انتخاب مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای نصب کدام است؟ | cctvipcamera

یکی مجله خبری دوربین مداربسته آی پیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است. این مجموعه از زمانی که وارد عرضه تولید شد، به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات POE عمل کرد. اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد. دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است. این دوربین های مدار بسته امکان تجزیه و تحلیل تصاویر را دارند و در تمامی ساعات روز هفته می توانند داده های دریافت شده را در سطح بالایی نزد خود نگه دارند.

برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده

قبل از اینکه بخواهید بهترین دوربین مدار بسته خانگی را انتخاب کنید باید به نکاتی درباره آن توجه کنید‌. در ابتدا باید مشخص شود دوربین به کجا قرار است متصل شود.‌ اگر سقف یا دیوار است از دوربین‌های مناسب این مکان‌ها استفاده شود‌. در ادامه لیست برندهای برتر دوربین‌های مداربسته برای آشنایی بیشتر قرار داده شده است. مجموعه دیجی رانو در کنار دوربین های مداربسته خارجی در راستای حمایت از تولید ملی، از بین کلیه شرکت های تولیدکننده در کشور، بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی را به شما مشتریان و همکاران عزیز معرفی نمود. همانند هایک ویژن و داهوا برند یونی ویو نیز یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نمود.

برترین تولید کنندکان دوربین مدار بسته:

دوربین مدار بسته برای حفظ امنیت و حریم شخصی اهمیت دارد و هنگام بروز حوادث هم می‌تواند کمک کننده باشد. سیستم دوربین امنیتی همچنین دارای یک طرح اشتراک فضای ذخیره سازی ابری رقابتی است که از 3 دلار در ماه شروع می‌شود. اگر هزینه ذخیره‌سازی ابری را پرداخت کنید، به ویژگی های پیشرفته ای مانند شناسایی افراد، حیوانات، وسایل نقلیه و بسته های سفارشی برای نظارت تصویری دوربین در فضای باز خود دسترسی خواهید داشت. در حالی که Wyze در حال حاضر گزینه‌های بهتری برای فضای ذخیره‌سازی‌ابری ارائه می‌دهد، دوربین امنیتی داخلی Nest Cam (سیمی) یکی از بهترین دوربین‌ های امنیتی خانه در بازار برای وفاداران Google Assistant است. این شرکت، در زمینه فناوری نظارت تصویری و همچنین طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مدار بسته نوآورانه، تخصص دارد.

  • به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد.
  • در ابتدا باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در زمان خرید دوربین مداربسته شما باید نیاز سنجی کنید و محیط استفاده را در نظر بگیرد و پس از آن که متوجه این موضوعات شدید به انتخاب بهترین دوربین مداربسته بپردازید.
  • برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند.
  • قیمت دوربین مداربسته Wyze Cam Pan نسبت به سایر مدل‌های همرده ارزان است.
  • دوربین‌ها واقعا می‌توانند امنیت خانه شما را تقویت کنند، اما همچنین می‌توانند حریم خصوصی آن را کاهش دهند.
  • هر کدام از انواع این دوربین کاربردهای خاص و منحصر به فردی دارند و برای فضاهای خاصی طراحی شده‌اند.
آنها همچنین می‌توانند دارای ویژگی‌های متناسب با مراقبت از کودک باشند، از جمله تخمین دمای اتاق، یا کنترل صوتی از طریق دستیارهای مجازی که به شما امکان می‌دهند لالایی بنوازید یا از طریق بلندگوی هوشمند با کودک خود صحبت کنید. همه اینها توسط یک برنامه اپل به نام Home انجام می‌شود که ( از iOS 15.4) به طور کلی با رقبای پیشرو از جمله مناطق فعالیت قابل تنظیم، اعلان های غنی و تشخیص هوشمند مطابقت دارد. اگر قبلاً iCloud داشتید، فضای ذخیره‌سازی حتی برای شما هزینه اضافی نخواهد داشت – یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. باتری‌های رینگ، استاندارد این برند هستند، بنابراین خرید یدکی و شارژ آن (فرآیندی که حدود 5 ساعت طول می‌کشد) را می‌توان در داخل خانه و به دنبال آن یک تعویض ساده در محل دوربین انجام‌داد. این‌دوربین ها ظاهر استوانه‌ای غیرعادی دارند که باعث می‌شود با تغییر نیاز، استفاده مجدد از آنها در داخل و خارج از خانه آسان شود. از طرف دیگر، اگر یک موقعیت دائمی را انتخاب می کنید، می‌توان یک پنل خورشیدی حلقه‌ای برای شارژ باتری و جلوگیری از سوراخ شدن کابل ها تهیه کرد.

دوربین مداربسته برایتون مدل UVC85B19B

به دلیل شرایط خاص در محیط‌های صنعتی و این که خطاهای کوچک در سیستم‌ها می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به وجود آورد استاندارهای سختگیرانه تری برای تجهیزات مورد استفاده در مناطق صنعتی وجود دارد. سایت آموزش برق دارای گواهینامه امنیتی ssl بوده و همچنین دارای ای نماد و مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیست. دیگه کم کم داشتم دیوونه می شدم که این چه بازاریه که همگی توش نظر میدن و حتی از مسائل سیاسی کشور که همه منتقد هستند هم ، صاحبنظر بیشتری داره.

http://dieselcommittee.ir