لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۲۶ بهمن ترب | cctvipcamera

این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند. این خط ویژه برای کاربران آنالوگ که خواهان سیستم نظارت با وضوح بالا هستند، طراحی شده است. از HD بدون ارتقا به IP یا حتی جایگزینی ساختارهای کابل کشی موجود لذت ببرید. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد.

لنز دوربین مداربسته

برند هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد. انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید.

http://dieselcommittee.ir

برای یک مجله خبری دوربین مداربسته آی پی 4K به یک DVR/NVR 4K، دوربین های 4K و یک تلویزیون 4K نیاز دارید. امروزه نصب دوربین مدار بسته که یکی از بهترین شغل در زمینه امنیت در جهان میباشد و در بحث امینتی بسیار تاثیر گذار بوده است. در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند.

دوربین دام تحت شبکه داهوا مدل Dahua HDW1431T1P-0280B-S4

دوربین بولت به دو نوع دوربین بولت تحت شبکه و دوربین بولت آنالوگ تقسیم می شود. امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است. در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است.

  • این نوع دوربین ها به دلیل داشتن تکنولوژی IP66 و یا ضد آب بودن بیشتر در مکان های بیرونی کاربرد دارند، و گزینه مناسب تری برای فضاهای بیرونی هستند.
  • دوربین مداربسته دارای انواع کیفیت های مختلفی همچون 1،2،3،4،5،6،8 و 12 مگاپیکسلی می باشد که شما باید با توجه به نیاز خود کیفیت تصویر مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.
  • همچنین پشتیبانی دوربین از کارت حافظه , Wifi و قابلیت هایی مانند ضد نور بودن، WDR، HLC، تشخیص چهره، قابلیت پلاک خوان، ضد نفوذ و یا خرابکاری و… می تواند مورد نظر باشد.
  • برای دیدن دورتر از آنچه که توسط زوم دیجیتال ارائه می شود، به دوربینی نیاز دارید که دارای لنز زوم اپتیکال باشد.
  • در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود.
خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد. دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید . این قابلیت ها همچنین بر روی قیمت دوربین مدار بسته ارزان یا گران نیز تاثیر می گذارند .در ادامه به قابلیت هایی که قیمت دوربین را افزایش می دهند می پردازیم. دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند.

دوربین مداربسته وارم لایت هماکسی 2مگاپیکسل مدل HMX-1553BWL