دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | cctvipcamera

این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود.

  • بله شما می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا جدول تعرفه نصب دوربین مداربسته رو مشاهده کنید، دکمه دانلود به صورت PDF هم رو در صفحه وجود داره.
  • در سال های گذشته برای انتقال تصویر در سیستم دوربین های امنیتی و نظارتی خود نیاز به آیپی استاتیک داشتید که در سال های اخیر اکثر محصولات دوربین مدار بسته از روش آسان P2P بهره مند می باشد.
  • و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد.
  • در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند.
بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. اگر فردی در یکی از دوربین های مداربسته اماکن تجاری ضبط شده است و درخواست یک کپی از فیلمی که روی آن ضبط شده است، باید ظرف یک ماه آن را ارائه دهید.کسب‌وکارها به دلیل نادیده گرفتن قوانین حفاظت از اطلاعات دوربین‌های مداربسته ممکن است با جریمه مواجه شوند. با اطلاع دادن به ICO به عنوان یک کنترل کننده داده ثبت نام کنند و هدف از استفاده از دوربین مدار بسته در محل تجاری خود را مشخص کنند.

دسته‌های محصولات

اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت .

دوربین تحت شبکه هایلوک مدل IPC-D140H

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد. تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید. دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد. دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد.

http://dieselcommittee.ir

پک دوربین های مداربسته بایستی شامل نیاز های اولیه مانند دید در شب و انتقال تصویر و چندین لازمه دیگر باشد، اما دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط با بروزتر شدن تکنولوژی امکانات بیشتری از آن خود کرده اند. تاریخچه پیدایش این سیستم ها به سالیان پیش بازمیگردد، اما اولین نمونه از دوربین مداربسته در سال 1942 توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت به میزان دقت و چگونگی شلیک موشک های جنگی با نام وی تو V2 به کار گرفته شد. چند سال بعد شرکتی با نام Vericon در امریکا اقدام به تولید اولین نمونه تجاری از دوربین های مداربسته با تکنولوژی آنالوگ کرد که انقلابی شگرف در طراحی و تولید تجهیزات امنیتی بود، این شرکت در حال حاضر تولید کننده دوربین های مداربسته با پروتکول های معروف امنیتی است. قیمت دوربین مداربسته بستگی به معیار های مختلفی دارد، از جمله این معیار ها می توان به لنز دوربین مداربسته، کیفیت تصویر، برند دوربین مداربسته، جنس بدنه، تکنولوژی دوربین مداربسته و… اشاره کرد. دوربین های مداربسته برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند نیازمند یک سری لوازم جانبی هستند که هر کدام از آنها دارای وظایف مختلفی می باشند، در ادامه قصد داریم تمامی لوازم جانبی و تجهیزات دوربین مداربسته را بازگو کنیم. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی های هوشمند این امکان برای کاربران دوربین مداربسته فراهم شده است که برای انتقال تصویر از طریق تلفن همراه و نرم افزار های موبایلی مربوطه انتقال تصویر دوربین مدار بسته صورت گیرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1327G0-L