کابل موبایل ⭐️ خرید + لیست قیمت انواع کابل موبایل فروش نقد و اقساط دیدنگار

شرکت اوپو نیز جهت شارژ دستگاه‌های خانواد خود از یک استاندارد اختصاصی استفاده کرده که قادر است دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی را با ۵۰ وات شارژ کند. کابل OTG همچنین به شما کمک می کند تا با اتصال موس یا کیبورد به گوشی تان، بتوانید راحت تر با اپلیکیشن های داخل آن کار کنید. در زمان هایی که در داخل فلش اطلاعاتی داشته باشید و دسترسی به سیستم کامپیوتری ندارید، کابل OTG به شما کمک می کند تا آن فلش را به گوشی خود متصل کرده و اطلاعات آن را به گوشی منتقل کنید. کابل های AUX که در بالا نیز به آن اشاره کردیم هم برای انتقال صدا به کار می روند.

کابل موبایل ⭐️ خرید + لیست قیمت انواع کابل موبایل فروش نقد و اقساط دیدنگار

کابل USB Type-c شارژ و انتقال داده تایپ سی کابل شارژ و انتقال داده 1 متری یو‌اس‌بی تایپ C ویژه‌ی انواع گوشی موبایل، تبلت و دوربین و.. برای سود بیشتر در فروش اینترنتی کابل و شارژر و مبدل، ملاک شما باید خرید کابل شارژ اصلی موبایل با بهترین قیمت باشد. در کنار قیمت پایین، تنوع بالا و همچنین کیفیت مناسب در فروش اینترنتی انواع سیم شارژر موثر است. با استفاده از پورت Type-c می توان سرعت انتقال داده USB 3.2 را تجربه کرد. به همین دلیل مبدل تایپ سی به لایتنینگ و کابل دوسر تایپ سی از جدید ترین کابل شارژرهای مورد استفاده در گوشی ها و لپ تاپ ها است.

همانطور که از نام آن پیداست، نسبت به USB معمولی کوچکتر است اما در مقایسه با جانشین آن بزرگتر است. البته خیلی از تولیدکنندگان تلفن‌های اندروید گزینه‌های اختصاصی USB-PD برای شارژ سریع را با نام‌های تجاری مختلفی به فروش می‌رسانند. گفته می‌شود با اینکه کابل‌های شارژر خیلی سریع‌تر شارژ می‌کنند؛ اما سری‌های شارژر مورد نیاز هیچ کدام با هم سازگار نیستند و برای همین، باید تنها از یک مورد خاص برای تلفن همراه خود استفاده کنید. اگر کوشی همراه شما دیر شارژ می‌شود، توصیه می‌کنیم مقاله دلیل دیر شارژ شدن گوشی را کابل شارژر گوشی موبایل از دست ندهید.

ولی هم اکنون بسته بندی در خرید عمده کابل شارژ موبایل برای سود اهمیت زیادی دارد. داتیس مارت به عنوان بزرگترین پخش کننده عمده کابل و کلگی شارژر موبایل، انواع کابل شارژ را با بسته بندی متنوع، فله و یا پلی بگی در سبد محصولات خود قرار داده است. در خرید کابل شارژ گوشی ابتدا باید بدانید که از سه مدل کابل میکر یو اس بی، تایپ سی و لایتنینگ کدام کابل را نیاز دارید. شما در صورتی باید اقدام به خرید کابل شارژ سیمی لایتنینگ کنید که از موبایل آیفونی استفاده می کنید و مسلم است که برای خرید کابل شارژ گوشی اندرویدی باید از کابل تایپ سی یا میکرو یو اس بی استفاده کنید.

چرا که در صورت کیفیت پایین کابل شارژ و آداپتور، در ابتدا باتری صدمه جدی می بیند و در ادامه نیز احتمال دارد خود گوشی موبایل کارایی و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. برای اتصال دستگاه تلفن همراه و رایانه به منظور ارتباط داده استفاده می شود. با توسعه روزافزون گوشی‌های هوشمند، کابل‌های داده نیز متنوع‌تر می‌شوند.به طور عمده سه نوع پورت برای رایج ترین کابل های داده وجود دارد. پورت Micro USB و TYPE-C برای مدل های اندروید و درگاه لایتنینگ برای گوشی های موبایل اپل.

در صورتی که شما واردات مستقیم و پخش عمده کابل شارژ را دارید باید بر اساس بازار هدف خود، انواع کابل شارژ سریع ( کابل شارژ فست) را در سبد محصولات خود قرار دهید. پس تنوع بالا در پخش عمده کابل شارژ و کلگی در فروش و سود شما تاثیر به سزایی دارد .عموما مشتریان عمده ی شما به دنبال خرید انواع کابل شارژ گوشی موبایل با بهترین قیمت هستند. ولی در صورتی که هدف شما فروش کابل شارژ به مصرف کننده نهایی است بهتر است سلیقه و بودجه مشتریان خود را در نظر بگیرید. با روی کارآمدن کابل فست شارژ، عملا خرید و استفاده از کابل شارژ معمولی توجیجی ندارد چرا که این قبیل کابل‌ها با سرعت کندی قادر به شارژ دستگاه هوشمند شما هستند. کابل شارژ معمولی قابلیت انتقال جریان حداکثر تا ۱ آمپر را دارد و برای شارژ گوشی‌های نسل جدید خانواده اپل و سامسونگ مناسب نمی‌باشد. شما می‌توانید از قبیل کابل شارژر معمولی برای شارژ هدست، اسپیکر و سایر دستگاه‌های دیجیتال دیگر که نیاز به سرعت و توان شارژ بالایی ندارند، استفاده نمایید.

خرید کابل شارژ تقلبی برای گوشی های سامسونگ و آیفون منجر به مشکلات متعدد مانند خراب شدن ای سی شارژ گوشی، فرسوده شدن باتری و حتی آتش سوزی می شود. نمونه های تقلبی کابل تایپ سی، تایپ بی و کابل میکرو یو اس بی به شدت زیاد شده است. هیچ یک از این کابل ها استاندارد نیستند و اکثر آن ها قابلیت انتقال اطلاعات را ندارند. بعد از کنترل و بررسی نوع و تحمل جریان عبوری کابل شارژ نوبت به انتخاب بر اساس قیمت کابل گوشی است. در انتخاب بر اساس قیمت کابل شارژر اندروید بیشترین سردرگمی برای مصرف کننده به وجود می آید و انصافا بازه انتخاب بر اساس قیمت کابل گوشی بسیار زیاد است.

دسته بندی نتایج

با توجه به سیاستی که شرکت اپل در فروش گوشی های همراه (اپل سعی نکرده مانند دیگر برند ها تمام سلیقه ها را پوشش دهد) این شرکت تعداد مدل های زیادی به بازار عرضه نکرده است. پس تعداد کابل شارژ لایتنینگ مورد نیاز برای گوشی آیفون بسیار کم است. البته این موضوع نشان دهنده کیفیت پایین دیگر برندها نیست.کافی است سری به بازار لوازم جانبی موبایل بزنید تا با انواع برندهایی که بسیار حرفه‌ای در این زمینه در حال فعالیت هستند رو به رو شوید.

کابل شارژ سریع میکرو یو اس بی سامسونگ مدل Orange

هنگام خرید کابل شارژ گوشی توجه به نوع سوکت کابل، جریان آمپر و ولتاژ عبوری، جنس کابل، طول کابل، و نوع کاربری کابل خیلی مهم می باشد. موبایل های A33 ،A52S و A72 همگی با آداپتور 25 واتی و کابل شارژر 5 آمپر شارژر می شود. این درحالی است که برند شیائومی بسیاری از محصولات خود را با آداپتور 65 واتی و 120 واتی مجهز کرده است. اگر قصد خرید یک کابل شارژ یا رابط را دارید، بهترین انتخاب از نظر خود تولید کننده این محصولات خرید محصولات اورجینال آنهاست. خوشبختانه تمام برندهای تولید کننده محصولات دیجیتال، کابل‌های یدکی آنها را نیز تولید کرده‌اند که در صورت نیاز می‌توانید آنها را خریداری کنید.