قیمت ساخت و اجرای سقف کاذب، تخمین هزینه ساخت و اجرای سقف کاذب در سال ۱۴۰۱ سنجاق

لطفا جهت دریافت به روز ترین لیست قیمت محصولات سقف کاذب شرکتبه واتساپ گوشه سمت چپ صفحه پیام بدید تا برای شما جدید ترین لیست قیمت ارسال شود. قیمت انواع سقف های کاذب برحسب نوع جنس کیفیت ضخامت نوع رنگ حتا قیمت گذاری شده اند. مثلا قیمت سقف آسمان مجازی با قیمت سقف کاذب پی وی سی متفاوت است.

شفاف سازی بصورت لیست بروز شده و مشخص در زمان نوسان قیمت ها، مشتریان گرامی را درباره خریدی سالم آسوده خاطر می نماید. همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید. تهیه اقلام درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید. ظاهر گنبدی شکل پوشش نورگیر جلوه خاصی به ساختمان می دهد.این نورگیرها در مقایسه با نورگیرهای تخت، شکیل تر هستند. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده گزین خدمت افزار مانا (خدمت از ما) می‌باشد. بخش اول ساخت شبکه‌ای فلزی که به سقف متصل می‌شود و در واقع بخش زبربن کار است.

قیمت سقف مجازی آشپزخانه نیز با توجه به معیار های روز برآورد می شود. مهم نیست که پروژه ی شما تا چه حد بزرگ و یا کوچک است ؛ مهم این است که با راهنمایی هایی که ما در اینجا خدمتتان ارائه مینماییم بتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون داخلی خود متناسب با کاربری آن داشته باشید، چرا که همخوانی جنس با محیط برای طول عمر بیشتر و در نتیجه عدم تحمل هزینه های بالاتر جهت بازسازی و یا ترمیم آن مهم میباشد. اگر برای نصب سقف کاذب زمان کمی داریم می توانیم از سقف کاذب آلومینیومی استفاده کنیم. زیرا نیازی به بتونه کاری و سایر کارهای وقت گیر ندارد و به سرعت نصب می شود. در ضمن این مدل از سقف ها به گونه ای هستند که به سادگی تعمیر می شوند و همچنین دسترسی به سقف اصلی با وجود آنها آسان است.

قیمت انواع سقف کاذب

جنسی که برای تولید آسمان مجازی سقف کاذب مورد استفاده قرار میگیرد طلقهای شفافی است که در ابعاد 1.20 در 1.80 با ضخامت های متفاوت 2، 4، 8 موجود و با عنوانی همچون سقف کاذب مجازی نیز شناخته میشود. اجرای این نوع سقف کاذب تصویردار به صورت تایل در ابعاد متفاوت است، که همین امر سبب تفاوت این محصول با نوع کشسان میشود. این متریال قابل برش بوده و استاندارد آن معمولا 60 در 60 است ولی در ابعاد سفارشی نیز تولید میشود. از نظر قیمت سقف کاذب آسمان مجازی، تا حدودی پایین تر از نوع کشسان بوده، و دلیل آن به شیوه و قیمت نصب سقف کاذب برمیگردد. سقف کشسان یک متریال عالی از هر نظر است هم ضد رطوبت است هم آنتی باکتریال هم قابل شست وش و و هم ضد حریق به همین دلیل در هر فضایی از لابی هتل های مجلل گرفته تا سرویس بهداشتی کوچک قابل نصب است. طرح ها و اشکال متفاوتی دارد که با دریافت کاتالوگ از ما میتوانید مشاهده کنید و قیمت آن را نیز به روز مطلع شوید.

جنس سقف کشسان از نوعی پارچه ی پی وی سی با خاصیت انعطاف بالا و کشش زیاد و تحمل بار بوده، که همین موضوع این محصول را در مجموعه انواع پی وی سی سقف قرار میدهد. پارچه ی مخصوص با کشش و حرارت روی ریل های خاص که برای دور کار در نظر گرفته می شوند، نصب شده و ثابت می گردد. ضخامت سقف کاذب کشسان 0.8 تا 1 میلی متر است و در هر متر مربع نیم کیلو وزن دارد، اما می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند. نسل جدید ی از این عنصر مهم دکوراسیون داخلی ،سقف کشسان میباشد؛ که از زیر مجموعه سقف های تصویری محسوب میشود، و تفاوت آن با آسمان مجازی در ابعاد و جنس مورد استفاده است.

سقف کاذب کناف و ۶۰در۶۰

اما شما می توانید از روی نمودار بالای صفحه میزان حداقل و حداکثر قیمت نصب سقف کاذب را ببینید و یا یا یک ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت “خدمت از ما” از چندین متخصص حدود قیمت نصب سقف کاذب را دریافت کنید و هزینه نصب سقف کاذب هر کدام از متخصصین را با هم مقایه کنید. بهتر است بدانید سقف کاذب پی وی سی را بر اساس ابعاد و روش نصب و شکل ظاهری به دسته های مختلفی تقسیم می کنند که هر کدام ویژگی ها و کارایی های مختلفی دارند در ادامه به معرفی و توضیح هر کدام از این سقف های پی وی سی می پردازیم. در تصاویر زیر نمونه از تایل pvc را مشاهده می فرمایید جهت مشاهده کامل ترین نمونه های سقف کاذب پی وی سی به بخش تایل سقف کاذب مراجعه و کلیک فرمایید.

نکته قابل توجه این است که بار اصلی سازه بر روی سقف اصلی و دیوار های مجاور متصل می سقف کاذب شود‌. اما با این حال هیچ گونه فشار و یا وزن اضافه ای بر روی سقف های کاذب قرار نمی گیرد. سقف های کاذب را می توان در دو نوع ساده و طرحدار خریداری و استفاده کرد.

  • و حالا تمایل دارید چنین زیبایی را با انتخاب یک طرح دلخواه به منزل یا محیط کار خود اضافه کنید.
  • مهم نیست که شما در کدام شهر باشید، با “خدمت از ما” می‌ توانید به بهترین نصاب سقف کاذب در شهر خود متصل شوید.
  • ارزانترین سقف کاذب را شما در تایل های 60 در 60 میتوانید مشاهده کنید.
  • سقف‌ کاذب به آسانی بازسازی و ترمیم می‌شوند؛ به همین دلیل در صورت خراب شدن یا آسیب دیدن سقف، می‌توانید آن‌ها را جایگزین یا ترمیم کنید.
قیمت ساخت و اجرای سقف کاذب، تخمین هزینه ساخت و اجرای سقف کاذب در سال ۱۴۰۱ سنجاق