قیمت کلاهک دودکش پلاد

لوله های دودکش سازه به صورت منظم و با فاصله مناسب از زمین پشت بام تا سقف بلند می شوند. بر روی این لوله ها درپوش هایی قرار می گیرد که در کنار شکوه ظاهری دارای مزایای بسیار متفاوتی نیز می باشد. لازم به ذکر است که عملکرد صحیح تجهیزات گرمایش مستقیم با شعله منازل منطبق با بخاری یا شومینه فوراً به شکل و نحوه اجرای دودکش ها بستگی دارد تا اینکه آیا این دودکش ها به درستی اجرا نشده اند یا به درستی نصب نشده اند. درپوش ها، فرصت کاهش مکش دودکش و یا حتی ممکن است به دلیل باد دود به ساختمان برگردد. دسته پره ای چهارگوش پرکاربردترین نوع دودکش است که دارای چندین پره با شکل Z انگلیسی می باشد.

دودکش استیل

سیستم دودکش صنعتی با دیگر دودکش‌ها کمی متفاوت بوده و به‌دلیل وجود حرارت بالاتر و تنوع گازهای سمی باید میزان ضخامت دیواره‌ها بیشتر از حالت عادی باشد. همچنین کلاهک نصب شده در قسمت پایانی دودکش باید از نوع کلاهک H، کلاهک پره‌ای و گردان باشد. کلاهک‌های نام برده به افزایش راندمان خروج گازهای سمی و تهویه جریان هوا کمک بیشتری خواهند کرد. از کلاهک‌های دودکش صنعتی در کارخانه، انبار و کارگاه‌ها استفاده خواهد شد. تا زمانی که بچه پرندگان یا مارمولک ها از دودکش به داخل آتش شما نیفتند، نمی تواند خیلی خطرناک به نظر برسد.

دسته‌بندی‌ها

از موارد مهمی ‌که در هنگام نصب سیستم دودکش ساختمان باید بدان توجه کرد، کلاهک دودکش است. این کلاهک در انتهای دودکش پشت بام و به عنوان محافظی استاندارد در برابر انواع آسیب‌ها و تخریب‌های مختلف، نصب می‌شود. این محافظ یا کلاهک دودکش، از نفوذ آب باران، برف، گرد و خاک، لانه گزینی پرندگان یا گیر کردن وسایل خارجی در دودکش جلوگیری می‌کند.

هر کدام از تجهیزات گرمایشی نام برده برای تداوم کارکرد خود نیازمند اکسیژن تازه و خروج دی اکسید کربن تولید شده از فضای داخلی دستگاه هستند. از این رو نقش دودکش و کلاهک آن در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است. در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی با انواع دودکش و کلاهک‌های متنوع دودکشی هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه شرکت صنعتی نظری باشید. این درپوش وارداتی متکی به هزینه تغییر جهانی در نتیجه واردات آن از یک کشور دیگر است. تغییر در ارزش دلار، ارزش یک کلاهک دودکش ژاپنی مربع را تغییر خواهد داد. کلاهک های دودکش پوشش هایی هستند که بیش از حد از دودکش شما عبور می کنند.

برای این کار، به یک مته با مته سنگ تراشی، پیچ های سنگ تراشی و درزگیر سیلیکونی نیاز دارید تا فضای بین درپوش و تاج را ببندید. هدف عملکردی دیگ دودکشی ایجاد دودکش بلندتر و آبکشی بهتر برای احتراق است، زیرا آتش برای سوزاندن و تولید گرما به اکسیژن نیاز دارد. انواع طرح های دیگ دودکش برای این عملکرد موجود است که در عکس های زیر نشان داده شده است. کلاهک‌های دودکش از لحاظ مدل، اندازه و هارمونی با نوع دودکش به انواع مختلفی تقسیم شده و در ادامه با هر کدام از آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد. مهم‌ترین شاخصه کلاهک هر دودکش افزایش سطح ایمنی و بازدهی در روند کارکرد دودکش است. از زمان‌های گذشته طرح‌های فانتزی و مدل‌های خاص در این وسیله نشان از خلاقیت معمار نیز بوده است.

دودکش یکی از مهمترین اجزای یک خانه است چرا که دود تولید شده در خانه را به بیرون هدایت می کند و این کار سبب کاهش مواد مضر در داخل خانه می شود. کلاهک دودکش نیز وسیله ای می باشد که بر سر دودکش متصل شده و از ورود آشغال، برف و باران و گرد و خاک به داخل خونه جلوگیری می کند. کلاهک ها انواع مختلفی دارند که بسته به کاربرد، انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این کلاهک معمولا با ورق های گالوانیزه ساخته می شود، اما می توان آن را به کمک دیگر مواد اولیه نیز ساخت و ممنوعیتی در استفاده از استیل یا ورق روغنی وجود ندارد. با این حال، ضخامت ورقی که برای ساخت این دسته از دودکش ها مصرف می شود بر روی قطر و کاربرد این کلاهک دودکش اثرگذار است. یک لبه سه سانتی ایجاد و روی این لبه به تعداد کافی جای پیچ تعبیه می کنیم تا به آسانی بتوان کلاهک دودکش پره ای را در محل مورد نظر نصب و تثبیت نمود.

ضخامت ورق استفاده شده در کلاهک صنعتی نیز بنا به ابعاد کلاهک متفاوت می باشد. اما بطور استاندارد از ورق یک میل با رنگ کوره ای برای ساخت کلاهک ژاپنی استفاده می گردد. کلاهک اچ را باید بصورت عمودی نصب نمود و از نصب آن بر سر لوله هایی که بصورت افقی قرار گرفته اند خودداری نمود تا پس زدن دود به داخل سیستم دودکش جلوگیری شود. این مدل کلاهک نیز از لحاظ کاربری، تمام خصوصیات کلاهک دودکش طرح چینی گرد را دارد و عمده تفاوت آنها به لحاظ شکل ظاهری است. این مدل کلاهک دودکش، از یک پایه استوانه‌ای و تعدادی پره گریلی گرد در بالای پایه و یک کلاه مخروطی شکل ساخته شده و بر اساس محاسبات استاندارد و دقیق تولید می‌شود. مساله‌ای که در هنگام نصب کلاهک دودکش باید به آن توجه گردد این است که کلاهک باید حداقل با ارتفاع یک متر و نیم از سطح بام نصب شود تا قدرت مکش کلاهک دودکش را به بیشترین میزان برساند.

قیمت کلاهک دودکش پلاد

برای جلوگیری از باران، گل و لای و پرندگان و … موجود در سیستم تهویه مطبوع استفاده می شود. اغلب از تاج های چهار شیب برای مربع و تاج های دو شیب برای ابعاد مستطیل و از یک وجه شیب برای کلاهک هایی استفاده می شود که یک وجه یا دو طرف کار به دیوار یا ستون برخورد می کند، در نتیجه روی. او از تمام تاج هایی که در مورد آن صحبت می شد در ابعاد دلخواه استفاده کرد. عمدتا برای فضاهای باز یا مکان‌های که رطوبت زیاد دارند از این لوله رابط دودکش استفاده می‌شود. در ادامه و جهت آشنایی شما با انواع دودکش، توضیحات مختصری را در خصوص هر یک بیان خواهیم کرد.

  • درپوش های چینی، مانند انواع مختلفکلاهک دودکش، از لوازم مختلفی ساخته می شوند و عناصر متعددی وجود دارد که هنگام انتخاب مواد پخته نشده برای ساخت چنین کلاهک هایی باید به آنها توجه کلاهک دودکش کنیم.
  • معمولا کلاهک کلبه ای از سه قسمت پایه، گریل های موازی و کلاه بام تشکیل می شود که ارتفاع پایه بصورت استاندارد در حد ۳۰ سانت و تعداد پره ها ۴ عدد می باشد.
  • همچنین باید درپوش دودکش را زمانی که شروع به زنگ زدن یا خوردگی کرد، تعویض کنید.
  • نوع کلاه بام یا بصورت هشتی (دوشیبه) یا بصورت تک شیب یا بصورت هلالی(قوسدار) طراحی و ساخته می شود.
  • از آنجایی که هویت این کلاهک دودکش نشان می دهد، ظاهر و ساخت این کلاهک دودکش از نوع حرف لاتین H است که به درپوش دودکش مربوط به این h منتقل شده و از آنجا راه اندازی می شود.
آنها اغلب از مش فلزی یا مسی ساخته می شوند و در انواع مختلفی تولید می شوند تا با بیرون ملک شما مطابقت داشته باشند. در قسمت اصلی حلقه مشبک یک کلاهک وجود دارد که به محافظت از دودکش شما در برابر باران و جریان های پایین دست کمک می کند. دودکش چینیآب دودکش می تواند به پارتیشن ها، بال ها و حتی اتصالات دودکش آسیب برساند. شما به طور مثبت خانه نمی خواهید، بنابراین بهتر است از کلاه برای خانه خود استفاده کنید. در چنین مواردی می توان از روش همپوشانی برای قرار دادن درپوش دودکش استفاده کرد.

دودکش‌ها از سمت محیط داخلی گازهای سمی را دریافت و آن در قسمت پایانی ساختمان به هوای آزاد انتقال خواهند داد. با توجه به وجود ذرات گردوخاک، بارش‌های باران، برف و تگرگ در کنار حضور انواع جانوران و پرندگان باید از تجهیزات محافظتی خاص در انتها دودکش بهره برد. کلاهک دودکش وظیفه جلوگیری از ورود هرگونه شی و جاندار مزاحم در سیستم انتقال گاز را ایفا خواهد نمود.