معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | cctvipcamera

دوربین‌های مدار بسته قدیمی‌تر که از فناوری‌های آنالوگ مانند 700TVL و 960H استفاده می‌کردند، دیگر چندان طرفداری در بازار ندارند. به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به جای چندین بار هزینه کردن بهتر است همان اول هزینه کنید و یک برند خوب را تهیه کنید. کیفیت دوربین های مداربسته ایرانی قابل رقابت با نمونه های خارجی است، در واقع تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در ایران از آخرین تکنولوژی ها در ساخت محصولات استفاده می کنند. اعزام کارشناس به محل و بررسی مجدد محیط از دیگر مزایای مجموعه ی آریو امنیت در خرید، فروش، و نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد.

برند بوش (Bosch) و مدل‌هایی از پرفروش ترین دوربین مداربسته

برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Guardian به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Keeper به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول یا سوزنی با ابعادی در اندازه یک قوطی کبریت است. این دوربین مداربسته مخفی دارای ابعادی کوچک (3×3 سانتیمتر)، لنز ثابت و میکروفون جهت دریافت صدا از محیط مورد نظر است. دوربین های پین هول هم از نوع دوربین های آنالوگ و هم از نوع دوربین های تحت شبکه رادارد؛ اما سری دوربین های تحت شبکه به مراتب کیفیت بالا تری دارند. از طرفی به منظور حمایت از تولید و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • در میان بهترین برند دوربین مداربسته چند برند را انتخاب کرده ایم و در ادامه به همراه برند، مدل و قیمت معرفی می گردند.
  • محصولات این شرکت با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها توانسته آلارم های کاذب سیستم هایش را به صفر برساند.
  • همین‌طور این برند مخاطبان هدف خود را در سراسر جهان بسیار گسترده کرده است.
  • دوربین مداربسته ZEEG دارای انواع دوربین تحت شبکه ZEEG و دوربین AHD زیگ و همچنین دوربین های آنالوگ ZEEG می باشند.
رنج قیمتی دوربین های مدار بسته ی آویجیلون در رده ی متوسط رو به بالا می باشد. لیست زیر، لیستی از شرکتهای تولید کننده تجهیزات امینتی و دوربین مدار بسته است که با توجه به میزان تراز مالی آنها در سال 2013 طبقه بندی شده اند. تراز مالی یک شرکت یکی از شاخصه های خوب برای نشان دادن میزان موفقیت آن است.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند اکسیس

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد. در بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود. برند بوش از سال 2008 تا به امروز در تولیدات خود از تکنولوژی تحت شبکه استفاده نموده است. دوربین مدار بسته برایتون نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که تولید کشور ایران است.

http://dieselcommittee.ir

اندازه لنز دوربین مداربسته بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر است. برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد. و گفتی است این برند جزو یکی از بهترین برند های تولید داخل محسوب می شود. رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود. با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید.