قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته ویژگی‌ها ️ | cctvipcamera

با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید. بنابراین قبل‌ازاینکه دیوارها را سوراخ کنید یا قاب درب، آجر یا دیوارپوش دوربین امنیتی خانه خود را خراب کنید، سرعت Wi-Fi خود را بررسی کنید. اگر اتصال در دوربین امنیتی بی سیم شما ناقص باشد، متوجه تاخیرهای قابل توجه، پیکسل شدن در فید زنده و دیگر تاخیرهای Wi-Fi خواهید شد که کیفیت ویدیو را ضعیف و دوربین‌های امنیتی خانگی را برای استفاده دردسرساز می‌کند. اکثر دوربین‌های امنیتی DIY امروزه در شبکه Wi-Fi خانگی شما کار می‌کنند. این بدان معناست که شما باید آن‌ها را در محدوده مسیریاب یا نقطه دسترسی بی‌سیم خانه خود قرار دهید تا به درستی کار کنند.

  • داهوا با گارانتی فراگستر، داهوا ایران، هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط، دوربین ارزون AHD ، انتقال تصویر روی موبایل و ….
  • شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد.
  • همچنین می‌توان هرکدام را به اشتراک Nest Aware اضافه کرد، که ضبط ابری به‌علاوه حداکثر تا 10 روز ضبط مداوم را امکان‌پذیر می‌کند.
  • دوربین‌های ثابت در نقطه‌ای مشخص نصب شده و زاویه دید ثابتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
از طرفی به منظور حمایت از تولید و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است. مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور است. که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند. اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید.

http://dieselcommittee.irبه مجله خبری دوربین مداربسته آی پی تعیین نوع پوشش دوربین ها و تنظیم نور مناسب آنها در محیط های مختلف به طور کلی دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری فروشگاه مگادید است. دوربین‌ هایی که برای محیط‌ های باز انتخاب و نصب می‌ شوند، حتما باید در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و ضد آب باشند. چی چی چی | سایت راهنمای خرید ، نقد و بررسی کالا به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را برای خرید کالا های خوب داشته باشید.

بزرگ‌نمایی دیجیتال به شما کمک می‌کند که بتوانید تصاویر ضبط شده را با دقت بیشتری بررسی کرده و جزئیات مختلفی را بهتر مشاهده کنید. قابلیت دید در شب، از مهم‌ترین امکانات بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بوده که در موارد بسیاری حیاتی محسوب می‌شود. از آن جایی که حفظ امنیت مغازه در هنگام شب یا در تاریکی اهمیت بسیار زیادی دارد، لازم است به سراغ دوربین مداربسته‌ای بروید که از دید در شب بهره ببرد. این دوربین دارای یک لنز با زاویه دید 118 درجه و وسعت دید بالا در شب است. با تمام این اوصاف یک دوربین فضای باز بی‌نقص نیست؛ به عنوان مثال در دمای زیر صفر درجه کار نمی‌کند.

پر بازدید ترین مطالب وبلاگ

راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید. اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد. همواره یکی از اولویت‌های فروشگاه مگادید، ارائه محتوای فنی مورد نیاز به کاربران برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای مجموعه مگادید بسیار مهم است که کاربران، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا انتخاب کنند.لذا مگادید از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند. 4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند.

ویدیو معرفی بهترین دوربین مدار بسته تحت شبکه