انواع دوربین مداربسته خانگی دوربین مداربسته ویلا و منازل شرکت ایمن تصویر امرتات | cctvipcamera

با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. تا زمانی که محدودیت سیم‌کشی در نظر گرفته شود، دوربین مداربسته تحت شبکه IP به راحتی می‌توان از طریق یک شبکه رایانه‌ای موجود یا به عنوان یک سیستم مستقل با PoE NVR راه‌اندازی کرد. در حالی که اگر با مفاهیم شبکه کامپیوتری آشنایی ندارید، راه اندازی از طریق شبکه می تواند یک کار دلهره آور باشد، سیستم های دوربین IP با دوربین های plug-and-play و PoE NVR حتی برای مبتدی ترین کاربران به راحتی قابل راه اندازی هستند.

  • به راحتی می توان کابل ارزان قیمت را از هر نوع پیدا کرد و تفاوت بین آن و سیم هزینه بالاتر را درک نکرد.
  • در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید.
  • دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد.
  • همچنین در پک های مختلف می توانید برای مقرون بصرفه بودن و اقتصادی بودن این پکیج ها را تهیه کنید .
  • برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند .

این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد. این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. Wdr از همچنین محیط های دو فرم عکس میگیرد ،اولین فریم را با سرعت شاتر بالا می‌گیرد تا جزئیات در فضای پر نور دیده شود و دومین فریم را با سرعت شاتر پایین می گیرد تا جزئیات در فضای کم نور و تاریک دیده شود از ترکیب این دو فریم توسط پردازشگر نور یکنواخت از محیط ثبت می شود. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند.

انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها

قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد. دوربین بدنه پلاستیکی معمولا در فضاهای داخلی نصب می شوند و با توجه به بکار گیری پلاستیک از لحاظ قیمت دوربین مدار بسته جز دوربین های ارزان قیمت به شمار می آید. نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد. نقش اساسی دوربین مداربسته در کنترل ترافیکیکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد.

http://dieselcommittee.irبا پوشش خیابان ها و ورودی های اصلی به وسیله دوربین مدار بسته علاوه بر پوشش تصویری در خارج از ساختمان و پیش از امکان وقوع جرم اسباب بازدارندگی نیز فراهم می شود و خاطیان با دانستن پوشش دوربین های امنیتی و نظارتی از جرم های احتمالی صرف نظر می کنند. امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید. تصاویر دوربین مدار بسته برای اینکه در حالت کلی فضای کمتری را بر روی هارد دستگاه dvr دی وی آر اشغال نماید از یک فرمت فشرده سازی استفاده می کند. مرحله بعد باید مشخص کنید چه تعداد روز قرار است تا دستگاه دی وی آر DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی هارد دستگاه ذخیره نماید.

دستگاه NVR مدل N200

زوم مجله خبری دوربین مداربسته آی پیجیتال با دستکاری فیزیکی لنز ایجاد نمی شود، مانند چیزی که می توان از دوربین با لنز زوم اپتیکال به دست آورد. هنگامی که یک عکس گرفتید و به اندازه کافی زوم کردید، تصویر پیکسلی می شود. هرچه رزولوشن دوربین گوشی شما بهتر باشد، قابلیت زوم دیجیتال بیشتری دارد تا قبل از اینکه پیکسل شدن تصویر مشکل ساز شود، زوم کند.

دوربین مداربسته وارم لایت هماکسی 2مگاپیکسل مدل HMX-1053BWL