انتخاب مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای نصب کدام است؟ | cctvipcamera

برای این که بتوانید از امنیت فروشگاه و اجناس موجود در آن اطمینان حاصل کنید، روش‌های مختلف و متعددی وجود دارد. بدون شک یکی از بهترین این راهکار‌ها، استفاده از دوربین مدار بسته است. در صورتی که از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه استفاده کنید، می‌توانید با خیال راحت در ساعات غیر‌کاری محل را ترک کنید. همچنین در صورت وقوع اتفاقاتی مثل سرقت، یک منبع قابل اتکا در اختیار خواهید داشت که به شما در بازگشت مال از دست رفته، کمک شایانی خواهد کرد.

لیست برندهای برتر دوربین‌های مداربسته در جهان

برای کسب اطلاع از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی بهترین دوربین مداربسته دید در شب به دسته‌بندی زیر مراجعه کنید. بوش نیاز به معرفی نداشته و یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برند از برندهای کشور آلمان است. دوربین های تحت پروتکل ONVIF با وجود قیمت بالاتر امکانات بسیاری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. یکپارچه سازی سیستم های دوربین مدار بسته به کاربران امکان می دهد تا با توجه به نیاز خود دوربین های مدار بسته را از بین برند های مختلف انتخاب نمایند. این یعنی DVR مرکز سیستم دوربین های مداربسته آنالوگ است و این دوربین ها عموما با استفاده از یک منبع قدرت ۱۲ یا ۲۴ ولت کار می کنند. در مقابل، دوربین مداربسته تحت شبکه یک واحد همه کاره است که می تواند با دسترسی به آدرس IP دوربین کار کند.

پکیج دوربین AHD

در نتیجه بهترین دوربین مداربسته، دوربینی است که قابلیت چرخش در محورهای افقی و عمودی را نیز داشته باشد. همانطور که می‌دانید دوربین مداربسته وسیله‌ای است که می‌توانید از آن برای ضبط تصاویر در مکان‌های مختلف استفاده کنید. در آن سال ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک‌های خود از دوربین مداربسته استفاده کرد.

بهترین برند دوربین مدار بسته کدام ها هستند؟

خوشبختانه دوربین مداربسته مذکور دارای قابلیت دید در شب بوده و می‌تواند تا 25 متر را در تاریکی و شرایط نور کم نشان دهد. در نهایت شاید مهم ترین چیزی که بعد از خرید و استفاده از دوربین مدار بسته ایرانی برای شما حائز اهمیت است، خروجی تصاویر خوب و با کیفیت همراه با رضایتمندی شماست. اینکه شما از دوربین مداربسته ایرانی آنالوگ استفاده کنید یا IP بستگی به نیاز و محیط کاری شما دارد، که به نظر من بهتر است برای انتخاب دوربین مداربسته حتما از یک تیم فنی مشاوره بگیرید. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد . همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد.

http://dieselcommittee.irاگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم. هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است. در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است. سپس برای تصمیم صحیح‌تر و انتخابی دقیق‌تر، ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.

  • این مدل از دوربین‌ها برای استفاده در فضاهای کوچک مانند خانه و مغازه بسیار مناسب هستند.
  • مطمئن باشید خرید مطمئن از یک شرکت معتبر به مراتب موفقیت آمیز تر از خرید متفرقه اما شاید ارزان می باشد .
  • این برند تنوع محصول بالای داشته و بهترین دوربین مداربسته برای منزل را تولید می‌کند.
  • بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از نظر نوع اتصال به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند.