دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | cctvipcamera

پاسخ به این سوال که شما تا چه حد میخواهید به سوژه مدنظرتان نزدیک شوید و دیتا بدست آورید به شما کمک میکند تا رزولشن دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. دوربین مدار بسته تحت شبکه برند دی – لینک بسیار مناسب نصب در مصارف خانگی می‌باشد. قیمت دوربین‌های امنیتی‌ خانگی می‌تواند بسیار متفاوت باشد و از چند صد دلار تا چند هزار دلار متغیر باشد. این بستگی به خدمات، مدل، ویژگی‌ها یا فضای ذخیره‌سازی ویدیویی دارد که برای دوربین خود می‌خواهید.

http://dieselcommittee.irاین دوربین‌های مداربسته خانگی دارای دید در شب، صدای دو طرفه، سازگاری با الکسا و ضبط پیوسته اختیاری با کیفیت 720p HD هستند. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و ….. خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. همچنین اگه دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مداربسته ایرانی داشته باشید.

دوربین مداربسته برند یونی ویو (Uniview)

این باعث می شود مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های تحت شبکه مشابه با سایر دستگاه هایی باشند که نیاز به اتصال به شبکه از طریق کامپیوتر یا سایر دستگاه هایی که به اینترنت متصل می شوند، دارند. اولین سری از دوربین‌های مداربسته شبکه به وسیله شرکت AXIS با نام مدل Neteye 200 معرفی شدند. در اواخر ۱۹۹۹ این شرکت اقدام به استفاده از ورژن‌های خاص لینوکس برای راه‌اندازی دوربین‌های خود کرد.

  • پاسخ به این سوال که شما تا چه حد میخواهید به سوژه مدنظرتان نزدیک شوید و دیتا بدست آورید به شما کمک میکند تا رزولشن دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید.
  • این یکی از آن ویژگی‌هایی است که فقط با اشتراک Nest Aware می‌توانید دریافت کنید، اما اگر هزینه ماهانه را بپردازید، Familiar Face Alerts می‌تواند امنیت خانه‌تان را به شدت بهبود بخشد.
  • بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد.
مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است.

نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاس‌پذیری را تضمین می‌کند و یکپارچگی را ساده می‌کند. با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است. با 25 سال دانش و تجربه بی‌نظیر، نام Zicom اکنون مترادف با صنعت امنیت سایبری در جهان است.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: 5. دوربین امنیتی Wyze Cam