قیمت درب آکاردئونی ️ حفاظ درب آپارتمان نصب حفاظ آکاردئونی-فورژ مدرن

درب فلزی، یک محصول ساختمانی است که در طرح ها و مدل های متنوع، از جنس های مختلف و توسط تولیدکنندگان و صنایع گوناگون طراحی و به بازار ارائه می شود. انواع این درب ها برای نصب در ورودی ساختمان ها،حیاط، آپارتمان ها، خانه های ویلایی، پارکینگ و … طراحی می شوند. درب های فلزی بسته به اینکه چه ابعاد و اندازه ای دارند، از چه مواد اولیه در ساخت آن ها استفاده شده است و نوع کاربری آن ها چیست، قیمت های متفاوتی داشته و انتخاب هر یک از مدل های درب فلزی بر اساس این عوامل انجام می شود.

  • ” درب های طرح چوب “ مجموعه ای از درب های کاملا فلزی می باشند که در طرح های مختلف ارائه می گردد.
  • همانطور که گفته شد مناسب­ ترین گزینه برای درب ورودی منازل، پارکینگ و حیاط، درب های آهنی مستحکم می­باشند.
  • درب های ساختمان با توجه به فضای موجود در ابعاد و اندازه های مختلف نیاز هستند، بهترین کارخانه تولید درب باید بتواند درب هارا با حفظ کیفیت و رگلاژ بودن در ابعاد مختلف طراحی و تولید کند.
  • پرکننده ها می توانند در درب های حیاط و پارکینگ به صورت منفذی از نرده باشد.
  • گروه درب گستر درب های آپارتمانی را با بصورت فلزی طرح چوب یا درب تلفیقی فلز با چوب ( ترموود ) می سازند.

اکثر مشتریان هنگام خرید کالا، علایق و سلیقه های شخصی خود را در نظر می گیرند. به این ترتیب، کالایی می تواند موفق باشد که طراحی آن با تمام سلیقه ها هماهنگ بوده و نیازها اکثریت مشتریان را مرتفع کند. انواع درب فلزی شرکت آهن سازه با طرح های منحصر به فرد و زیبا، نشر مخاطبان زیادی را با سلیقه های متفاوت به خود جلب نموده است. 3- ظاهر و زیبایی درب نکته قابل‌توجه دیگر در انتخاب درب فلزی پارکینگ یا حیاط است.

درب فلزی ای درب آهنی یکی از انواع درب‌های پر کاربرد در ساختمان‌ها و محوطه‌های مختلف می‌باشد. این درب همان‌طور که از نامش پیداست از فلزات (اغلب آهن) ساخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بحث و بررسی در خصوص درب آهنی و قیمت بپردازیم. از آن‌جا که امروزه درب به عنوان یکی از المان‌های اساسی در معماری ساختمان شناخته می‌شود، موضوع را از جهت‌های مختلفی مورد توجه قرار می‌دهیم.

درب فلزی

این بدان معناست که درب آهنی، حتی در آب و هوای شدید، به تلاش زیادی برای نگهداری نیاز ندارد. امروزه بسیاری از خانواده ها برای رهایی از هوای شلوغ و آلوده شهر خود در تعطیلات آخر هفته یا دیگر تعطیلات به خرید باغ یا ویلای کوچک در خارج از شهر روی می آورند. به هر حال، دروازه آهنی باغ جزء جدایی ناپذیر باغ است که نه تنها حریم ملک را تعیین می کند، بلکه امنیت ساکنان و محوطه باغ را به ویژه در روزهایی که هیچ کس از آن بازدید نمی کند، تضمین می کند.

درب فلزی ،گروه صنعتی افشارکیا تولیدواجراکننده انواع درب مدرن و کلاسیک-فورژ مدرن

درب فلزی از نمونه دربهای چوبی می توان دربهای باقیمانده از دربهای معبد حضرت سلیمان اشاره کرد. از قدیمی ترین دربهای ایرانی، می توان دربهای دوره شاروقین را نام برد که از چوب ساخته شده بود و تکه هایی از آهن روی آنها کار شده است. درب فلزی محصولی است که پیشینیان، پس از زندگی غارنشینی، زمانی که سکونت دائمی یافتند، برای محل سکونت خود حفره هایی ایجاد می کردند که بتوانند در آنجا استراحت کنند.

به طور حتم افزایش ابعاد درب لابی قیمت نهایی آن را افزایش می دهد. درب لابی دو لنگه در مقایسه با نمونه های تک لنگه و درب لابی ثابت قیمت بیشتری دارد. در صورتی که به طور شخصی ابعاد درب لابی را تغییر دهید، لازم است قیمت بیشتری پرداخت کنید. نوع دیگری از درب های لابی از متریال شیشه در جداره خارجی خود بهره می برند.

به عنوان مثال اگر لازم باشد که امنیت به میزان بالایی تامین شود و درب در فضای باز نصب گردد می‌ توان نرده‌ آکاردئونی آهنی تمام گلِ پرچ مخفیِ دو جداره را درب آکاریونی انتخاب کرد. درب‌‌های آکاردئون بر خلاف درب‌های ضدسرقت بسیار سخت و محکم هستند و از تیغه‌هایی به ضخامت دست‌کم ۵۰ میلی‌متر ساخته می‌شوند. این در حالی است که ضخامت ورق فولادی استفاده شده در یک درب ضدسرقت خوب حدود ۱۵ میلی‌متر است (البته درب ضد سرقت هم مزایای خاص خود را دارد). این ضخامت تیغه‌های محافظ آکاردئونی باعث می‌شود تا شکستن آن و وارد شدن به ساختمان سخت و دشوار شود. همچنین این دربها امکان نصب چندین قفل را دارند که باعث می‌شود ورود دزدان با شاه‌کلید هم آسان نباشد.

  • چارچوب درب آکاردئونی فلزی در صورت لزوم به صورت کامل جمع شده و در عرض ورودی خانه شما نیز تاثیر منفی نخواهد داشت.
  • همانطور که گفتیم حفاظ های آهنی آکاردئونی قابل استفاده در آپارتمان ها ، کارگاها، مغازه ها ، مناز مسکونی و…
  • البته باید اشاره کرد که کاربرد حفاظ‌های آکاردئونی در حفاظت از ورودی‌‌های مختلف است.
  • هر چه طول و عرض درب کمتر باشد، قیمت محصول هم کاهش پیدا خواهد کرد.
  • هر چه در جمع‌وجورتر بوده و طول و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود.
  • سپس در صورت نیاز به راهنمایی از سوی کارشناسان ما، به وسیله تماس تلفنی یا کانالهای ارتباطی، از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره مند می شوید.

درب آهنی نفررو ،به دلیل استحکام و مقاوم بودن در برابر سرما،گرما و رطوبت یکی از بهترین گزینه ها برای درب ورودی مجتمع های مسکونی می باشد همچنین می توان برای درب حیاط از درب های دولنگه و ماشین رو استفاده نمود. در این راستا دکوراسیون داخلی فانوس با تجربه ی اجرای بیش از 2400 پروژه در تهران و سایر استان ها. تولید کننده انواع درب های فلزی لوکس با بهترین قیمت و کیفیت و ارسال به سراسر کشور می باشد. اهمیت دیگر درب آهنی حیاط یا ساختمان مربوط به جنبه های زیبایی شناسی آن است.

شما می خواهید دری را پیدا کنید که نه تنها مقرون به صرفه باشد، بلکه عملکرد خوبی نیز داشته باشد و برای مدت طولانی دوام بیاورد. این به شما کمک می‌کند تا بیشترین سود را برای پول خود داشته باشید و از خرید درب جدید در آینده جلوگیری کنید. خب بدون شک مطمئنم عاشق درب‌های فلزی برای پارکینگ خود شده‌اید. اگر شما هم به فکر خرید آن هستید، بهتر است به یک سری موارد مهم و نکات ضروری توجه کنید. درب فلزی از پر کاربرد ترین درب ها می باشد و تقریبا در هر مکان و لوکیشنی کارایی دارد. درب فلزی به درب هایی گفته می شود که از فلز ساخته شده اند و تقریبا رایج ترین درب ها ، درب فلزی می باشد.

با توجه به امکانات و تجهیزات ثمین فلز ، امکان ساخت و طراحی انواع درب حیاط آهنی جدید توسط ما وجود دارد و می توانیم ادعا کنیم درب حیاط آهنی جدید را با بهترین کیفیت برای شما می سازیم . نقش غیر قابل انکار یک درب حیاطی زیبا در نما و زیبائی بر هیچ کس پوشیده نیست . شاید بار ها درب های زیبائی مانند درب پارکینگ فرفورژه را دیده باشید که بر روی منازل نصب شده باشد ، در صورتی که از همین درب فرفورژه ویلائی ، در باغ ها و ویلا ها و ساختمان های اداری نیز استفاده میشود .

درب آهنی با توجه به جنس مستحکمی که داراست اگر طبق استاندارد های روز و با استفاده از مواد اولیه مرغوب ساخته شود سطح امنیت بسیار بالایی را فراهم می‌کند. درب های فلزی نسبت به سایر جنس هایی که برای ساخت در مورد استفاده قرار میگیرد از مزیت های بسیار زیادی برخوردار هستند. امنیت و دوام زیاد این دربها از بارز ترین ویژگی و خاصیت آنهاست.

ضد سرقت بودن درب آکاردئونی سبب شده تا جایگاه ویژه ای را در میان مردم کسب کند. درب آکاردئونی سلطنتی با داشتن تسمه نقش دار، ایمن ترین و زیباترین درب آکاردئونی تولید شده میباشد. در این مدل درب آکاردئونی از تسمه های نقش دار به جای تسمه های ساده استفاده شده است. زیبایی تسمه های نقش دار در کنار ایمنی ایجاد شده توسط ۵ ردیف لوزی و پرچ مخفی بودن تسمه ها، باعث شده است این مدل درب آکاردئونی لقب سلطنتی را بگیرد. حفاظ آهنی کشویی ضدسرقت ایتالیایی مدل اصلاح شده درب آکاردئونی چهار لوزی است و از نظر امنیت مقداری از آن ایمن تر است. این ۶ لوزی ۳ به ۳ در پایین و بالای درب در کنار یکدیگر قرار دارند و امنیت درب آکاردئونی را دو چندان کرده اند.

گلبرگ های به کار رفته در درهای الیزه از ورق فلزی ساخته شده است اما امروزه برای ساخت گلبرگ ها از ورق چدن استفاده می شود که از ارزش نهایی آن می کاهد. بسیاری از شرکت ها تصمیم گرفته اند با ساخت درب های الیزه نامی برای خود دست و پا کنند، اما از ایراداتی در عملکرد یا تولید رنج می برند و می توانند درب هایی مشابه درب های اصلی تولید کنند. با مقایسه این درهای فرفورژه که 120 سال از عمرشان می گذرد، می توانید به هنر دست های فرانسوی پی ببرید. از درب های آهنی می توان در ساختمان ها با انواع کاربری های متفاوت اعم از اداری، تجاری، مسکونی و غیره استفاده نمود.

ما بطور معمول دو نوع تسمه برای استفاده در حفاظ های آکاردئونی داریم. یکی تسمه های معمولی تک لایه و دیگری تسمه دوبل است که هر یک از نرده های بین درب که تسمه نام دارد دو لایه آهن دارد. حفاظ های آکاردئونی همراه با قفل کتابی و قفل مخفی میتوانند سد نفوذ ناپذیری در مقابل سارقان باشند. در پارکینگ ها از درب کشویی آکاردئونی می توان به صورت دو درب مجزا (دولنگه) یا به صورت تک لنگه استفاده کرد. حفاظ آکاردئونی با ساختار شکیل و زیبایی که دارد هماهنگی کاملی با دیگر المان های دکوراسیون ایجاد می کند. شما برای مغازه هایی که عرض درب آن زیاد می باشد می توانید از درب آکاردئونی دو لنگه استفاده بنمایید.

خرید درب فرفورژه ورودی حیاط آهنی ⭐️قیمت بهمن 1401⭐️-فورژ مدرن

وقتی الگوی اصلی در ورودی ساختمان شکل می گیرد، می توان گفت که یک ورودی مدرن است. درب حیاط سه لنگه ساده معمولا برای ورودی ساختمان هایی انتخاب می شود که به دلیل کم بودن عرض ورودی امکان انتخاب درب فلزی حیاط 2 لنگه و یا درب فلزی حیاط ریلی میسر نباشد. درب حیاط 3 لنگه میتواند به دو صورت باز شود، حالت اول یک لنگه جدا و دو لنگه متصل به یکدیگر به دو جهت حرکت کنند. حالت دوم اتصال سه لنگه با یکدیگر و جمع شدن هر سه لنگه در یک طرف ورودی ساختمان می باشد. درب سه لنگه برقی می ود و هم میتوان با نصب موتور به صورت ریموتی باز و بسته شده و یا به صورت دستی باز و بسته شود.

درب فلزی CNC

سلام وقتتون بخیر جهت اطلاع از آخرین مدل ها کافیست با کارشناسان مان در ارتباط قرار بگیرید.میتوانید برای بازدید حضوری و مشاوره رایگان میتوانید با ما در ارتباط باشید. آنلاین حفاظ با انجام پروژه های دولتی و شخصی فراوان جزو قدیمی ترین صنایع فلزی می باشد. قبل از رنگ کاری باید با دستگاه مخصوص درب ها را شست و شو داد تا تمام گل جوش ها و ناپاکیزگی ها از سطوح پاک شوند. قیمت آهن بسیار بالاست به خاطر همین دلیل متراژ مورد استفاده در این نوع حفلاظ تاثیر زیادی روی قیمت دارد. شاکله اصلی این نوع درب ها تسمه های موجود در داخل درب می باشد که بوسیله پین های موجود به یکدیگر متصل خواهند شد. به همین مرکز آهن در تلاش است تا تمامی شهروندان ایرانی در تمامی مناطق بتوانند امنیت را برای خانه خود به ارمغان آورند بتوانند از این محصول استفاده نمایند.

از آنجایی که امروزه درب به عنوان یکی از عناصر اصلی طراحی خانه شناخته می شود، از جهات مختلف به موضوع می پردازیم. درب های پارکینگی ماشین رو، درب هایی می باشند که با نصب درب پارکینگ برای ورود و یا خروج ماشین ها به داخل ساختمان استفاده می شود، اما درب های نفر رو برای ورود و خروج افراد به داخل ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه استاندارد ارتفاع درب های نفر رو بین 235 سانتی متر تا 245 سانتی متر می باشد، اما ابعاد استاندارد آن ها حدودا 115 تا 125 می باشد. ناگفته نماند که وزن درب های نامبرده به طرح و یا مدل آن ها بستگی دارد. در این قسمت به بررسی انواع درب های ورودی ، ساخت مدل های درب حیاط و درب های ویلا و … که با خلاقیت و مدل ها زیبا تولید شده اند می پردازیم. قبل از هر چیز باید بدانید که انتخاب درب باید با سبک طراحی ساختمان هماهنگ باشد.

  • این درها دارای مقاومت بسیاری در برابر نفوذ رطوبت و یا سرقت و… می باشند.
  • یکی از بزرگترین مزایا در های فلزی این است که با هر طرح خاصی که مد نظر مشتری می باشد میتوان ساخته و نصب گردد که این دسته از طرح های بسیار خاص و منحصر به فردی نیز دارد که میتواند موجب زیبایی نمای ساختمان گردد.
  • درب فلزی آماده نصب بزرگمهر به صورت بسته بندی شده کامل ارسال می گردد.
  • اگر حیاط ساختمان بزرگ باشد و برای اسباب کشی لازم باشد که حتما وانت یا کامیون برای حمل اسباب به داخل حیاط بیایید، در این صورت درب ورودی باید حتما دارای ارتفاع بیش از حالت معمول باشد.
  • تمامی قسمت ها و بخش های مختلف درب ورودی یک ساختمان کلاسیک و درب ورودی ساختمان حفاظ چی به هم متصل شده اند.
  • یک درب تک استاندارد با ابعاد 36 x 96 اینچ می تواند تا 150 پوند وزن داشته باشد.

برای تامین این نیاز اساسی همیشه باید بهترین تمهیدات را در نظر گرفت. در این مقاله به بررسی تاثیرات استفاده از حفاظ درب فلزی و عوامل مؤثر بر قیمت آن می پردازیم. یکی از راه های حفاظت از ساختمان استفاده از حفاظ پنجره می باشد که علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود سارقان می شود، موجب زیبایی ساختمان شما هم می شود. حفاظ های نیزار با طراحی جالبی که دارند ، دزدان را برای عبور از بالای دیوار دچار مشکل می کنند . این حفاظ با شاخه های نوک تیز و برنده که به جهات گوناگون کشیده شده اند، امنیتی بالا برای ساختمان ها فراهم می آورد .

درب ویلایی لوکس طرح شمس کد 150 F

این نگرش در ساخت و نصب دستگیره درب ضدسرقت و ضدحریق هم وجود دارد. درب های ایمنی فرفورژه نه تنها یک گزینه عالی برای خانه ها هستند، بلکه می توانند گزینه ای عالی برای املاک تجاری و ساختمان های عمومی نیز باشند. آن ها یک ورودی ظریف و پیچیده ایجاد می کنند و طرح های آراسته آن ها را می توان سفارشی کرد تا با زیبایی ساختمان تجاری مطابقت داشته باشد و برند شما را تکمیل کند. اگر در حال ساخت یا بازسازی خانه خود هستید، درب ورودی یک نکته کلیدی است. یک درب ورودی چشمگیر نه تنها به خانه شما جذابیت خیابانی می بخشد، بلکه امنیت شما را در برابر متجاوزان نیز حفظ می کند. یکی از راه های آرامش بخش برای افزایش امنیت خانه، نصب درب فرفورژه امنیتی است.

درب آکاردئونی دست دوم نیز این روز ها مخاطبان زیادی را پیدا کرده است زیرا همواره یکی از مواردی که توجه کاربران مختلف را به خود جلب می کند در هر زمینه ای نوع دست دوم آن محصول می‌باشد. که باید بدانید قبل از خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید که امنیت نرده های کشویی دست دوم نسبت به انواع نو و دست اول آن بسیار پایین تر خواهد بود. لذا در خرید درب آکاردئونی دست دوم بسیار مواظبت کنید و مطمئن خرید کنید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت های روز 11 بهمن 1401 به جدول بالا مراجعه کنید.

حفاظ های آکاردئونی چند گل

قیمت درب آکاردئونی ️ حفاظ درب آپارتمان نصب حفاظ آکاردئونی-فورژ مدرن

درب های آکاردئونی فلزی را می توان در مغازه های مختلف و حتی پاساژ ها نیز مورد استفاده قرار داد. زیرا در هنگام باز و بسته شدن این درب ها نیاز به فضای بسیار کمی دارند. در نتیجه مشکلی برای رفت و آمد مشتریان در محیط های تجاری بوجود نخواهد آمد.

درب آکاردئونی 3 ردیف لوزی 4 خم مقاوم

این اشتباه است که فرض کنیم از آهن فرفورژه فقط برای درب ورودی استفاده شود. اگر متجاوزان بخواهند به طور غیرقانونی به ملکی دسترسی داشته باشند، به ندرت از درب ورودی وارد می شوند. اکثر مزاحمان به دنبال راهی کمتر آشکار برای ورود به یک ملک هستند که اغلب در پشتی است. درها و پنجره ها منطقی ترین نقاط ورود به خانه هستند، بنابراین مهم است که این ورودی ها ایمن باشند. بسیاری از صاحبان املاک برای جلوگیری از نفوذ، صفحات یا مش های امنیتی را در نظر می گیرند، اما اغلب این موارد می توانند زیبایی بیرونی خانه را به خطر بیندازند. برخی از درب های ورودی منزل ممکن است مزاحمان را دفع کند، اما برای مهمانانی که برای بازدید می آیند چندان جذاب به نظر نرسد.

درب پارکینگ 2238 فرفورژه

در ضمن می توانید از گالری عکس ورودی ساختمان مدرن درب آهنی حیاط ایمن سازی دیدن فرمایید. بخش ذکر شده در بالا درب های فرفورژه برای افراد خاصی که می خواهند درب آهنی برای افراد، درب آهنی ویلا، درب آهنی باغچه، درب آهنی برای چمن کاری، درب آهنی پارکینگی بنا به سلیقه بنا به نما مناسب است. برخی از قطعات درب آهنی در قسمت ریخته گری تولید می شود که نقش مهمی در زیباتر شدن درب آهنی و درب الیزه ویلایی حفاظ سازان دارد. تاثیر اصلی بر کیفیت و زیبایی درب های فلزی بهترین نوع ریخته گری فلزی برای درب فلزی حیاط سازه تک یا ریخته گری های کوچک است که به آن قطعات فلزی می گویند.

یکی از مشکلات حفاظ آکاردئونی قسمت لولای آنها می باشد که با قرار دادن دیلم یا قلم در لولاهای دو پارچه لولا ها را از هم درآورده و آنها را به راحتی در خلاف جهت معمول باز کردن درب آکاردئون باز می کنند! اما ما لولاهای سه پارچه برای حفاظ آکاردئون کار میکنیم، این لولا ها همان طور که از اسمشان پیداست از سه تکه تشکیل شده اند و یک پین در داخل آنها وجود دارد ، که باعث شده دیلم برآنها کارساز نباشد . نبود این استانداردها در ساخت حفاظ فلزی آکاردئونی می تواند تمام هزینه های شما را به باد داده و آن را تبدیل به حفاظی بی مصرف نماید.