لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | cctvipcamera

یکی از اولین برندهای سیستم نظارتی و بهترین برند دوربین مدار بسته در کشور ایران، دوربین ها و دستگاه های برایتون هستند. با در نظر گرفتن این موضوع که سرورهای این برند در کشورمان پایه گذاری شده است، نسبت با سایر برندهایی که سرور آن ها در خارج از کشور پایه گذاری شده اند، از مزایا و ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشند. شرکت برایتون با طراحی و تولید بهترین برند دوربین مدار بسته ایرانی، توانسته است جایگاه خود را در بازارهای ایرانی پیدا کند و به یکی از برندهای محبوب برای کاربران به حساب آید. این برند محصولات متنوع و گوناگونی را تولید و روانه ی بازار فروش کرده است. معرفی بهترین برندهای دوربین مداربستهانتخاب از بین برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است.

  • در میان دوربین مداربسته بولت، مدل OR-108 از به وسیله پرتاب نور مادون قرمز قابلیت دید در شب پشتیبانی می‌کند.
  • دوربین های مداربسته داهوا همانند تمامی دوربین های دیگر دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
  • در انتها نیز جدولی از مقایسه بین برندها گردآوری شده است که اطلاعات آن از سایت های معتبر نظرسنجی در این حوزه جمع آوری شده است.

گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه است و شما می توانید برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی از محصولات شرکت برایتون خریداری کنید. ضمن اینکه قیمت دوربین های برایتون نسبت به دوربین های خارجی پایین تر است. دوربین های مداربسته داهوا همانند تمامی دوربین های دیگر دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. دوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد .

آیا لازم است در زمان خرید دوربین مداربسته به میزان فروش آن در بازار توجه داشت؟

این برند دوربین مدار بسته دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی است و به همین خاطر توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را در میان طرفداران خود پیدا کند. شرکت داهوا برای هر کاربردی یک محصول مشخصی تولید کرده است، به این صورت که محصولات آن از فناوری های ساده‌تر گرفته تا فناوری های پیشرفته تر با قیمت های رقابتی به بازار تولید عرضه شده است. امروزه از میان انواع برندهای تولید کننده کار بسیار سخت و دشواری شده است. چون مطمئنا بدون کسب آگاهی و اطلاعات مورد نیاز در مورد بهترین برند دوربین مدار بسته در دنیا نمی توان، انتخاب صحیح و درستی را داشت. قبل از خرید دوربین مدار بسته، بایستی از پرفروش ترین و بهترین برند های دوربین مدار بسته اطلاعاتی داشته باشید، تا بتوانید بهترین برند دوربین مدار بسته را خریداری کنید.

دی ام اس

پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code باعث شده تا مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ضبط شده توسط این دوربین حجم زیادی نداشته‌ باشند، اما کیفیت در آن‌ها حفظ شده باشد. به‌طور معمول، دوربین‌های ساخت این شرکت برای نصب در محیط‌های کوچک تا متوسط مناسب هستند. یکی از مهم‌ترین مزایایی که برندهای معتبر دارند، گارانتی و خدمات پس از فروشی است که ارایه می‌کنند. علاوه بر این، دقت کنید برندی که قصد خرید محصولات آن‌را دارید در بازار ایران نمایندگی فعال داشته باشد. از نظر کیفیت معمولا نمی توان برای این دو دسته از انواع مراک های دوربین مداربسته حکم یکسانی صادر کرد.

به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید. دومین برندی که در لیست بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته قرار می گیرد، دی ام اس dms است. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته به حساب می آید، محصولاتش را همراه با یک سری ویژگی های کلیدی در بازار عرضه نموده است.

http://dieselcommittee.ir