خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | cctvipcamera

ما به کابل 75 اهم نیاز داریم و کابل های از پیش ساخته معمولاً قادر به این کار نیستند. دوربین مداربسته استوانه ای شکل هستند که برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند. این دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربرد مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب شد. دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین مداربسته IP، انتخاب مناسبی برای صاحبان مشاغلی است که اغلب از مکان ضبط دور هستند و در حال حرکت هستند.

دوربین باکس:

چراکه دقیقا طبق همان آمار ذکرشده، سارقین، مراکز و مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که امنیت زیادی ندارد و هیچ گونه تجهیزات ردیابی در آن ها استفاده نشده است. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصاویر بالا و فوق العاده ای را ارائه می‌دهند.

دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی می باشد و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. دوربین های دام به صورت معمول برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید. برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند.

http://dieselcommittee.irالبته باید اشاره داشت که مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد و شما نمی توانید در حالت عادی و برای شرایط عادی از آن ها بهره ببرید. قابل ذکر می باشد که برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد بسیاری خواهد داشت. دوربین های مدار بسته شبکه یا IP در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شوند و تصاویر دریافتی را به کد 0 و 1 تبدیل می کنند. با توجه به اینکه در این دوربین ها تصاویر به کدهای 0 و 1 تبدیل می شوند می توان تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کرد. دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند.

دوربین بولت بیسیم آیمو مدل Imou Bullet 2C IPC-F22P

در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد. بنابراین قبل از اقدام به خرید دوربین تا پایان این مطلب همراه ما باشید. انواع دوربین مداربسته را می‌توان براساس امکانات و آپشن‌های آن نیز معرفی کرد.

  • دوربین بولت در کیفیت های متفاوت به صورت شبکه و آنالوگ ساخته شده است از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند.
  • دوربین مداربسته استوانه ای شکل هستند که برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند.
  • دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند.
  • علاوه بر این، راه‌اندازی و نگهداری کمتری برای دوربین موردنیاز است و فیلم برای دسترسی آسان به‌صورت آنلاین ارسال می‌شود.
  • جنس بدنه در دوربین های دام از نوع پلاستیک است، از این رو برای موقعیت های باز و در بیرون از مکان های مسقف کاربر چندانی نخواهند داشت.
  • جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.