دوربین مدار بسته خرید و قیمت دوربین مداربسته CCTV | cctvipcamera

قیمت دوربین مداربسته با توجه به ویژگی ها و کارایی های آن می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر شما هم قصد دارید که یکی از انواع دوربین های مداربسته را خریداری کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سیستم های مدار بستهدر هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مداربسته در محصولات HD آنالوگ در هر سه فناوری گفته شده نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه پایین تر می باشد. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند.

http://dieselcommittee.irهر نوع لنز دارای ویژگی هایی است که با سایرین متفاوت است و بسته به کاربرد جایگاه خود را دارند. فاصله کانونی و قابلیت تنظیم فاصله کانونی تعیین می کند که دوربین چه نوع لنزی دارد. فاصله کانونی برحسب میلی متر محاسبه می شد و هر چه میزان فاصله کانونی کمتر باشد میدان دید بزرگتر است. برای دوربین های مدار بسته میدان دید افقی و عمودی است که تحت تاثیر قرار می گیرد، در حالی که در دروبین های معمولی فقط دید افقی است که بیشتر مورد توجه است. دوربین های مداربسته روز و شب قابلیت کارکرد در هر نوع محیطی با نور معمولی و نور کم را دارند. این سیستم دوربین مداربسته نیازب به نورپردازی مادون قرمز را ندارند و می توانند ویدیوهای واضحی را در شرایط روشن و تاریک ضبظ کنند.

دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما Fisheye (چشم ماهی)

برای نصب این دوربین ها لازم است پس از تهیه دوربین و دی وی آر از هر دوربین یک کابل کواکسیال به DVR کشیده می شود. برای منبع تغذیه دوربین ها هم می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا نصب کرد. یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد. اگر بخواهیم دوربین‌های مداربسته را تقسیم‌بندی كنیم باید به چند مورد اشاره داشته باشیم. در این صورت ما با دوربین‌های آنالوگ، IP یا تحت شبكه و تركیبی از این دو طرف هستیم. دوربین های مادون قرمز یا دید در شب این قابلیت را دارند که با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز محیط را در تاریکی زیر نظر داشته باشد.

این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است. دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.

  • دوربین مدار بسته اسپید دام یا متحرک چرخشیدوربین های متحرک دارای تنوع زیادی می باشد و همچنین دارای کاربردهای فراوان می باشد.
  • منازلی دارای دوربین مداربسته کمتر از خانه های فاقد دوربین مورد سرقت یا تخریب قرار می گیرند.
  • به همین جهت است که برخی افرای دوربین هایی با کیفیت 4K دریافت می کنند و حسگرهای حرکتی برای صرفه جویی در فضا را فعال می کنند.
  • انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند.

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. اساس کار دید در شب در دوربین مداربسته دید در شب بر مبنای IR cut می باشد و کم شدن نور محیط دید در شب دوربین به صورت اتوماتیک فعال می شود. در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود.

انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل و فرم ظاهری