قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی 20 مورد چی چی چی | cctvipcamera

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM را می‌توانید روی هر سطحی نظیر سقف یا دیوار نصب کنید. به واسطه‌ی وزن کم ۲۳۹ گرمی خود، می‌تواند در هر جای دیگری هم قرار بگیرد. مواد به کار رفته در ساخت بدنه‌ی این دوربین، پلاستیک و فلز است که باعث می‌شود در برابر سقوط یا ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم باشد و هیچ آسیبی نبیند. دوربین مداربسته AHD-OR-111 به دلیل برخورداری از منبع تغذیه DC با ولتاژ 12 ولت، با اتصال مستقیم برق کار کرده و در شرایط قطعی برق قادر به استفاده از آن نخواهید بود. از بین نقاط قوت این دوربین مداربسته می‌توان به پشتیبانی از کاهش نویز دیجیتال 2D/3D DNR، امکان استفاده در خارج از محیط مغازه و برخورداری از کابل مقاوم و بلند اشاره کرد. پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.

http://dieselcommittee.ir

این زمان بستگی به هارد دوربین مداربسته و نوع حالت ضبط و همچنین کیفیت ضبط دارد که فروشنده موظف است این نکات را برای شما تحلیل نماید . اما در صورت نیاز به استفاده از دوربین های مداربسته درمحیط بیرون و مسافت دید بالا حتما از دوربین های ۴ مگاپیکسل به بالا استفاده کنید . دوربین مداربسته مناسب، باید مناسب نیاز های ما باشد و صرفا ارزان بودن و یا گران بودن یک سیستم نباید حکم خرید ما را برای یک سیستم دوربین مداربسته صادر کند . از آنجایی که دید در شب مادون قرمز از حسگرهای LED با چشم غیرمسلح نامرئی است، دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب، این امکان را می‌دهد که بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم گرفته شود.

  • برند دیگری که می توان به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته به آن اشاره کرد، برند هایک ویژن است.
  • آنها قرار‌است اعمالی را که اتفاق می‌افتند ضبط کنند، بنابراین بعداً می‌توان آنها را بررسی کرد.
  • از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.
  • دوربین‌های تحت شبکه به دلیل اینکه در آنها تجهیزات بیشتری مانند پردازنده‌ها و … وجود دارد برد و تجهیزات حساس تری به نسبت دوربین‌های آنالوگ و یا توربو اچ دی هستند.
در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند. تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند. اما به‌احتمال بسیار قوی یک برند چینی درجه‌دو است که در بازار ایران تولید می‌شود.

برند هایک ویژن(Hikvision)

تیم مجله خبری دوربین مداربسته آی پی در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه بازار نماید. در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند. فضای ذخیره‌سازی از راه دور و محلی واقعاً اولویت است، اما برخی دوربین‌ها، مانند Flir FX هر دو گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین پرداخت هزینه اشتراک (معمولا ماهانه) برای ذخیره‌سازی ابری معمول است.

بررسی بهترین برند دوربین مدار بسته ی یونی ویو (Uni view)

خرید دوربین مداربسته آنقدر مهم است که اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید خرید درستی انجام نمیدهید. خیلی ممنون از پستی که جهت معرفی دوربین مدار بسته ایرانی در سایتتون قرار دادین. کدام یک از برند های اشاره شده را برای استفاده در پروژه های خود استفاده میکنید ! ؟ آیا تا به حال تجربه خاصی از استفاده دوربین های ایرانی مثل دوربین های مداربسته حارس، اکسوم، برایتون و ناظر داشته اید؟!

نقاط ضعف دوربین بوش