نمایندگی فروش پرده زبرا پرده پاندا پرده سوئدی پرده دو مکانیزم پرده کرکره

لازم به ذکر است که پرده‌ی آریا با ضمانتی سه ساله به شما تقدیم میگردد. همچنین استفاده‌ی جسورانه از رنگ‌های شاد و مهیج در مدل پرده زبرای جدید نیز بسیار باب شده و مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده است. پرده‌های زبرای جدید در سبک‌های مدرن دکوراسیون، به ویژه سبک‌های مینیمالیست استفاده بسیار زیادی دارند. از جدیدترین طرح‌های پرده زبرا می توان به طرح‌هایی اشاره کرد که مناسب محیط‌های مختلف مسکونی یا کاری تولید می شوند.

ملزومات پرده زبرا

به گونه ای که وقتی پرده را به طور کامل بالا بدهید، هیچ اثری از پارچه آن نخواهید دید و فقط قاب پرده است که نمایان می‌شود. ومیخواستم بپرسم که ایا این پرده واسه آشپزخانه هم مناسب هست یا خیر. میخواستم بپرسم که ایا این پرده واسه آشپزخانه هم مناسب هست یا خیر.

اکثر افراد به دلیل این که شستشوی پرده زبرا را امری دشوار و زمان‌بر می‌دانند از خرید خود صرف نظر می‌کنند و به دنبال خرید همان پرده‌های قدیمی و پارچه‌ای می‌روند. بهتر است که به خاطر جنس و تک لایه ای بودن پارچه ، شستشوی این مدل پرده های مدرن بسیار آسان بوده و خیلی سریع می‌توان آنها را تمیز کرد. با استفاده از بخار شوی یا شامپوی فرش می‌توانید پرده را شست و شوی دهید تا پرده شما همانند روز اول تمیز شود. امروزه استفاده از این مدل پرده زبرا به دلیل زیبایی و سادگی بیش از اندازه طرفداران زیادی را در دکوراسیون داخلی به خود اختصاص داده است. در این مدل از پرده‌ها تنها یک میله آلومینیومی وظیفه نگهداری را در کنار جمع و باز کردن پرده را بر عهده خواهد داشت و دیگر خبری از قاب و پایه‌های بزرگ برای نصب آن نیست. پرده‌ی رومن، یکی از جدیدترین انواع پرده های زبرا هست که از یک پارچه بدون آستر تشکیل شده است.

پرده‌های زبرا در آشپزخانه مدرن فضای کمتری را اشغال‌ می‌کنند و به راحتی به سمت بالا جمع می‌شوند در نتیجه برای خانم‌هایی که در آشپزخانه خود به امر آشپزی‌ مشغول هستند، بسیار مناسب است. چنانچه بودجه بیشتری به پرده زبرا آشپزخانه اختصاص دهید و برای آشپزخانه خود بیشتر هزینه کنید مطمئنا پشیمان نخواهید شد. چرا که پرده‌ آشپرخانه احتیاج به شستشوی بیشتری دارد در نتیجه لازم است از کیفیت بیشتری برخوردار باشد.

تصاویر سه بعدی با کیفیت چاپ می شود، به طوری که ما آنها را بزرگ و برجسته تصور میکنیم. یک سطل پر از آب گرم و صابون را تهیه کرده و یک پارچه مرطوب را داخل آن قرار دهید. برای تمیزی بیشتر می توانید به جای صابون از سرکه هم استفاده نمایید. رده ها را به یک طرف بچرخانید و از ریل شروع به پاک کردن آن کنید. مناسب برای محیط‌های اداری، کلاسیک، اتاق کودک، اتاق نشیمن و… اگر از پرده در محیط های خصوصی مانند منازل و یا ادارات و شرکت های خصوصی استفاده شود، باید با نگاه دکوراتیو به آن ها نگریست.

فروشگاه فرتاک دیزاین یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تولید و عرضه انواع پرده‌ زبرا در ایران هستند که بهترین پرده زبرا ترک اصل و باکیفیت را به مشتریان ارائه می‌کند. در این مقاله تلاش کردیم تا در رابطه با انواع پرده زبرا صحبت نماییم. اگر همچنان از خرید این محصول مطمئن هستید، می‌توانید انواع پرده‌های زبرا باکیفیت را در این صفحه مشاهده کرده و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه فرتاک دیزاین در تماس باشید. همچنین خرید این نوع پرده به حفظ حریم شخصی شما نیز کمک کرده و یک انتخاب مناسب برای فضاهایی است که با سبک دکوراسیون مدرن یا مینیمال طراحی شده‌اند. به کمک زبرا می‌توانید در طول روز با بالا بردن و قرار دادن قسمت‌های تیره‌ی آن روی هم از منظره‌ی بیرون لذت برده و از نور طبیعی خورشید بهره ببرید و در شب نیز آن را برای تامین احساس امنیت و حفظ https://www.vistapardeh.ir/ حریم شخصی ببندید.

این نوع پرده به تنهائی قابلیت پرده های شید رولی، کرکره ای و پرده های توری را فراهم میسازد، تنوع رنگ بالائی دارد و در طراحی دکوراسیون داخلی نقش برجسته ای را ایفا میکند. اگر می خواهید با پرده زبرا و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی آشنا شوید و همه چیز را درباره آن بدانید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. اولین قدم در نظافت پرده‌های زبرا این است که یک‌بار در هفته با کمک پارچه میکروفیبر یا گردگیر پَردار، آن‌ها را گردگیری کنید تا از تجمع گردوغبار جلوگیری شود. شما می‌توانید این کار را برای تمام سطح پرده انجام دهید، اما استفاده از آن به‌ویژه در قسمت‌های توری پرده بسیار مهم است، زیرا تور به نور اجازه عبور می‌دهد و وجود گرد و غبار روی آن، مانع از روشنایی محیط می‌شود. پرده سیلوئت که به پرده ضدنور یا زبرا سه بعدی نیز مشهور است، مورد توجه افرادی واقع می‌شود که به آرامش مرموز سایه‌ها، بیشتر از جلوه شدید نور علاقه‌مندند. این پرده از دو لایه تور تشکیل شده که به موازات یکدیگر قرار دارند و یک لایه ضخیم بین این دو لایه تور جای گرفته است.

  • از پرده زبرا می توان در آشپزخانه و حتی سالن پذیرایی نیز استفاده نمود زیرا در کنار کاربرد زیادی که دارد، زیبایی و جلوه خاصی نیز به دکوراسیون داخلی خواهد داد.
  • این پارچه، چین خوردگی‌هایی دارد تا بتواند در هنگام جمع شدن، به صورت یکنواخت و منظم تا بشود.
  • توجه داشته باشید که تنها تمیز کردن بخش کثیف پرده روش صحیحی نیست زیرا موجب می شود که پرده به مرور زمان تغییر رنگ دهد.
  • در مورد پرده زبرا بیشتر بدانیم دنیای امروزی با همه محاسن و معایبش یک ویژگی خاص دارد.
  • به طور خلاصه، اگر کمی سلیقه به خرج داده و انتخابی صحیح انجام دهید، می توانید دکوراسیونی زیبا و دوست داشتنی با کمک پرده زبرا خلق کنید.
از طرفی، حالت بسته‌ی این نوع پرده زبرا بیشترین حریم خصوصی را برای اتاق خواب فراهم می کند. در میان مدل‌های و برندهای مختلف پرده زبرا هم محصولات بسیار با کیفیت وجود دارد و هم محصولاتی که از نظر کیفی در پایین ترین رده ها قرار دارند. در بسیاری از موارد نیز این دو گروه اختلاف قیمت چندانی با یک دیگر ندارند.

نمایندگی فروش پرده زبرا پرده پاندا پرده سوئدی پرده دو مکانیزم پرده کرکره اما ایجاد یک تغییر اساسی در محیط داخلی خانه مستلزم صرف هزینه‌های هنگفتی است. پس از آن که از صاف و وسط بودن ریل مطمئن شدید با مداد دو طرف ریل را برای سوراخ کردن روی دیوار علامت بزنید. در نظر داشته باشید که باید 10 تا 15 سانتی‌متر داخل‌تر از انتهای ریل را علامت بزنید. همچنین در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید، می‌توانید با مراجعه به آدرس ما، از شو روم بازدید به عمل آورده و اقدام به خرید پرده مورد نظر خود کنید.

زبرا برای چه محیط هایی کاربرد دارد؟

برای دفاتر و آشپزخانه‌ها مناسب هستند، زیرا از رشد رطوبت جلوگیری می‌کنند. در برابر اشعه ماوراء‌بنفش مقاوم هستند و می‌توانند تا 90٪ نور را فیلتر کنند. چراکه اگر پس از شستن و زمانی که پارچه‌ی پرده هنوز اندکی نمناک است آن را در جای خود آویزان کنید، پس از چند ساعت پرده کاملا صاف و چروک آن از بین می‌رود. شما عکس و اندازه مدلی که میخواهید را به واتس اپ ارسال کنید، سپس ما مراحل بعدی سفارش را به شما عزیران توضیح خواهیم داد. پرده ها به عنوان یک ابزار کاربردی در سایر فضاها اعم از منازل مسکونی و یا محیط های تجاری و صنعتی از اهمیت ویژه ایی برخوردارند.

جدیدترین مدل های پرده زبرا برای پذیرایی