صرافی کوکوین kucoin معرفی کامل صرافی KuCoin

صرافی کوکوین kucoin معرفی کامل صرافی KuCoin

صرافی #کوکوین موقتا برداشت #SOL مسدود کرده است.#ارزدیجیتال #بلاکچین #کریپتو #رمزارز #خبر #KuCoin #Solana $SOL #Exchangehttps://t.co/LeUq2rv9mk

— Trader Dana (@TraderDana) April 12, 2022

پس از تکمیل هر سه کادر با انتخاب گزینه آبی رنگ “Submit” مراحل برداشت ارز دیجیتال را نهایی کنید. در مرحله بعدی از طریق گزینه Trading Password، و انتخاب یک پسورد قوی می‌توانید امنیت تراکنش، برداشت و… ، را در حساب کاربری خود افزایش دهید. این مقاله صرفا آموزشی است و مجموعه خانه سرمایه صرافی کوکوین را تایید یا رد نمی کند و صرفا نحوه فعالیت در آن را آموزش داده است. صرافی کوکوین یک بستر مبادله ارز رمزنگاری شده است که توسط Michael Gan و Eric Don در سال 2017 راه‌اندازی شده و مقر اصلی آن نیز در Seychelles واقع شده است.

از آنجایی که کاربران احراز هویت نشده همچنان امکان معامله در صرافی کوکوین را دارند؛ می‌توان گفت این صرافی جایگزین بسیار مناسبی برای کاربران ایرانی بایننس همه چیز درمورد صرافی kucoin بشمار میید‌اید‌آید. احراز هویت در کوکوین به جز افزایش سقف واریز و برداشت کاربر مزیت دیگری ندارد. در این قسمت از مقاله آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin به بررسی نکات امنیتی که باید در این سایت انجام دهید، خواهیم پرداخت. در این راستا توجه داشته باشید که پس از ثبت نام بلافاصله پنجره ای همانند تصویر زیر برای شما باز می شود که باید آن را ببندید تا بعد از آن به سراغ فعال سازی تایید دو مرحله ای ورود برویم.

  • وقتی یک عبارت امنیتی برای هنگام برداشت تعریف کنید، وقتی بخواهید از اکانت خود در صرافی کوکوین برداشتی انجام دهید، بایستی این کد را تایپ کنید.
  • با انتخاب گزینه Return به صفحه قبلی رفته و آخرین مورد امنیتی یعنی Withdrawal Safety Phrase را تنظیم کنید.
  • البته بد نیست بدانید در صورتی که وارد حساب کاربری خود شوید، می‌توانید با کلیک روی تصویر پروفایل خود به این صفحه برسید و سپس روی گزینه Security کلیک کنید.
  • در تاریخ 25 سپتامبر 2020 صرافی کوکوین مورد حمله هکرها قرار گرفت و بیش از 270 میلیون دلار از دارایی کاربران به سرقت رفت.
  • با انتخاب این گزینه هنگام برداشت، صرافی از شما کدی که اینجا وارد می‌کنید را درخواست میکند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کوکوین را به صرافی محبوبی تبدیل کرده، وجود کارمزد پایین معاملات است. هر معامله در این صرافی کارمزد ثابت ۰.۱ درصدی دارد و این میزان کمتر از متوسط کمیسیون سایر صرافی‌ها است. در صفحه ای که برای شما باز می شود، ابتدا باید کد 6 رقمی گوگل اتنتیکیتور را وارد نمایید، لذا اگر هنوز تایید دو مرحله ای را در حساب خود فعال نکرده اید به ابتدای مقاله مراجعه کنید و آن را فعال نمایید. در ابتدا وارد بخش “Assets” شوید، سپس از بخش حساب اصلی گزینه “Transfer” را انتخاب نمایید. پس از اینکه حسابتان را در کوکوین شارژ کردید، باید دارایی به حساب اصلی تان در این صرافی وارد گردد.

نحوه کار با صرافی KUCOIN:

در ویدیوی بالا بصورت کامل به این موضوع می پردازیم و بصورت کاملا تصویری و ساده این موضوع را به شما آموزش می دهیم. شماره های ایرانیان در صرافی kucoin تعریف نشده است به همین علت برای ما ایرانی ها فقط از طریق ایمیل ورود به صرافی کوکوین انجام می شود. از روی ایمیل کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد می کنیم.