معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق | cctvipcamera

البته نصب آن در ساختمان های اداری و کاری ، باید با اطلاع رسانی انجام گیرد. خط دوربین با ارائه کیفیت تصویر چشمگیر، محصولات فوق العاده بادوام و ضد خرابکاری را با ویژگی هایی مانند منوی OSD از طریق Up-the-Coax ، روشنایی EXIR، زوم موتوری ارائه می دهد. این یک دوربین امنیتی است که تنها زمانی ضبط می‌کند که حرکت در میدان دید خود را تشخیص دهد. دو نوع دوربین اکشن وجود دارد، حرکت مبتنی بر نرم‌افزار و مادون‌قرمز غیرفعال .

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76H0T-ITPFS

کاربرد دوربین مدار بسته تحت شبکه آنجا نمود مشخصی پیدا می کند که در پروژه های بزرگ بهینه سازی سیستم یک امتیاز مثبت به حساب می آید. دوربین های تحت شبکه نسل پیشرفته و حرفه ای تر سیستم های نظارتی هستند و در پروژه های حساس با امنیت بالا از دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده می شود چون بسیار ایمن تر و منعطف تر از تمامی محصولات نظارتی هستند. با توجه به ضد آب بودن بدنه ،این دوربین برای محیط‏ بیرون و شرایط سخت آب و هوایی مناسب است. دوربین بولت در کیفیت های متفاوت به صورت شبکه و آنالوگ ساخته شده است از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند. در ضمن ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود. قیمت دوربین مدار بسته بر اساس مدل، برند و کیفیت دستگاه تعیین می‌شود که توصیه می‌شود حتما مقاله راهنمای خرید دوربین مدار بسته در وب سایت ردیاب من را بررسی فرمایید.

http://dieselcommittee.irروند نصب آنها نیز به نسبت سایر دوربین ها از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و قرارگیری مجدد آنها نسبتا مشکل می باشد. دوربین های مداربسته دام در نسخه های کوچک و میکرو نیز برای استقرار گسسته در دسترس می باشند و در انواع خانه ها متناسب با سبک های مختلف معماری موجود هستند. دوربین های دام تحت شبکه مدرن با تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی نیز در دسترس هستند و می توانند از طریق کابل سیگنال اترنت هزینه های نصب را دریافت نمایند. ابتدایی ترین نسل از دوربین های مداربسته دوربین های آنالوگ می باشند که به علت کارایی و قیمت مناسبی که دارند هنوز هم در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B04

برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد.

  • دوربین های مداربسته گردان، اسپیددام یا PTZ همگی این نام ها به یک نوع از دوربین مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دارد.
  • مهم نیست که چند نوع دوربین مداربسته را انتخاب کنید، دوربین‌های مداربسته مزایای زیادی دارند.
  • امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است.
  • پایه سه محوره ای این دوربین ها سبب می شود که بتوان آن را در جهت های مختلفی تنظیم کرد.
  • در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید.
از این رو در این مقاله از وب سایت اسمارت کو قصد داریم تا به بررسی مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد بپردازیم و در این باره اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است.

مدل DS-7716NI-Q4/16P