چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | cctvipcamera

دوربین سقفی یا گرد نام های دیگری است که برای این نوع دوربین به کار می رود. نوعی از انواع دوربین‌های مداربسته که ارتباط بین دوربین و دی وی آر در بستر آنالوگ و با کابل RG59 (آنتنی) است. این سیستم به صورت مختصر یک سیستم مداربسته ساده و ارزان برای کاربری‌های غیر حرفه‌ای و غیر ضروری است. بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مکان هایی هستند که دارای رفت و آمد زیادی می باشد. بیماران با مشکلات مختلف وارد بیمارستان ها می شوند و تحت درمان قرار می گیرند.

دوربین پشت آینه ای

دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. دوربین مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط سیستم امنیتی وجود دارد. البته باید توجه داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد.

http://dieselcommittee.ir

دوربین های اسپید دام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردارند. همانگونه که اشاره گردید هنوز دوربین های آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربین های مداربسته متداول بکار می روند. بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ آموزش می دهند و از آموزش های نسبتا پیچیده شبکه ای در مورد دوربین های دیجیتال صرف نظر می کنند.

آنها همچنین می‌مجله خبری دوربین مداربسته آی پیند یک مشاوره رایگان در مورد انواع دوربین مدار بسته مناسب، برای کسب‌وکار شما و نحوه انطباق با قوانین کشوری انجام دهند. وقتی صحبت از تعداد انواع دوربین مداربسته به میان می‌آید، همیشه این موضوع اهمیت دارد، زیرا این دوربین‌ها نیازهای مختلفی را برآورده می‌کنند. دوربین های مدار بسته نقش بسیار مهمی در کنترل جرم و جنایت ایفا می کنند به همین دلیل استفاده از آن ها در مکان های مختلفی که امکان سرقت وجود دارد، بسیار رایج است. لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید. چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند. بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید.

  • این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد.
  • اگر نمای تمیز در زمینه کاری شما مهم است، دوربین‌های مداربسته بی‌سیم یک گزینه امنیتی عالی هستند.
  • دوربین بولت، دورین دام، دوربین باکس، دوربین چشم ماهی و دوربین های مینیاتوری تقسیم می شوند.
  • دوربین‌هایی که توسط برندهای ناشناس تولید می‌شوند شاید قیمت بسیار ارزان‌تری داشته باشند اما از نظر کیفیت قابل اطمینان نیستند.
این دوربین ها با استفاده از نور مادون قرمز می توانند در نقاطی که حتی ذره ای نور وجود ندارد تمامی حرکت را ثبت نموده و امکان مشاهده آنها را فراهم نمایند. در صورتی که قصد دارید از این امکان استفاده نمایید در هنگام خرید ، دوربین هایی را انتخاب کنید که قابلیت دید در شب یا نور مادون قرمز را داشته باشند. معیار دیگری که می توانیم برای دسته بندی دوربین های مداربسته ارائه کنیم لنز دوربین است. دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند. این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود.

پک دوربین مداربسته 8 کانال 2 مگاپیکسل AHD دید در شب رنگی مدل M-386051-w