طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار + هزینه و نمونه نوپرداز | jetagahi

اگر بخواهید، می‌توانید برای استفاده از مارکتپلیس خود نیز از خریداران هزینه یا حق اشتراک دریافت کنید. آکادمی ماراوا باهدف ایجاد یک مرجع کامل درزمینهٔ وردپرس و آموزش های وردپرس فارسی پا به عرصه وب گذاشت. تیم ما در ماراوا سعی می‌کند به نیازهای شما کاربران عزیز درزمینهٔ کسب‌وکار آنلاین پاسخ دهد.

شارژ حساب کاربری

اپلیکیشن و وب سایت دیوار فرصتی است برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات برای انواع مشاغل و خدمات که روزانه تعداد زیادی آگهی در این اپلیکیشن ثبت می شود. طراحی اپلیکیشن نیازمندی ها و آگهی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد به صورت اختصاصی برنامه نویسی شده و با پشتیبانی 6 ماهه رایگان و به روزرسانی و توسعه می تواند نیازهای شما را در این زمینه برآورده کند. برای ساخت اپلیکیشن و سایت مشابه دیوار با مشاوران ما در لیمونیا تماس بگیرید. ساخت سایت و اپلیکیشن شبیه دیوار میتواند یک کسب و کار خوب برای شما ایجاد کند. که علاوه بر خود شما افراد دیگری هم در کنار شما مشغول به کار شوند.

با قالب وردپرس چارسوق بیشتر آشنا شوید

طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار + هزینه و نمونه نوپرداز | jetagahi

اگر تجربه ای در زمینه طراحی سایت های وردپرسی داشته باشید، می دانید که اولین قدم برای طراحی هر سایتی، انتخاب یک قالب مناسب است. پس برای داشتن یک سایت ثبت آگهی نیز باید اول از همه قالبی را انتخاب کنید که چنین عملکردی را به بهترین شکل ممکن در اختیارمان قرار دهد. خبر خوب این که برای طراحی سایت مشابه دیوار نیازی نیست که به سراغ قالب های متفرقه یا چند منظوره بروید. بلکه قالب هایی به طور ویژه برای ساخت سایت ثبت آگهی توسط توسعه دهندگان وردپرس طراحی شده اند.

قابلیت جستجو و فیلتر پیشرفته آگهی ها

اما سایت تبلیغاتی، سایتی است که افراد مختلف آگهی تبلیغاتی خود را در آن طراحی سایت مشابه دیوار منتشر میکنند. و یا از میان آگهی های سایر کاربران خرید اینترنتی خود را انجام میدهند. طراحی سایت آگهی ،طراحی سایت مشابه به دیوار، طراحی سایت نیازمندی و طراحی سایت تبلیغاتی در مفهوم همه به یک معنا هستند. می توان برای بهره وری بهتر در کنار سایت آگهی و نیازمندی یک اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی نیز نیاز است.

  • همانطور که گفته شد دیوار محلی برای درج آگهی و جستجوی خدمات است.
  • از مزایای ساخت اپ های شبیه دیوار می توان به صرفه جویی وقت و زمان کاربران برای جستجوی راحت تر کالا و خدمات مورد نیاز اشاره کرد.
  • و رعایت این قواعد سبب ساز خواهد شد تا هنگام جستجوی لغت ها آگهی‌های مو جود در وبسایت شما در او‌لین رتبه گوگل و فراتر از دیگر سایت‌های نظیر شما نمایش داده شود .
  • جستجوی آگهی ها بر اساس قیمت مشابه سایت دیوار یکی از مزیت های اصلی سایت دیوار است.
  • فعلا تاریخ دقیقی رو نمی تونیم اعلام کنیم ، بعد از اتمام بروزرسانی توسط واحد برنامه نویسی اطلاع رسانی خواهیم کرد.
تمامی اپلیکیشن ها به صورت اختصاصی و سفارشی طراحی و اجرا می شوند. در نظر داشته باشید قبل از شروع به کد نویسی، ui اپلیکیشن طبق سلیقه و نیازهای کارفرما طراحی و در صورت تایید ایشان کدنویسی اپ شروع می شود. اکثر امکانات سایت دیوار و حتی فراتر از آن در پوسته ایساتیس تعبیه شده است. درسته زحمت کشیدید و کار خوبی ارائه دادید ولی شما به صورت فروش عمومی انجام می‌دید نه اختصاصی. هم مشتری باید 800 ت بده پوسته رو بخره، هم برای بقیه افزونه ها هر کدوم 20 ت و 30 ت پول بده، هم برای تمدید سالیانه پول بده… واقعاً درست نیست. افزونه پیامک همانطور که در توضیحات آمده است ، توسط سایت پلاگیت نوشته شده و با فرم ثبت نام هماهنگ سازی شده ، یعنی اگر بخواهید اعتبار سنجی شماره همراه داشته باشید باید ثبت آگهی بدون عضویت رو غیرفعال کنید.