بهترین دوربین مدار بسته + معرفی برترین برندها مقداد آی تی | cctvipcamera

برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. در ابتدا باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در زمان خرید دوربین مداربسته شما باید نیاز سنجی کنید و محیط استفاده را در نظر بگیرد و پس از آن که متوجه این موضوعات شدید به انتخاب بهترین دوربین مداربسته بپردازید.

دوربین مداربسته بیسیم Nest Cam IQ Indoor

یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب سیستم دوربین مداربسته خوب برند آن سیستم می باشد . در محیط‌ها نیاز است مثلا یک سیستم دوربین مدار بسته محیطی با وسعت چند هکتار را پایش کند در حالی که در سیستم‌های کوچکتر وسعت مورد توجه ما نهایت از چند ده متر تا صد یا دویست متر باشد. از اینجای مقاله به بعد نظرات شخصی من رو در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته خوب برای یک پروژه و نصب کوچک تا حدود ۱۰ دوربین هست و براساس تجربیات چندین ساله ی من هست. آقای محمدی خودش شروع میکنه به سرچ کردن در اینترنت و بعد از بررسی، با چند تا مارک و اصطلاح آشنا میشه. داهوا با گارانتی فراگستر، داهوا ایران، هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط، دوربین ارزون AHD ، انتقال تصویر روی موبایل و ….

اغلب دوربین های مداربسته برای محیط بیرونی دارای استاندارد IP66 و یا IP67 هستند. دوربین های مداربسته با این استاندارد در برابر سرما، گرما، باران و… مقاوم هستند و از ورود گرد و غبار و اجسام جامد به داخل دوربین جلوگیری می کنند. Arlo دوربین‌های مناسبی برای زنگ درب، دوربین‌های داخلی و دوربین‌های فضای بازارائه می‌دهد.

  • و اجناس بی کیفیت بازار به دست شما میرسد.خرید دوربین های مداربسته معتبر و برند به دلیل نواسانات شدید ارز موجب میشود شمامبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نا معتبر پرداخت کنید.
  • در ادامه شرایط محیط صنعتی را بررسی کرده و ویژگی یک دوربین صنعتی مناسب را بررسی می‌کنیم با هایک ویژن لند همراه باشید.
  • برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است.
  • این برند ژاپنی در چندین سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی را در طراحی و تولید محصولات و سیستم های نظارتی و امنیتی را داشته است.

هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند. داهوا متعهد به ارائه راه حل‌ها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسب‌وکار خود را با موفقیت انجام دهند. بر اساس نوآوری‌های تکنولوژیکی، فناوری داهوا راه حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی جامعی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کننده ارائه می‌دهد.

دوربین مداربسته برند هایک ویژن (Hikvision)

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد. نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. دوربین های مدار بسته ی این شرکت توانسته است در میان 10 شرکت مطرح و برند دنیا قرار بگیرد. این شرکت نمایندگی های بسیار زیادی را در کل دنیا دارد ولی دفتر رسمی آن در دبی واقع شده است. رنج قیمتی دوربین های مدار بسته ی آویجیلون در رده ی متوسط رو به بالا می باشد. شرکت دوربین مدار بسته ی یونی ویو یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد که از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده است.

http://dieselcommittee.ir