هماکسی لند دوربین مدار بسته | cctvipcamera

لذا برای اتصالات طولانی بهتر است از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های IP و سوئیچ به تعداد پورت مورد نیاز استفاده کنیم . دوربین های دام که بیشتر به صورت زیر سقفی استفاده شده اکثرا از بدنه ای با جنس پلاستیک ساخته میشوند، همینطور اکثر امکانات خاص مانند زوم اپتیکال در این سری دوربین ها وجود ندارد. همانطور که از اسم این لنز ها مشخص است، این نوع لنز ها هیچ حرکتی نمی کنند و ثابت هستند یعنی شما اگر از این لنز ها استفاده کنید دیگر نمی توانید زوم و یا تغییر زاویه بدهید. دوربین های اسپید دارم دارای ساختار بسیار پیچیده ای می باشد، و به همین دلیل احتمال خرابی این دوربین ها نیز زیاد است. از آنجایی که دوربین برای روشن شدن نیاز به برق نیز دارد، در کنار این کابل کواکسیال یک کابل برق استفاده می شود.

دوربین های IP از سری بهترین تکنولوژی های دوربین مداربسته می باشند، و از کیفیت بسیار بالایی برخور دار هستند. برخی از دوربین های IP قادر به ارائه کیفیت تصویری 20 مگاپیکسلی نیز هستند. بالاتر انواع دوربین مداربسته را از نظر ظاهر دوربین ها مقایسه کرده ایم، و انواع آن ها را بازگو کردیم. در این قسمت می خواهیم انواع دوربین مداربسته را از نظر تکنولوژی ساخت آن ها مورد برسی قرار دهیم.

  • بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید.
  • دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.
  • شما با استفاده از دوربین های مداربسته می توانید در هر کجای دنیا که باشید از اشخاص و یا اشیا باارزش خود حفاظت کنید تا دست سارقان نیوفتند .
  • فیلم نکات مهم در انتخاب و خرید دوربین مداربسته عالی بود، خیلی ممنونم از وب سایت خوبتون.
  • این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است.

اما به صورت حدودی میشه گفت از حدود 500 هزار تومان شروع میشه و تا بالای 10 میلینون تومان هم میرسه. در انتخاب دوربین مداربسته مناسب باید معیار های خاصی مانند بودجه، مکان نصب، کیفیت مورد نیاز، نوع دوربین و… را مورد برسی قرار دهید. شما عزیزان می توانید جهت انتخاب دوربین مناسب خود، از مشاورین ایمن موج ثامن به صورت رایگان راهنمایی بگیرید.

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-T2A41P

دوربین های مداربسته ای که برای آن ها از لنز ثابت استفاده شده است، طبیعتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. به همین دلیل از این لنز ها، در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده می کنند. دوربین مداربسته بولت به دلیل استوانه ای بودن بیشتر در محیط های بیرونی استفاده می شود.

دوربین بی سیم اسپید دام کروزر آیمو مدل IMOU Cruiser IPC-S42FP-D

ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد.

http://dieselcommittee.ir