پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | cctvipcamera

شرکت‌های بزرگ و کوچک متعددی اقدام به ساخت و عرضه دوربین‌های مدار بسته کرده‌اند. محصولات این شرکت‌ها را می‌توانید با ویژگی‌های متفاوت و قیمت‌های متنوع خریداری و مورد استفاده قرار دهید. از بین ویژگی‌های موجود در انواع دوربین‌های مدار بسته می‌توان به قابلیت دید در شب، ضبط تصاویر با کیفیت 1080p، مقاومت در برابر آب، برخورداری از میکروفن و امکان اتصال به اینترنت اشاره کرد. به همین لازم است که بر اساس محل نصب، بودجه و ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید، اقدام به انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه کنید.

  • بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست.
  • اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.
  • ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد.
  • فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کننده‌های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت‌افزار و کابل اضافی در دوربین‌ها ادغام کنند.

با این حال، هنگامی که شخصی حرکت می‌کند، دوربین در صورت فعال بودن به شما هشدار می‌دهد. عجیبه که اسمی از قویترین و بزرگترین و پراوازه ترین های این صنعت و تکنولوژی در لیست شما قرار نداره . اما اخیرا اجناس این برند در ایران ناموجود شده و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده. همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است.

دوربین مداربسته دیجیتال

اکنون که دوربین، پایگاه داده‌ای از چهره‌های آشنا داشته باشد (نگران نباشید، چهره‌های آشنای دوربین شما در حساب شما باقی می‌ماند و در تشخیص چهره سایر کاربران Nest استفاده نمی‌شود)، می‌توانید اعلان‌های خود را پیکربندی کنید. Nest Cam تمامی چهره‌هایی را که می‌بیند را شناسایی کرده و از شما می‌خواهد تا با استفاده از برنامه همراه، نامی برای آن چهره‌ها بگذارید. هوش مصنوعی Nest توسط Google ارائه می‌شود، با این شرایط، تشخیص چهره برای دوربین کار سختی نیست.

دوربین کنترل کودک

قبل از خرید دوربین مدار بسته، بایستی از پرفروش ترین و بهترین برند های دوربین مدار بسته اطلاعاتی داشته باشید، تا بتوانید بهترین برند دوربین مدار بسته را خریداری کنید. در ادامه برای این که انتخابی دقیق و تصمیمی صحیح در زمان خرید داشته باشید، به بررسی بهترین برندهای دوربین مدار بسته پرداخته ایم. در صورتی که نیاز به تحقیقات بیشتری دارید، حتما تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

ساعات کاری

شما می­خواهید گذر افراد از روی مجله خبری دوربین مداربسته آی پیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده . در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. البته تا رسیدن به کیفیت برندهایی همانند هایک ویژن یا داهوا باید راه طولانی را بپیماید.

http://dieselcommittee.ir