شیشه ساختمان انواع و کاربرد راهنمای قیمت شیشه ساختمانی آقای املاک

برای ساخت این دیوار شیشه ای می توان از انواع شیشه ها نظیر سکوریت، لاکوبلو شیشه سند بلاست شده استفاده کرد. شرکت نوآوران شیشه سپنتا با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید شیشه های ساختمانی میباشد . این مجموعه با ظرفیت تولید ۴۵۰۰۰ متر مربع شیشه در سال و با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و تیمی توانا و مجرب، طی سالیان متمادی سعی در ارتقا کیفی شیشه های ساختمانی داشته است . هر گلوله ای برای ساخت ضد گلوله شیشه ای ، باید هر نوع گلوله از هر نوع اسلحه را در هنگام طراحی شیشه در نظر گرفت.

جهت سفارش انواع جام های شیشه، ابزار و هرآن چه که در صنعت شیشه مورد نیازتان می باشد باشماره های موجود بر روی سایت تماس بگیرید. ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده شیشه های ساختمانی را در وبسایت ساختمون مشاهده نموده‌اید. استفاده از انواع درب های شیشه ای به دلیل ظرافت و شفافیت بالا بسیار مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است.

شیشه هایی که در مقابل ضربات و فشارها بسیار ایمن تر از مصالح مرسوم ساختمانی باشند، حرکت روی یک کف شیشه ای با محاسبات و اجرای صحیح یک حس هیجان فوق العاده را ایجاد مینماید و در عین حال کف را از قالبهای تکراری خارج میکند. سند بلاست کردن یکی از روش های مات کردن و ایجاد طرح بر روی شیشه می‌باشد. در این روش به علت ایجاد چاله های ریز بر روی سطح شیشه کمی حالت مخملی ایجاد می شود، و باعث میشود تمیز کردن شیشه کمی دشوار شود. شیشه های فلوت به دلیل وجود ناخالصی های زیاد، از درجه شفافیت کمتری برخوردار هستند.

شیشه رفلکس معمولا درنماهای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مضاف بر اینکه با طلق PDLC موجود بین دوشیشه امکان مات و یا شفاف شدن درکسری ازثانیه با استفاده از جریان برق را دارا هستند. شیشه های مات شونده برای ایجاد حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند . شیشه فلوت به دلیل روش تولید خاص خود، اغلب بدون موج و خمیدگی میباشد.

  • جهت حمل و نقل شیشه ها از خودروهای مناسب و تجهیزات مربوط به این امر استفاده گردد.
  • امروزه شیشه مسطح در اشکال و اندازه‌های مختلف برای انواع کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • پنجره یکی از پرکاربردترین امکانات یک ساختمان برای ارتباط با محیط بیرون می باشد و برای هر پنجره از شیشه استفاده می شود که در هوای سرد و گرم از محیط داخل مصون می ماند و از همه مهمتر نور از انواع شیشه پنجره عبور می کند.
  • این نوع شیشه‌ها برای ویترین‌ها و شیشه‌های عقب و کناری خودرو تهیه می‌شوند.
  • مواد اولیه جهت تهیه انواع شیشه سیلیس، کربنات دو سود و سنگ آهک می‌باشد.

با استفاده از شیشه رفلکس میزان حرارت ناشی از خورشید در ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و نیازی به صرف هزینه های گزاف برای رفع آن نمی باشد. از ویژگی های مهم که در هنگام انتخاب شیشه باید مورد توجه قرار دهید، شفافیت آن می باشد. شفافیت شیشه در میزان نمایان بودن نمای بیرونی تاثیرگذار می باشد. اگر میزان شفافیت تنها از یک سوی آن باشد، شیشه خاصیت آینه ای پیدا خواهد کرد. علاوه بر استفاده از شیشه در نمای خارجی ساختمان برای طراحی های داخلی ساختمان ها نیز از انواع شیشه ساختمان استفاده می شود.

انواع مختلف پارتیشن های شیشه ای و کاربرد آن ها را در صفحه پارتیشن شیشه ای مشاهده نمایید. انواع مختلف نرده یا حفاظ شیشه ای و کاربرد آن ها را در صفحه نرده شیشه ای مشاهده نمایید. همچنین برای رنگی کردن شیشه های لمینت میتوان از طلق مابین رنگی استفاده کرد و در این مدل شیشه ها بی رنگ باقی می‌مانند. شیشه ساتینا دارای تکنولوژی بسیار بالاتری نسبت به شیشه های سند بلاست و مشجر است. این شیشه نوع خاصی از شیشه مات محسوب می شود که از غوطه ور کردن شیشه در هیدروفلوئوریک اسید یا سایر اسیدهای ساینده به دست می آید.

سعی کنید شیشه‌ ای خریداری کنید که نشان استاندارد داشته باشند. توجه داشته باشید یک شیشه کار حرفه ای از ابزارهای کار مانند الماس، خط کش، کاردک و قلم در حین کار استفاده می کند. کل فرایند ساخت شیشه سرانجام زمانی به پایان می رسد که فولادهای الماس از لبه های برش خورده- لبه های فشرده- و برش روبان را به اندازه دیکته شده توسط کامپیوتر برش می دهند. شیشه از کوره به آرامی بر روی دهانه نسوز روی سطح آینه مانند قلع مذاب جریان می یابد و از دمای ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد شروع می شود و حمام شناور را به عنوان روبان جامد در ۶۰۰ درجه سانتیگراد ترک می کند.

در فرآیند تولید آن همجوشی گرما و فشار بالا برای ایجاد یک پنل فوق العاده قوی استفاده می‌شود. اگر به شیشه‌ای احتیاج دارید که دارای ایمنی و امنیت بالا باشد، شیشه لمینت بهترین است. از این گذشته، لمینت شیشه‌ای چند لایه است که شما آن را در شیشه جلوی خودرو خود نیز مشاهده می‌کنید (این شیشه برای اطمینان از برخورد اشیاء به شیشه و جلوگیری از ضربه به سرنشینان استفاده می‌شود). در واقع شیشه های دوجداره قادرند از هدر رفتن گرما جلوگیری کرده و حرکت و انتقال حرارت را از طریق درب ها و پنجره ها متوقف زیما کنند. انواع شیشه های قابل استفاده برای ساخت این المان ها شامل شیشه کم گسیل، شیشه شناور، شیشه لمینت و شیشه سکوریت هستند.

کاربرد شیشه در معماری

بعضی از انواع شیشه پیرکس با نام های تجاری دیگر به بازار عرضه می گردد که بعضی از انواع آن در مقابل مواد شیمیایی نیز مقاوم است. شیشه ضد حریق که با نام تجاری پیرکس در بازار مشهور می باشد در مقابل حرارت های زیاد مقاوم می باشد و بیشتر برای ساختن ظروف آزمایشگاهی و ظروف لوکس آشپز خانه مورد استفاده قرار می گیرد. ضریب انبساط و انقباض آن بسیار کم است و به همین دلیل می توان آن را به سرعت حرارت داده و به سرعت سرد نمود. شیشه ها در میزهای ناهارخوری و کابینت ها و بوفه ها به کار می روند. اما محبوب ترین کاربردش نصب آن در پشت گاز است که نه تنها باعث زیبایی آشپزخانه می شود بلکه به عنوان سطح محافظی عمل می کند که اگر در هنگام آشپزی روغنی و کثیف شد به راحتی تمیز شود. طی محاسبات انجام شده وزن یک مترمربع شیشه تک جداره با ضخامت 2 میلی متر برابر 5 کیلو گرم می باشد و یک مترمربع شیشه 4 میل وزنی معادل 10 کیلو گرم خواهد داشت.

قیمت انواع شیشه ساختمانی بازرگانی شیشه سلیمی

شیشه ساختمان انواع و کاربرد راهنمای قیمت شیشه ساختمانی آقای املاک