قیمت دوربین منزل ️خرید دوربین مداربسته خانگی کوچک مخفی بیسیم چرخشی | cctvipcamera

Coppyright © 2023 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن. دوربین‌های نورافکن را می‌توان به سیم‌های روشنایی موجود متصل کرد یا می‌توان آن‌ها را از یک پریز تغذیه کرد. اکثر مدل‌ها همچنین دارای حسگرهای حرکتی هستند که می‌توانند هر زمان که شخصی وارد منطقه می‌شود، اقدام و نورافکن را فعال کند تا به‌طور خودکار روشن شود. با توجه به آنچه گفته شد، دوربین‌های امنیتی داخلی و خارجی می‌توانند در چندین زیر مجموعه دیگر مانند – سیمی، بی‌سیم، باتری‌دار، خورشیدی، برق متناوب و غیره قرار بگیرند. دوربین‌های امنیتی داخلی برای خانه یا محل کار طراحی شده‌اند و می‌توانند برای نظارت بر ورودی‌ها، مانند درها و پنجره‌ها، و همچنین برای نظارت عمومی مناطق نشیمن، راهروها، راه پله‌ها و زیرزمین‌ها استفاده شوند.

دوربین مداربسته هایلوک مدل IPC-B140H

دسته بندی آنها بر اساس سیستم های مختلف انتقال تصویر است که باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید. دوربین مداربسته یا در واقع دوربین های نظارتی همان طور که در بالا به آن اشاره شد دارای انواع مختلف با کاربردها و ویژگی های گوناگون هستند که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن داشته باشند. دوربین های دارای لنز موتوردار، دیجیتال و هوشمند که قابلیت کنترل از راه دور را دارند در واقع از گرانترین انواع دوربین مداربسته در بازار به شمار می آیند. این نوع تجهیزات به مانند دیگر تجهیزات حفاظتی و نظارتی توسط تامین کنندگان و تولید کنندگان متعددی به بازار عرضه می شوند و برای خریدی مطمئن نیاز به شناخت دقیق آن ها داریم. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم.

  • نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست.
  • علاوه بر این، نصب آنها آسان است و میدان دید وسیع تری نسبت به اکثر مدل های گلوله سیمی دارند.
  • سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید.

هنگام مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مدار بسته بیسیم توجه داشته باشید که رزولیشن حداقل 2 مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیمحتما متراژ محل مکان مورد نظر را بدانید. دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند. دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد. دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند.

http://dieselcommittee.ir

در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد.

دوربین بولت 4 مگاپیکسلی TURBO HD هایلوک مدل THC-B140-P

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. در این مقاله به بررسی دوربین بی سیم و نیز کاربردهایی که پس از خرید دوربین بی سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد، می پردازیم. دوربین وایرلس یا همان دوربین مداربسته بیسیم به نوعی از دوربین های امنیتی گفته می شود که برای نصب و راه اندازی، نیازی به کابل و سیم ندارند و از طریق اتصال به اینترنت، تصاویر را ضبط و پخش می کنند.

دوربین فضای باز و اماکن عمومی