قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | cctvipcamera

در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند. دیگر خاصیتی که دوربین های نظارتی متحرک دارا می باشند این است که فاصله کانونی این دسته از دوربین ها متحرک است و شما می توانید تصویر خود را زوم یا واید نمایید. دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ شکل ظاهری می تواند دسته بندی های فرعی دیگر نیز داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم. لازم به ذکر است که دوربین های نظارتی دام با توجه به نوع ظاهر و ساختار که دارد کمتر در دسترسی فیزیکی بوده و در مقابل دزدی غیر قابل دسترس تر می باشد.

دوربین مداربسته بولت هایک ویژن Hikvison DS-2CE16H0T-IT3F

شما با مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مدار بسته در محلِ مورد نظر خود، علاوه بر پیگرد هرگونه جرم، باعث می‌شوید كه اكثر مجرمین و سارقین را از آنجا دور كنید. دوربین مداربسته در واقع دو عملكرد اساسی دارد كه علاوه بر درمان می‌تواند منجر به پیشگیری نیز شود. قیمت دوربین مدار بسته با توجه به برند های مختلف و کیفیت ان متغییر است برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با دیدنگار تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان مشاوره بگیرید. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.

در سال های اخیر شرکت داهوا دوربین های جدید صدا دار خود را طراحی و روانه بازار کرد. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و … می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.

  • تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند.
  • دوربین بدنه پلاستیکی معمولا در فضاهای داخلی نصب می شوند و با توجه به بکار گیری پلاستیک از لحاظ قیمت دوربین مدار بسته جز دوربین های ارزان قیمت به شمار می آید.
  • معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد.
  • تمرکز دوربین هایلوک در اکثر بر روی مواقع پروژه های کوچک و خانگی تا متوسط است.
  • کیفیت ساخت به اندازه کافی خوب است که شرایط آب و هوایی در فضای باز را تحمل کند.

در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است.

دوربین مداربسته بولت مدل OR-107

این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند.

http://dieselcommittee.ir