صفحه نخست، شرکت نورسان انرژی آریا که عضو انجمن انرژی خورشیدی آلمان | nnqenergy

با توجه به شرایط آلودگی هوا در کشور، این روش بهترین گزینه جایگزین برای نیروگاه‌های با راندمان پایین بوده که بسیاری از کشورهای دنیا نیز به احداث چنین نیروگاه‌هایی روی آورده‌اند. با در نظر گرفتن ظرفیت این نیروگاه، ۳۵۰ میلیون مترمکعب گاز نیز در سال صرفه‌جویی می‌شود. ۱۸۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی خانگی در هرمزگان برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره برداری رسید. صنعت برق به عنوان صنعت زیر بنایی و مادر، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و رفاه جوامع داشته و اهمیت برق از آن جهت است که به دلیل به کارگیری تکنولوژی مدرن ‌تر و نیز ملاحظات زیست ‌محیطی در تمامی زمینه ‌های فعالیت می ‌تواند به عنوان انرژی مناسب انتخاب شود.

احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور با سرمایه‌گذاری فولادمبارکه

صفحه نخست، شرکت نورسان انرژی آریا که عضو انجمن انرژی خورشیدی آلمان | nnqenergy نیاز به اینترنت با سرعت خیلی بالا نیست وبا سرعتهای معمولی مثل سرعت نت گوشی نیز قابلیت دریافت اطلاعات و حضور در کلاس آنلاین وجود دارد. نیروگاه شما در هر ساعت 5 کیلووات برق تولید میکند و اگر در طول روز حداقل 5.5 ساعت آفتاب داشته باشید ، در طول روز حدود 30 کیلووات ساعت برق تولید کرده است و در ماه مقدار 900 کیلووات ساعت برق تولید می‌کند. یک نیروگاه 5 کیلووات به 50 مترمربع فضا نیاز دارد و در سقف‌های مسطح و شیب دار قابل اجرا است. هزینه این نیروگاه 58 میلیون تومان است و در سه الی چهار روز قابل نصب است.

با توجه به عقد قرارداد تضمینی خرید برق، به مدت 20 سال و تامین بودجه خرید برق از محل عوارض پرداختی توسط خود مشترکین برق، این نوع سرمایه‌ گذاری جذابیت ویژه‌ایی ایجاد نموده است. اتصال نیروگاه به طرف ثانویه پست توزیع (در صورت عدم وجود شبکه فشار ضعیف) از طریق کابلکشی زمینی سه فاز برای نیروگاه‌های خورشیدی از 5 کیلووات تا 20 کیلووات. اتصال نیروگاه به شبکه برق فشار ضعیف (در صورت وجود) از طریق کابل سرویس سه فاز برای نیروگاه های خورشیدی از 5 کیلووات تا 20 کیلووات. اتصال نیروگاه به شبکه برق فشار ضعیف (در صورت وجود) از طریق کابل سرویس تکفاز برای نیروگاه‌های خورشیدی کمتر از 5 کیلووات. نیروگاه خورشیدی بیرجند با استفاده از صفحات خورشیدی (فتوولتائیک) ساخته‌شده است، ظرفیت تولید این نیروگاه ۲۴ کیلووات می باشد.

نیروگاه خورشیدی خلیج فارس

نور خورشید به عنوان یک منبع تمام نشدنی و تجدید پذیر نیز بسیار مورد توجه می باشد. این نکته حائز اهمیت است که حتما بین پنل ها تا ورودی اینورتر باید از کابل های DC که از مس قلع اندود شده می باشند استفاده نمود. این کابل ها بصورت تک رشته و با دو روکش می باشند که جهت انتقال توان DC مورد استفاده قرار می گیرد.

اطلاعات تماس

در اواخر سال ۱۳۷۸ با افزایش نسبی تعداد پروژه های تجدیدپذیر، وزارت نیرو پیشنهاد دولتی شدن شرکت سانا را به هیأت وزیران ارائه داد تا سازمانی در بدنه تشکیلات دولت به فعالیت های مرتبط با توسعه انرژی های سازنده نیروگاه خورشیدی4 تجدید پذیر بپردازد. هیأت وزیران در تاریخ ۱۳۷۸/۱۲/۸ با تشکیل شرکت دولتی سانا موافقت نمود. نورسان انرژی آریا تا بحال بیش از ۶۰ پروژه کوچک و بزرگ بهینه سازی مصرف انرژی و احداث نیروگاه تجدید پذیر در سراسر کشور را به اتمام رسانده است.

  • شرکت آرانیرو عرضه کننده محصولات پنل های خورشیدی LG, Znshine, Amerisolar و…..
  • آیا از این کار استقبال می کنید؟ فرض کنید خودتان قادر باشید محصول را مستقیم از شرکت تولید کننده خریداری کنید و لازم نباشد پول را به پیمانکار یا واردکننده بدهید که بخواهد این محصولات را وارد کند.
  • به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، این نیروگاه با سرمایه‌گذاری اولیه ۱۶هزار و ۴۵۰میلیارد تومان در زیربنایی به وسعت هزار و ۲۰۰ هکتار و در طول سه سال با استفاده از پیمانکاران داخلی ساخته می‌شود و تا پایان سال آینده حدود ۱۰۰ مگاوات از آن به بهره‌برداری می‌رسد.
  • کلیه درخواست ها در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و گردشگری مورد پذیرش کارشناسان ما می باشد.
  • مزایای نیروگاه متصل به شبکه علاوه کسب درآمد، تاثیرات مثبت آن بر روی محیط زیست است .