پرفروش ترین دوربین مداربسته در بازار ایران CCTV | cctvipcamera

در صورتی که در رابطه با اصلی بودن یک برند خاص سوالی داشتید می‌توانید با ما تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره داده شود. از معایب دوربین های برند پلکو میتوان به حساسیت پایین نسبت به حرکت و آسیب پذیر بودن آن اشاره کرد . سیستم های حرفه ای صوتی و کنفرانس برای ارتباط صدا، صدا و موسیقی طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد. و هرکسی در دنیا بتواند از طریق این نام محصولات شرکت آنها را شناسایی کند. موریتا در نظر داشت تا نامی را انتخاب کند که در هیچ زبانی وجود نداشته باشد.

http://dieselcommittee.ir

در راستای خرید دوربین مدار بسته این مقاله به شما کمک شایانی می‌کند. قیمت مناسب و بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها باعث شده تا این برند دوربین مدار بسته در جمع بزرگان این صنعت قرار بگیرد. با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند. داهوا یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time در کشور چین آغاز به کار کرد. با توجه به نیازجامعه به سیستم های امنیتی و با به کارگیری نیروهای ماهر و کارآمد، داهوا از جمله شرکت هایی است که سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده و با تلاش فراوان توانسته لیسانس تولید فناوری را کسب نماید.

خدمات و محصولات تولید شده توسط پاناسونیک، به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی اهمیت زیادی دارند. به خاطر داشته باشید که پاناسونیک هم در زمینه تولید انواع تلفن به موفقیت زیادی دسترسی پیدا کرده و هم برای ساخت بهترین مدل های دوربین مداربسته شناخته شده است. هایولک نیز یکی از برندهای برتر دوربین مداربسته است که به لطف قیمت‌‌گذاری مناسب و به‌کارگیری مولفه‌های سخت‌افزاری با کیفیت در ساخت دوربین و دستگاه nvr و dvr هایلوک توانسته است نظر مساعد شرکت‌ها را به خود جلب کند.

  • بر اساس نوآوری‌های تکنولوژیکی، فناوری داهوا راه حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی جامعی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کننده ارائه می‌دهد.
  • این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد.
  • Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد.
  • اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است.
  • هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد.
شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. امروزه این برند بعد از هایک ویژن و داهوا سومین برند در چین می باشد. Videopark بیش از 10 سال است که در صنعت دوربین های مدار بسته فعالیت می کند. واقعا به جرات می شه گفت برند داهوا یکی از بهترین برند های موجود تو بازار ایران است.

بررسی دوربین های مداربسته بر اساس برند

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته SVISION دارای انواع دوربین های اس ویژن تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ SVISION می باشند. دوربین مداربسته گاردین دارای انواع دوربین های Guardian تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ Guardian می باشند. برند Keeper دارای انواع دوربین مدار بسته کیپر تحت شبکه، AHD و آنالوگ می باشد. دوربین های مداربسته سونی برای کاربردهای امنیتی و نظارتی منازل، ساختمان های تجاری، کنترل ترافیک، حفظ امنیت فضای مورد نظر، کنترل پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند. شایان ذکر است، کیفیت ساخت لنزهای دوربین های مداربسته سونی در میان سایر برندهای معتبر بسیار عالی و چشم‌گیر می باشد. سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی.

برند یونی ویوUniview