بهترین دوربین مدار بسته + معرفی برترین برندها مقداد آی تی | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی تصویر دوربین مداربسته یکی از مهم ترین نکات در ویژگی دوربین ها است. برای مشاهده تصاویر واضح و با کیفیت باید از دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر مناسب استفاده کنید. هر چه کیفیت تصویر دوربین بیشتر باشد، جزئیات بیشتری از تصاویر را در اختیار دارید. علاوه بر کیفیت تصویر به زاویه دید در دوربین مداربسته برای فضای بیرونی نیز توجه داشته باشید.

  • این دوربین 200 دلاری، مجهز به نورافکن‌های روشنی است که می‌توانید با سنسور حرکت، آن‌ را طوری برنامه‌ریزی کنید تا مطابق دستور شما روشن و خاموش شوند.
  • حتما از برند های واقعی که دارای شرکت های گارانتی کننده واقعی هستند ، استفاده کنید و به هیچ وجه گول تبلیغات اجناس تقلبی و غیر اصیل را نخورید .
  • این کمپانی در طی سال‌ های گذشته توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.
  • خانه شما باید مکانی امن برای زندگی باشد و داشتن چند دوربین امنیتی در اطراف خانه می‌تواند به شما آرامش بیشتری بدهد.
به این واسطه یک لایه امنیتی بیشتر اضافه خواهد شد که قادر است بیش از پیش امنیت را در فروشگاه شما برقرار کند. در کنار تمام نقاط قوت گفته شده، دوربین مداربسته AHD-OR-111 چندان بدون نقطه ضعف نیست. همچنین دوربین مداربسته مذکور تنها از یک زاویه ضبط کرده و نمی‌توانید آن را به اطراف یا بالا و پایین بچرخانید. در نتیجه لازم است که محل نصب را به درستی انتخاب کنید تا از نقطه کور جلوگیری کرده و بر تمام محیط احاطه داشته باشید. به دلیل طراحی بولت دوربین مداربسته AHD-OR-111، به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، می‌توانید آن را بدون مشکل خاصی روی دیوار نصب کرده و امنیت مغازه خود را به بهترین شکل تامین کنید. زمانی که در مغازه خود به فروش اجناس مختلف می‌پردازید، امنیت مغازه موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود.

نقاط قوت دوربین مداربسته Ring

شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. کمپانی داهوا یکی از کمپانی‌ های موفق و مطرح می‌ باشد که برای سیستم‌ های نظارتی خود به دنبال جدیدترین تکنولوژی‌ ها و راه حل‌ های ممکن برای آنها می‌ باشد. به همین دلیل 10 درصد از سود فروش سالانه خود را به تحقیق و توسعه محصولات خود اختصاص داده است. محدود بودن مدل دوربین‌ های مداربسته‌ ای که دارای قابلیت ضبط تصاویر و صدا به صورت همزمان هستند.

DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت . دوربین مداربسته تحت شبکه طرز کار بسیار متفاوتی با نمونه های آنالوگ دارد. دوربین آنالوگ سیگنال ویدیو را از طریق یک کابل هم محور به واحد DVR ارسال می کند.

http://dieselcommittee.irبه نظر چه فاکتورهایی هنگام خرید بهترین دوربین مدار بسته اهمیت دارد؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذارید. داهوا با راه حل‌های نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد. پروسه تجمیع بین سیستم دوربینهای مداربسته تحت شبکه و VMS ها زمانبر و هزینه بر خواهد بود.

انتقال تصویر بدون اینترنت