گوشی سامسونگ برای کدام کشور است؟

اگر حتی کاربری با استفاده سنگین از گوشی باشید، شارژ باتری راحت تا روز بعد دوام میآورد. هنگام اجرای اپلیکیشنهای مختلف و سنگین بر روی گوشی هیچگونه وقفهای مشاهده نمیشود. توزیع وزن این گوشی زیاد خوب نیست و در دست سنگین حس میشود و زمانی که در دست میگیرید به سمت جلو خم میشود. Redmi note 8 pro یک باتری بزرگ لیتیوم – پلیمری با ظرفیت 4500 میلیآمپر ساعت دارد که با سرعت بالای 18 وات سریعا شارژ میشود. در انتهای Redmi note 8 pro تک بلندگو آن با کیفیت صدای خوب قرار گرفته است. گوشی Redmi note 8 pro از 4 دوربین استفاده میکند که عبارتند از دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، فوق عریض 8 مگاپیکسل و دو حسگر 2 مگاپیکسل برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق. حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز سایر مولفههای دوربین را تشکیل میدهند.

نکتهای که باعث افزایش ارزش این گوشی شده و آن را نزد خریداران به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است، نمایشگر و یا صفحه نمایش آن است. ضمن اینکه نمایشگر این مدل کیفیت ایدهعالی برای تماشای فیلم و سریال و حتی بازی موبایلی دارد. در بررسیهای صورت گرفته، این هندست موفق شد بازی PUBG Mobile را با تنظیمات گرافیکی HDR و حداکثر نرخ فریم بدون کوچکترین مشکل اجرا نماید. سلام رفقا این تجربه چندین هفته ای من از کار با s10 هست که قبلش s8 داشتم اول مزیت های این تعویض رو بهتون بگم خوب طراحی بروز تر کنار سخت افزار قوی که واسه من که کارم آنلاین هست خیلی مهم هست سری S کلا رو عکاسی و استفاده نرم افزاری با طراحی باریک و خوش دست تمرکز میکنه این موبایل حداقل تا 95 درصد بازی هارو گرافیک مکس اورد بالا فقط رو پابجی و فورتنایت با گرافیک بالا انصافا داغ کرد…

هندست جدید ردمی از حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.79 و پیکسلهای 0.8 میکرونی بهره میگیرد. حسگر اثرانگشت در عقب و داخل برآمدگی دوربین قرار داده شده است. طراحی شیائومی نوت ۸ پرو به نسبت نسل قبلی خود فرق چندانی ندارد و همچنان مانند نوت 7 پرو، پنل جلو و عقب تحت حفاظت گوریلا گلس 5 قرار دارد. این گوشی عالی مشخصاتی مانند چیپست Helio G90Tمدیاتک، باتری بزرگ با سرعت شارژ بالا و مجموعه دوربین چهارگانه در عقب دارد. یکی از دلایل موفقیت شیائومی طی چند سال گذشته، کیفیت بالا و قیمت پایین سری ردمی این شرکت بوده است. سری Note: سرس نوت سامسونگ خواهان بسیاری داشت تا اینکه در مدل جدیدش باتری آن دچار انفجار میشد. هنگامی که مزایا و معایب خرید گوشی سامسونگ را کنار هم میگذارید، مزایای آن بر معایبش میچربد، به همین دلیل ارزش خرید گوشی سامسونگ بسیار بالاست. در کنارههای گوشی هم طراحی مقاوم و جذابی را میبینیم که گوشی را بسیار خوش دست میکنند.

موبایل سامسونگ

این دو گوشی با کاهش 200 دلاری از مدل های سال قبل ، از ارزانترین مدل های پرچمدار سری S هستند که تاکنون سامسونگ معرفی کرده که هدف آنها دستیابی به یک پرچمدار مناسب با قیمت اقتصادی تر می باشد .برخلاف سال های گذشته این بار این دو مدل تقریبا یکسان هستند و تنها تفاوت که دارند در اندازه و باتری و چند ویژگی جزئی تر می باشد . شما می توانید برای تماس با نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران روی تماس با کارشناسان سامسونگ کلیک کنید. Samsung Galaxy Z Fold 2 در واقع نسخه تکمیل شده تاشو شرکت سامسونگ است که هنگام استفاده از آن تجربه تبلت را به شما ارایه میدهد. با این حال، حجم صدای خروجی از بلندگو بسیار بالا است و زمان گوش دادن به موسیقی افراد داخل یک اتاق صدای آن را واضح میتوانند بشنوند.

خرید گوشی شیائومی

دوربین فوق عریض تصاویر ترجیحا ملایم میگیرد، گرچه برای به اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی بسیار خوب هستند. برای استفاده از حالت شب یا Night Mode، اگر نورپردازی در محیط به درستی انجام شده باشد (مثل حالتی که در یک خیابان، نوری محیطی وجود دارد یا نور چراغ خیابان به سوژه بتابد)، تصاویر واقا جذاب خواهند بود؛ اما نتیجه عکاسی در محیطهایی که کاملا تاریک است، اصلا خوب نیست و نباید حسابی روی آن باز کنید. گرچه اگر در اماکن شلوغ باشید، شاید صدای گوشی یا پیامهایتان را نشنوید.

خرید گوشی سامسونگ

این گوشیها دارای پردازنده بسیار قوی هستند و سیستم خنککننده مخصوصی دارند که گرما را به صورت یکسان پخش میکنند. ناشی می شود. یکی دیگر از مزایای بزرگ گوشی های موبایل سامسونگ تنوع بسیار بالای آن هاست و شاید مشکل شما هم این است که نمی توانید مدل دلخواه و با کاربرد مورد نظرتان را پیدا کنید. بر اساس مدل دستگاه و تجربه کاربران ممکن است مشکلات دیگری نیز در این دستگاه ها مشاهده شود که برخی از آن ها به راحتی با چند راه کار ساده برطرف می شوند و برخی موارد نیز به تعمیرات تخصصی تر نیاز دارند.

استدلال سامسونگ این بود که گنجاندن حافظه قابل ارتقا باعث کاهش سرعت عملکرد کلی گوشی میشود، اما سایر تولیدکنندگان مانند LG و HTC موفق شدند آن را در آن سال کار فونر سایت خرید گوشی سامسونگ کنند. این جعبه به صورت استاندارد با کابل آداپتور Type-C To Audio نیز عرضه میشود، زیرا گوشی هیچ جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد. برخلاف خیلی از رقبا برگ برنده ردمی نوت 8 پرو پشتیبانی از استاندارد HDR است تا بتوانید در پلتفرمهای استریم مانند نت فلیکس، فیلمها را با بالاترین کیفیت ببینید. سومین مدل که قدرتمندترین و ویژهترین عضو این خانواده به حساب میآید، از طراحی متفاوتی بهره میبرد و مانند گوشیهای سری گلکسی نوت دارای جایگاه مخصوص نگهداری قلم S Pen است. گلکسی نوت یکی از بهترین گوشیهای سامسونگ است که ویژگیهای منحصر به فردی دارد؛ قلم، صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن بالا، حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت و بسیاری از ویژگیهای دیگر، این سری از تلفنهای هوشمند سامسونگ را به یکی از معروفترین سری گوشیهای پرچمدار تبدیل کرده است.

گوشی سامسونگ سری اس

گوشی های سری سامسونگ گلکسی M، گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A و موبایل سامسونگ گلکسی اف F نیز دستگاه های میان رده و پایین رده موبایل Samsung محسوب شده که بازه بلند از رنج قیمتی های مختلف را درون خود جای داده و بخش عظیمی از فروش این شرکت را تشکیل می دهند. این رقم بسیار پایینتر از رقبا است و سایر گوشیهای اندرویدی میان رده و پریمیوم از 65 تا 120 وات رنج میبرند. کیفیت تصاویر دوربین اصلی در شب مجددا از نظر رنگ و کنتراست خوب هستند و نواحی بسیار روشن و سایهدار جزئیات خوبی را به نمایش میگذارند. بعلاوه دوربینهای اصلی و سلفی گوشی قادر به ضبط ویدیوهای 4K و فول اچدی با نرخ 30 فریمبرثانیه هستند. دوربین سلفی 20 مگاپیسلی نیز در قسمت جلویی دستگاه مستقر شده است.

بنابراین این سری که با گرانترین گوشیهای بازار رقابت میکند، دقیقاً مانند رقبای خود با قیمت بالاتری به فروش میرسند. گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی نتیجه افکار این شرکت برای رقابت با سایرین در بازار میانردهها و حفظ جایگاه برتر این کشور در کشورهایی مانند هند است. در مورد ماندگاری شارژ آن باید بگوییم عالی و حتی در حد پرچمدارهایی مانند P30 Pro هوآوی است. گرچه به علت برآمدگی بیش از حد زیاد مجموعه دوربین، توصیه میکنیم حتما از یک قاب محافظ استفاده کنید. قدرت این چیپست در حد پرچمدارهای سال 2018 و چیپست اسنپدراگون 845 کوآلکام است. بلکه فلش وسیلهای است که با کمک آن نورپردازی میکنند. زمانی که گلکسی اس 20 اف ای در میان گوشی سامسونگ سری s جدید حضور داشت کاربران بسیاری بدنبال خرید نسخه 5G آن بوده اند که امروزه تقریبا تمامی محصولات جدید شرکت سامسونگ از این فناوری پشتیبانی میکنند.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو