قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | cctvipcamera

زیرا طراحی آن، به شما امکان می‌دهد تا زاویه وسیع‌تری را در محل کسب‌وکار خود نظارت کنید. علاوه بر این، دوربین‌های DOM به دلیل شکل گنبدی خود به‌راحتی قابل‌تشخیص هستند. به علاوه این دوربین ها مزایای بسیاری داشته و از مهم ترین مزیت های آن می توان به این موضوع اشاره داشت که احتیاج به کابل کشی برقی نداشته و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می نمایند.

دوربین مداربسته TurboHD بالت هایک ویژن مدل DS-2CE17H0T-IT3F

این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد. این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است. دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP

Poe مجله خبری دوربین مداربسته آی پی را در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد. در واقع دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe تصویر ، صدا و برق را تنها از طریق همان کابل شبکه منتقل می کنند. بتدریج برخی از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به دوربین مداربسته روی آوردند. در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت ” ضبط بعد از شناسایی حرکت” وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITF

انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند. معمولا دستگاه های دی وی آر ، پرتی برای لن lan شبکه دارند که به منظور ارتباط با شبکه داخلی یا اینترنت و بخصوص در مبحث انتفال تصویر روی اینترنت استفاده می شود.

  • دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود.
  • این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند.
  • قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند.
  • دوربین‌های HD به‌ویژه برای استفاده در محیط‌هایی با خطر سرقت زیاد مفید هستند.

ولی با این تفاوت که این داده‌ها و تصاویر به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شوند. این مورد می‌تواند امکان دسترسی به تصاویر را برای هر کسی که در محدوده فرکانس امواج آنالوگ قرار دارد، فراهم کند. همچنین کیفیت تصاویر، تحت تاثیر امواج تداخل یافته با فرکانس دوربین قرار می‌گیرد. دوربین‌های آنالوگ برای نگهداری و آرشیو کردن تصاویر باید از یک حافظه برای ذخیره کردن تصاویر استفاده کنند. بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچک و جمع و جورشان جزو پرکاربردترین دوربین ها هستند.

http://dieselcommittee.ir