فستیوال قهوه دبی ۲۱ الی ۲۳ آذر ۱۴۰۲,دبی, | OkChay

اینجا بهترین غذاهای ایتالیایی در دبی را ارائه می‌دهد و ساندویچ‌های لذیذ، ماهی دودی و تاپاس طرفداران بسیاری دارند. اما جالب است بدانید این مکان، همچنین یکی از معروف‌ترین غذاکده‌های شهر برای صرف چای عصرانه به شمار می‌آید که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ سرو می‌شود. البته به دلیل پرطرفداربودن این مکان، حداقل ۲۴ ساعت قبل باید میز رزرو کنید. مسابقاتی که فستیوال قهوه و چای دبی تدارک دیده تا بهترین های صنعت قهوه را در زمینه های مختلف پیدا کند و به عنوان نماینده خود به مسابقات جهانی اعزام کند.

جمهوری چای(The Republic of Tea)

چای شیرین دبی که به آن «کاراک» می‌گویند، نوشیدنی ملی امارات است که به همراه زعفران، شیر و دارچین سرو می‌شود. خوراکی‌ها و غذاهای لذیذ از شیرینی گرفته تا ساندویچ، آب میوه، چای و قهوه برای چای عصرانه در آل بیت سرو می‌شوند. این لذت، با تماشای مناظر پانوراما از دریاچه برج و فواره دبی در تراس و همچنین شنیدن موسیقی زنده همراه خواهد بود. از طرف دیگر، اگر احساس ماجراجویی دارید، می‌توانید برخی از خوراکی‌های الهام گرفته از دستور پخت‌های عربی را امتحان کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم یک روز میز رزرو کرده و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به این مکان دل انگیز بیایید.

فستیوال قهوه دبی ۲۱ الی ۲۳ آذر ۱۴۰۲,دبی, | OkChay

در اینجا به لطف پنجره‌های بلند سقف به کف، نور طبیعی فراوان و چشم اندازی پانوراما از چشمگیرترین مناظر دبی در دسترس مشتریان است. این لانژ مدرن، هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸، چای عصرانه ارائه می‌دهد. در این راستا می‌توانید از طعم چای‌های کلاسیک شرقی، ساندویچ‌های کوچک، اسکون‌های خانگی، دسرهای دست ساز، مرباهای خانگی و پتی گتو برخوردار شوید. اگر به‌ دنبال گزینه‌ای با ارزش برای صرف چای عصرانه هستید، به شیرینی‌پزی و رستوران Choix در خیابان شانزه لیزه و قلب دبی بیایید.

آدرس بیچ ریزورت در دبی (Address Beach Resort)

این برند محبوب ترین برد در نزد مردم آمریكا شناخته شده و آن به خاطر طعم و محصولات متنوع آن است فروش سالانه این برند فقط از محصول چای آن 100 میلیون برند مخصوص سخت پسندان دلار بوده است. برج خلیفه یا همان برج دبی که در کنار دبی مال که خود بزرگ ترین مرکز خرید خاور میانه است ساخته شده و در حال حاضر بلندترین برج دنیا با ارتفاع حدود 830 متر می باشد. این برج شگفتی های بسیاری دارد از جمله اینکه به علت ارتفاع زیاد و فشار باد در طبقات انتهایی برج جهت جلوگیری از تخریب بر روی ریلهای کار گذاشته در طبقات بالایی حرکت می کنند که البته این حرکت نامحسوس هست.هتل معروف آرمانی نیز در این برج واقع شده است. برای اطلاع از قیمت تور مسافرتی فستیوال قهوه دبی، روی لینک زیر، کلیک نمایید. مراکز خرید تبریز | بهترین انتخاب ها در بازارهای تبریز 28 تبریز یکی از شهرهای مناسب برای خرید می باشد. در این شهر مراکز خرید بسیار وجود دارد که می توان برندهای ترکی و دیگر برند ها را در آنها یافت.

  • آیا تا به حال چای بعد از ظهر خود را از درون جعبه جواهرات بردارید و صرف کرده‌اید؟ نه؟ بسیار خب، منتظر چه هستید؟ بدون معطلی به این کافه جذاب در قلب لابی هتل Sofitel Dubai Obelisk بیایید که افسانه‌ای‌ترین چای‌های عصرانه را در دبی سرو می‌کند.
  • اگر می‌خواهید اطلاعات کامل و مفیدی درباره هزینه زندگی در دبی بدست آورید توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.
  • بعلاوه این مکان با وجود پنجره‌های بلند سقف به کف، چشم اندازهایی خیره کننده از مناظر اطراف را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.
  • مراکز خرید تبریز | بهترین انتخاب ها در بازارهای تبریز 28 تبریز یکی از شهرهای مناسب برای خرید می باشد.