

مثلاً برای اجرای برنامه دوربین یا گرفتن اسکرین‌شات از صفحه نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. لبه سمت راست فریم آلومینیومی میزبان دکمه پاور و کلیدهای ماشه‌ای مخصوص بازی است. این دکمه‌ها یا Trigger که در هنگام استفاده از لبه سمت راست بیرون می‌آیند، بیشترین استفاده را در هنگام تجربه بازی‌های موبایل دارند. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت.

حتما می‌دانید که بالا رفتن دمای تراشه مساوی با کاهش سرعت و بازده پردازنده خواهد بود. به همین دلیل است که سیستم خنک کننده برای موبایل گیمینگ، اهمیت مضاعف پیدا می‌کند. در گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming، شاهد خنک کننده مبتنی بر محفظه‌ی بخار دوگانه هستیم که تا حد چشمگیری دمای پردازنده را پایین می‌آورد. به همین دلیل، حین اجرای طولانی مدت بازی‌های سنگین، حرارت دستگاه به خوبی کنترل می‌شود. رفرش ریت به عنوان یک مولفه ضروری گوشی‌های گیمینگ، نرخ 120 هرتزی در صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming دارد.

  • برای هر دو گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.
  • قالب یا همان فریم گوشی از پلاستیک می باشد این پلاستیک از مقاومت بالایی در برابر ضربات برخوردار است و در عین حال خیلی زیبا می باشد.
  • در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ردمی K50 اولترا در کنار دستگاه‌های دیگری معرفی شد که از آن جمله می‌توان به شیائومی میکس فولد ۲ اشاره کرد.
  • مهم‌ترین ویژگی این نمایشگر، 12 بیتی بودن پنل آن است، یعنی این پنل می‌تواند 68.7 میلیارد رنگ را نمایش بدهد.
  • با توجه به این که ردمی k50 به تازگی وارد بازار شده، نرم‌ا‌فزار آن کاملاً به روز است.
برای فروش گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50می توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50می توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. ناگفته نماند دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی redmi k50 برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی عالیست و می‌توانید عکس‌های سلفی جذابی با آن ثبت کنید.

از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده. متاسفانه یکی از ایراداتی که در طراحی وجود دارد اینست که خبری از پشتیبانی جک 3.5 میلیمتری نیست و با توجه به اینکه این گوشی عنوان گیمنگ را یدک می‌کشد، بهتر بود که این ورودی نیز در طراحی دیده می‌شد. لطفاً گوشی Redmi k50 Pro بویژه رام گلوبال موجود کنید انتظارات ازسایت وگروه خوب شما بالاست.باتشکر از زحمات تیم پیشرو وفعالتون.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد. از بارزترین ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، پردازنده‌های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیس‌لاک اشاره کرد. گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند بنابراین در مدت زمانی کمتر از ۱۹ دقیقه می‌توانید این گوشی را از ۱% شارژ به ۱۰۰% شارژ برسانید. دوربین سلفی گوشی ردمی K50 اولترا فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه می‌گیرد.

این تراشه به راحتی از پس اجرای بازی های سنگین و کارهای گرافیکی مختلف بر می آید. در مورد دوربین نیز با توجه به اطلاعات موجود میشه گفت ،فیلم ها و عکس های گوشی نوکیا Nokia 8.3 5G کیفیت بهتری از دوربین گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50 Gaming دارد. در مورد سیستم عامل این دو گوشی نیز سیستم عامل گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming که اندروید است، از سیستم عامل گوشی Nokia 8.3 5G با اندروید , k50 gaming قابل بروزرسانی به اندروید عملکرد قابل قبول تری دارد.