قیمت ماوس کامپیوتر خرید ماوس کامپیوتر

ماوس‌های لپ‌تاپ معمولا کابل‌های کوتاه‌تری دارند در حالی که موس‌های رومیزی سیم‌های بلندتری دارند. شاسی کامپیوتری که ماوس باید به آن وصل شود، شاید چند فوت دورتر قرار گیرد و داشتن کابل به اندازه کافی برای رسیدن به آن مهم است. برخی از موس‌های ممتاز دارای کابل‌های بافته شده‌اند که به راحتی در هم نمی‌پیچند و پاره نمی‌شوند. همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد. این مراحل این گونه صورت می پذیرد که ابتدا اطلاعاتی که کلیک شده اند از طریق فرستنده ای که در این دستگاه تعبیه شده است، برای گیرنده فرستاده می شود. پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد.

سلام وقتتون بخیر، ماوس کامپیوتر بدون صدا یک ماوس عالی و باکیفیت است، من دوتاخریداری کردم. برای مثال تکنولوژی که در موس مکانیکی کامپیوتر استفاده شده است Mechanical Mice است. این تکنولوژی باعث میشود با به حرکت درآمدن غلطک اطلاعات جابجایی و سرعت ماوس به کامپیوتر ارسال میشود. تکنولوژی های استفاده شده در تولید ماوس های کامپیوتر باعث شده انواع متنوع موس تولید شوند که هرکدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند.

موس با سیم ای فورتک مدل FSTYLER FM12S

کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است. موس های ارگونومیک برای کاهش درد و ناراحتی ناشی از استفاده طولانی مدت از موس های کامپیوتر معمولی طراحی شده‌اند. با توجه به طراحی ظاهری که دارند مچ دستتان را در وضعیتی قرار می‌دهند که در استفاده طولانی مدت اذیت نشود و احساس درد نکنید.

  • شما نیازی به پیکربندی مجدد تنظیمات ندارید زیرا ماوس تمام پروفایل‌های کاربر را با خود حمل می‌کند.
  • از کاربردهای دیگر زیرماوسی می‌توان به مواردی اشاره کرد که بیم آن برود که سطح میز دچار خراش و آسیب شود یا زمانی که نقوش روی سطح میز موجب حرکت غیردقیق ماوس گردند.
  • شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید.
  • خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.
  • بهتر است قبل از خرید موس، بر اساس استفاده خود از سیستم خود، یک نوع ماوس با کیفیت را انتخاب کنید.
  • همان طور که میدانید سایلنت یعنی بیصدا و موس های سایلنت در حین کار کردن کمترین صدا را تولید میکنند.
قیمت ماوس کامپیوتر خرید ماوس کامپیوتر کسانی که برای بازی قصد خرید موس دارند، باید به‌دنبال موس‌هایی با بالاترین میزان حساسیت باشند. نوع دیگری از موس ها هستند که برای راحتی گیمرها ساخته شده‌اند. برای عکس‌العمل سریع و به موقع هنگام بازی، موس گیمینگ می‌تواند کمک کننده باشد. این موس‌ها قابلیت‌هایی مانند حساسیت قابل تنظیم (DPI)، سنسورهای دقیق، دکمه‌های قابل برنامه ریزی، طراحی‌های فوق العاده سبک و موارد دیگر دارند که به کاربر اجازه می‌دهد واکنش‌های سریع و حرکات راحت تری داشته باشد. اگرچه ماوس گیمینگ عملکردی مشابه موس کامپیوتر دارد؛ اما این کار را با ویژگی‌های متفاوت‌تر و دقت بالاتری انجام می‌دهد.

طرز کار ماوس بی سیم به این صورت است که روی آن فرستنده و گیرنده ای نصب شده است و از طریق این فرستنده و گیرنده طلاعات به کامپیوتر ارسال و دریافت میشود. کار اصلی موس تشخیص جهتی است دست این وسیله را حرکت میدهد و همچنین تشخیص سرعت حرکت. لاجیتک، در سال ۱۹۸۴ اولین ماوس بیسیم خود را که با فرکانس کار می‌کرد با نام استعاره لاجیتک (Logitech Metaphor) طراحی کرد.

موس باسیم استیل سریز مدل Rival 3 – مشکی ( گارانتی شرکتی )+_